Nou, dit dus.quote:dus ik gok op iets enorm sufs als een een teksherziening van de functieomschrijving ofzo
En een schaal is 10 tredes , instappen in het midden van de schaal , dus eeuwigheid ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef Jarno het volgende:
Geen idee eik. Naar verwachting gewoon een schaal erbij. Dus op het eind van de schaal scheelt dat 400 - 500 euro bruto ofzo?
Ik zit nu ook nog in het midden van de schaal dus gelijk oversteken is wmb primaquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef Joene het volgende:
[..]
En een schaal is 10 tredes , instappen in het midden van de schaal , dus eeuwigheid ?
Hier heb je een goed puntquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat het gezien en erkend wordt, da's al heel wat.
Ja ik denk ik zeg het toch ffquote:
Nee zoveel bijzonders heb ik niet aan J. niet meer dan een slordig t-shirt eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:39 schreef Joene het volgende:
Zeker weer van die parmantige borstjes recht vooruit met stijve tepeltjes tal ?
Whehehehe. Ik moest er best om lachen JK.quote:
Zulke mensen zorgen er anders wel voor dat jij onbezorgd kunt Fok!ken op je MacBook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef Tally het volgende:
Whehehehe. Ik moest er best om lachen JK.
Zo'n mager scharminkel met een kale plek op het hoofd, zo'n trui uit de middeleeuwen en dikke jam pot glazen
Hoezo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulke mensen zorgen er anders wel voor dat jij onbezorgd kunt Fok!ken op je MacBook!
Maar UI, wat veel belangrijker is: Heeft ze lekkere tieten en/of gaat ze sliploos door het leven?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme, zit ik net op kantoor achter m'n bureau te werken aan m'n rapport. Komt het domme wicht weer binnenvallen met de vraag: Wat is hoor en wederhoor? Ze werkt verdomme nu al een jaar bij een accountantsorganisatie. Zelfs de basis van auditwerkzaamheden is haar vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |