Ik snap gewoon niet dat dit soort essentiele informatie ontbreekt he.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar UI, wat veel belangrijker is: Heeft ze lekkere tieten en/of gaat ze sliploos door het leven?
Neen, JK. Dan had ik haar alles kunnen vergeven. Het is een lelijk dom wicht, die ik niet eens om een boodschap kan sturen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar UI, wat veel belangrijker is: Heeft ze lekkere tieten en/of gaat ze sliploos door het leven?
Volgens mij is UI degene die de audit nodig heeft voor zijn ISOFok!9001 certificaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Jarno het volgende:
Ik snap gewoon niet dat dit soort essentiele informatie ontbreekt he.
Dr kwam hier net eentje binnenlopen. Een stagiairequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme, zit ik net op kantoor achter m'n bureau te werken aan m'n rapport. Komt het domme wicht weer binnenvallen met de vraag: Wat is hoor en wederhoor? Ze werkt verdomme nu al een jaar bij een accountantsorganisatie. Zelfs de basis van auditwerkzaamheden is haar vreemd.
Ik bedoel maar J.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Jarno het volgende:
Wie zou daar niet van in de war raken J.
Jammer van zo een meiske.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Neen, JK. Dan had ik haar alles kunnen vergeven. Het is een lelijk dom wicht, die ik niet eens om een boodschap kan sturen.
Mijn fout, J. Dacht dat de kwalificatie dom wicht voldoende was. Een lelijk dom wicht dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Jarno het volgende:
Ik snap gewoon niet dat dit soort essentiele informatie ontbreekt he.
MAAAAAAAAAAAAR?!?!?! Heeft ze dikke tieten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn fout, J. Dacht dat de kwalificatie dom wicht voldoende was. Een lelijk dom wicht dus.
Ik had zo eens een collegameisje. Die zei: "Bizar dat er op het busstation zoveel bussen staan!".quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn fout, J. Dacht dat de kwalificatie dom wicht voldoende was. Een lelijk dom wicht dus.
Hij wil dr voor zichzelf houdenquote:
Een enkel foutje is nog geen afkeuring voor een certificaat. Leren van gemaakte fouten is weer een pluspunt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij is UI degene die de audit nodig heeft voor zijn ISOFok!9001 certificaat.
Die uitdrukking ken ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef Tally het volgende:
Dr kwam hier net eentje binnenlopen. Een stagiaire
Mja nu kan ik wel zeggen: Zo uit de takkuhstraat weggelopuh.
Maar dan zal je me nog niet begrijpen.
Heb je haar verwezen naar de supermarkt, T?quote:Zo uit het kamp gelopenVan dat geblondeerde haar. Strak shirtje en broek aan. Dikke tieten.
Maar geen appetijtelijk uitziend vrouwtje helaasDie kwam even vragen waar de lekkere kerels zitten.
Nope, ze heeft geen voordelige punten. Eerder het gezicht van een oma.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer van zo een meiske.
Of is ze zo Disneyfilm lelijk en dom, dat later blijkt dat het gewoon Carice van Houten met een bril op was ofzo?
Ze is dus lelijk hè.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
MAAAAAAAAAAAAR?!?!?! Heeft ze dikke tieten?
Een knap meisje vroeger in mijn klas (2 VWO) vroeg aan de geschiedenisleraar of die Romeinen niet veel last hadden van de dinosaurussen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik had zo eens een collegameisje. Die zei: "Bizar dat er op het busstation zoveel bussen staan!".
Echt heel knap was ze ook niet, maar ze was wel enorm p0rn0.
Dom en lelijk zegt nog niet alles dus, UI.
Nu ben ik niet bijster slim (dat hoeft niet als je goed bent in bed) maar zelfs ik kan hier om lachen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een knap meisje vroeger in mijn klas (2 VWO) vroeg aan de geschiedenisleraar of die Romeinen niet veel last hadden van de dinosaurussen.
OOOOOooooowkay.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een knap meisje vroeger in mijn klas (2 VWO) vroeg aan de geschiedenisleraar of die Romeinen niet veel last hadden van de dinosaurussen.
Ik denk dat je baas het wel kan waarderen J! Vraag het hem eens anders!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:11 schreef Joene het volgende:
Overigens zie ik zojuist dat de klok 15 uur alweer heeft gepasseerd wat doe ik nog op eht werk ?
Zo doen wij VVD-ers dat JK!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, J is aan het overwerken.
Ik mag morgen weer geloof ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
Overwerken.. Hmm... Nee.. Niets voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |