Ja want die zal je na vanmiddag of niet meer nodig hebben of moeten aanpassen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:56 schreef Jarno het volgende:
Godskolere. Dat ik dit nog mee mag maken.. M'n visitekaartjes zijn binnen!
!
*in shock*
Dat zou echt te leuk zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want die zal je na vanmiddag of niet meer nodig hebben of moeten aanpassen.
Want functie verandering
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou echt te leuk zijn.. Men. Die dingen zijn dus echt gewoon al bijna een jaar in bestelling.
.
Het schijnt hier dus ook enorm bijzonder te zijn maar de aanhouder wint. Kennelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]Dat zou hier nooit gebeuren.
Maar visitekaartjes krijgen is dan ook....... iets wat hier weinig zal gebeuren
Je werkt er blijkbaar te lang J.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt hier dus ook enorm bijzonder te zijn maar de aanhouder wint. Kennelijk..
* Tally knuffelt Adelantequote:
Ik hoor mijn chef wel eens roepen: GODVERDOMME!!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:06 schreef Jarno het volgende:
Een keurig nette bestuurssecretaresse hard 'fuckaduck' horen roepen is ehm, raar..
Nou ik wil graag kaartjes voor de musical "Ja Zuster, Nee Zuster"!quote:
Nee zus!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik wil graag kaartjes voor de musical "Ja Zuster, Nee Zuster"!
Ja deelde kaartjes uitquote:
Ja maar dat zei je nietquote:
Mja gelukkig heb ik al kaartjes voor "Ja Zuster, Nee Zuster" daar ga ik zaterdag heen. Met mijn Oom en Tante. In Bredaquote:
Met je tieten bedoel je?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:24 schreef Tally het volgende:
Owh en voor de Lowlands kaartjes kijk ik mijn collega even lief aan
Mja... Da's wel naadje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:25 schreef Tally het volgende:
Het is alleen jammer dat het niet allemaal binnen nu en een week gebeurt.
Zodat ik nog even wat tijd hebt om te doden zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |