Nee, het is dezelfde omdat er al veelvuldig contact was tussen de personages (ik noem een locke en een ben of een jack en claire en kate en jack)quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sorry als ik een enorme open deur opentrap maar nav deze opmerking vraag ik me af of we van iedereen een eigen alternative timeline zien? En het dus niet 1 grote alt. timeline is? Of was dat al enorm logisch?.
Ik denk nog steeds dat Ben in de AT nooit op het eiland is geweest. Dogen zei dat iedereen op het eiland daarnaartoe is gehaald (door Jacob dan waarschijnlijk). Met een verwoest eiland zou het geen zin meer hebben om dat nog te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe het met Ben is in de AT. Is hij nog steeds "claimed" vanwege dat zijn leven in het tempelbad is gered?
Dat werd op zich niet duidelijk, maar is wel aannemelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:14 schreef Bragi het volgende:
Luisterde hij naar Drive Shaft, ja?Dat is me dan niet opgevallen...
Ik dacht (achteraf) dat hij gewoon doelde op een bepaald stuk klassieke muziek en dat zijn vader dat 'toch niet kent'.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat werd op zich niet duidelijk, maar is wel aannemelijk.
Ik suggereerde dat in dit topic, maar ik heb er geen bewijs voor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:14 schreef Bragi het volgende:
Luisterde hij naar Drive Shaft, ja?Dat is me dan niet opgevallen...
las het net ergens op een lost-site. heb hier 20tabs open staant met screencaps, theorieen, dit topic etcquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik suggereerde dat in dit topic, maar ik heb er geen bewijs voor.
hahaha best een rare schedel... het is zeker geen hond en volgens mij ook geen beer.. ik denk eerder een varken ofzoquote:
Frits Barend kom er maar inquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Valt me op dat er nauwelijks (of helemaal niet?) Joodse achternamen op staan. Zou Jacob een antisemiet zijn?
hij is toch de hele tijd haar man?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
Film van Josh Holloway (Sawyer). En wie zien we daar @ 2:05?
Ik ken die film niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
hij is toch de hele tijd haar man?
Stond er ook een onderbouwing bij? Ik zei het namelijk als "theorie", aangezien alles in de Flash Sideways gelinkt lijkt te zijn aan de onderlinge relaties van de karakters in de eiland tijdlijn. En aangezien Charlie de enige is met een bandje, leek het me wel weer typisch Lost dat hij naar Drive Shaft zou luisteren. Ook aangezien hij zei "you haven't heard of them".quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
las het net ergens op een lost-site. heb hier 20tabs open staant met screencaps, theorieen, dit topic etcben best wel hooked enzo hehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |