Nee Femke Oder Wouter dat is lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niks SP, met die worstenmakers wil ik niks van doen hebben.
Ik heb die linkse rakker in het vizier J. Ga jij ff douchen, doen we zo een sigaartje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Joene het volgende:
Precies, J hou jij hem ff in de gaten dan ken ik ff douchen , want ik verlies hier liters zweet zo van dat hardlopen
Pak je koffer maar vast.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als Geert Aan De Macht Komt, Ga Ik Egrimeren!
Die staat al klaar, J.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef Joene het volgende:
Pak je koffer maar vast.
Waar ga je heen ? Turkije , nederlandse les geven ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die staat al klaar, J.
Naast het ME-pak wat ik aanmoet om door de burgeroorlog die uitbreekt als Geert aan de macht komt heen te worstelen.
Nee, dan ga ik naar Canada. Daar wonen tenminste nog Godvrezende Nederlanders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Joene het volgende:
Waar ga je heen ? Turkije , nederlandse les geven ?
Die hebben zeker ook een hekel aan marokkanen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik naar Canada. Daar wonen tenminste nog Godvrezende Nederlanders.
Amerikanen zijn de moslims van de canadeze maatschappij ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:23 schreef Jarno het volgende:
Canadeze hebben vooral een hekel aan Amerikanen geloof ik.
Ze hebben wel een leuke damesschaatsploeg.quote:
Amerikanen zijn gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Amerikanen zijn de moslims van de canadeze maatschappij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |