Ach ik moet er maar aan wennenquote:
Ja ik ga dit jaar weer. Tenminste als ik niet zwanger ben dan!quote:
Waar ik dan in staquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog niet of ik wel ga, dit jaar.
Misschien wel. Misschien ook wel weer met bootje.
Was wel garppig vorig jaar, rustig tokkelend langs de file varen.
Vorig jaar voor het eerstquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:33 schreef Jarno het volgende:
Het kramperen houdt me echt tegen hoor. Ik trek dat gewoon niet meer.
Ik heb het jaaaaaren gedaan. Maar nu echt geen trek meer in. Zijn er uberhaupt hotels in de buurt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het eerstEn ik vond het leuk
In Zeewolde bijvoorbeeld. Of Harderwijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:35 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het jaaaaaren gedaan. Maar nu echt geen trek meer in. Zijn er uberhaupt hotels in de buurt?.
Mja, wat T ook al zei, dat rondhangen in je tentje overdag hoort er ook wel bij idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Zeewolde bijvoorbeeld. Of Harderwijk.
Kweeniequote:Op woensdag 24 februari 2010 09:40 schreef Jarno het volgende:
Wat kost dat eigenlijk tegenwoordig dat gebeuren?
Bij marketingmeisje helpen mijn tieten niet J.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:47 schreef Jarno het volgende:
Jamaar ik heb geen tieten dus.
Althans.
Geen exemplaren waarmee me dat zou lukken iig.
De tering! Nou dat geef ik dus niet uit hequote:Op woensdag 24 februari 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
155 eurio's tegenwoordig, J.
Mijn zus woont ook in H'wijk, trouwens,.
Ja. Zullen we 17 of 19" bestellen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dingen als "Zullen we blauwe of rode USB-verlengkabels bestellen?"
Dat stel ik me er dan bij voor.
Ik las pocketrocketsquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stelletje nerds met pocketprotectors..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |