abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78388844
Zo. *burp* En dan nu HET overleg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78388914
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef Jarno het volgende:
Zo. *burp* En dan nu HET overleg.
Succes!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_78389229
succes
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78390030
Hey J, zet 'm op!
Toitoitoi!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78391842
quote:
dus ik gok op iets enorm sufs als een een teksherziening van de functieomschrijving ofzo
Nou, dit dus. . Maar wel positief. Chefke had wel aangevoeld dat er bepaalde mensen beperkt werden door de functie waar ze nu in zitten dus we gaan onze werkzaamheden opnieuw beschrijven, stukje groei in meenemen, opnieuw laten wegen, etc. En daar komt dus ook hopelijk een hogere waardering enzo uit. Beetje middellange termijn verhaal dus maar ik zie het wel zitten. Indirect dus toch een positief verhaal!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_78391888
J. Hoeveel euro erbij ? ik vraag het je.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78391948
Geen idee eik. Naar verwachting gewoon een schaal erbij. Dus op het eind van de schaal scheelt dat 400 - 500 euro bruto ofzo?
pi_78391998
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef Jarno het volgende:
Geen idee eik. Naar verwachting gewoon een schaal erbij. Dus op het eind van de schaal scheelt dat 400 - 500 euro bruto ofzo?
En een schaal is 10 tredes , instappen in het midden van de schaal , dus eeuwigheid ?
pi_78392145
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef Joene het volgende:

[..]

En een schaal is 10 tredes , instappen in het midden van de schaal , dus eeuwigheid ?
Ik zit nu ook nog in het midden van de schaal dus gelijk oversteken is wmb prima . En eventueel zijn extra's zoals auto enzo dan ook bespreekbaar. We zullen zien. Ik ben iig blij dat het gezien en erkend wordt, da's al heel wat.
pi_78392290
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben iig blij dat het gezien en erkend wordt, da's al heel wat.
Hier heb je een goed punt
pi_78392445
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:20 schreef Joene het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt
Ja ik denk ik zeg het toch ff .

Maar goed we hebben zo'n traject eerder doorlopen dus ik heb er wel vertrouwen in. Mijn huidige functie hebben we ook zelf verzonnen. .
pi_78392505
Zo hoort het ook ik mocht hier bij de groentefabriek mn eigen taak omschrijving maken
pi_78392620
NOU!
Ik heb net het stereo type nerd meegemaakt hoor.
Ik zo boodschappen doen. Sta ik in de rij om af te rekenen.
Die man voor me doet netjes zo'n plastic ding dr tussen. Dus ik bedank hem. Hij verschiet van kleur en kijkt snel de andere kant op.
De vrouw voor hem is klaar met afrekenen. Hij schuift op. Dus ik ook. En hij loopt nog een stukje verder.
En ik ook. Die vrouw achter de kassa zei iets tegen hem.
Dat had hij van de zenuwen niet hoort. Ze roept het nogmaals. Hij geeft dr geld. Hij krijgt wisselgeld en gaat beginnen met zn boodschappen inpakken.

Mijn boodschappen heb ik inmiddels betaald. Ik pak een tasje en loopt een stukkie door. Hier word hij zenuwachtig van. Laat alles uit zijn handen donderen
Kijkt me aan. Verschiet van kleur. En probeert (let wel probeert) zijn boodschappen in zijn tas te doen.
Ik heb mijn boodschappen ingepakt. En lacht naar hem, knipoog en loop weg. Ik kijk uiteraard nog een keer achterom en ziet dat hij nu helemaal niet meer wist wat hij aan het doen was.
Ik heb nog nooit iemand zo zien trillen in mijn buurt En ik heb toch heel wat mannen aan het trillen gekregen
pi_78392687
Tal. .
pi_78393046
Zeker weer van die parmantige borstjes recht vooruit met stijve tepeltjes tal ?
pi_78393194
Gemeen, T.
pi_78393257
Wie zou daar niet van in de war raken J.
pi_78393275
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:39 schreef Joene het volgende:
Zeker weer van die parmantige borstjes recht vooruit met stijve tepeltjes tal ?
Nee zoveel bijzonders heb ik niet aan J. niet meer dan een slordig t-shirt eigenlijk

Al vond mijn ex-college me er onwijs goed uitzien. En valt er te zien dat ik ben afgevallen
pi_78393307
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gemeen, T.
Whehehehe. Ik moest er best om lachen JK.

Zo'n mager scharminkel met een kale plek op het hoofd, zo'n trui uit de middeleeuwen en dikke jam pot glazen
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 14:51:25 #120
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_78393496
Agossie.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_78393579
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Agossie.
Sorry.
pi_78393593
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef Tally het volgende:
Whehehehe. Ik moest er best om lachen JK.

Zo'n mager scharminkel met een kale plek op het hoofd, zo'n trui uit de middeleeuwen en dikke jam pot glazen
Zulke mensen zorgen er anders wel voor dat jij onbezorgd kunt Fok!ken op je MacBook!
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 14:54:12 #123
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_78393605
Godverdomme, zit ik net op kantoor achter m'n bureau te werken aan m'n rapport. Komt het domme wicht weer binnenvallen met de vraag: Wat is hoor en wederhoor? Ze werkt verdomme nu al een jaar bij een accountantsorganisatie. Zelfs de basis van auditwerkzaamheden is haar vreemd.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_78393622
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zulke mensen zorgen er anders wel voor dat jij onbezorgd kunt Fok!ken op je MacBook!
Hoezo?
Hij stond anders onder werktijd boodschappen te doen
pi_78393654
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme, zit ik net op kantoor achter m'n bureau te werken aan m'n rapport. Komt het domme wicht weer binnenvallen met de vraag: Wat is hoor en wederhoor? Ze werkt verdomme nu al een jaar bij een accountantsorganisatie. Zelfs de basis van auditwerkzaamheden is haar vreemd.
Maar UI, wat veel belangrijker is: Heeft ze lekkere tieten en/of gaat ze sliploos door het leven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')