Neuh, ik dacht aan bier vanochtend, jij aan tieten, en zie hier een combi.. Een prima combi als je het mij vraagt.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
newbie?geen oldbie in het oldbie topic, maar een newbie zeker niet!
Dusch.quote:woensdag 29 januari 2003
2e account.. maar ok, als je 7 jaar hier rondlopen nog newbie vindt..quote:
quote:
Ik leef nog!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tally! sloerie!hoe is het met u dan?
ik leef ook, al is het op het randje.. in 2 dagen 2 glazen water kunnen drinken is best weinig.. maar nu kan ik weer drinken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ik leef nog!
Hoe is het met jou?
Ja het drinken lukt weer? Je houdt weer wat binnen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik leef ook, al is het op het randje.. in 2 dagen 2 glazen water kunnen drinken is best weinig.. maar nu kan ik weer drinken!
Ieuw eng bah.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:47 schreef Jarno het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek over mijn functie (samen met een collega) maar ik weet niet waar het over gaat.. How's that for exciting.
Nouja. Een negateif gesprek kan het gewoon niet zijn, en iets heel positiefs eigenlijk ook niet (men is hier niet zo van de spontane promoties zeg maarquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef Tally het volgende:
Ieuw eng bah.
Zulke gesprekken vind ik nooit leuk als ik niet weet waar het over gaat
Whehehehehe. Kan je je lease fiets inleverenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja. Een negateif gesprek kan het gewoon niet zijn, en iets heel positiefs eigenlijk ook niet (men is hier niet zo van de spontane promoties zeg maar) dus ik gok op iets enorm sufs als een een teksherziening van de functieomschrijving ofzo.
.
Dat of de kleur van de lease auto.
Gezelligquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:47 schreef Jarno het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek over mijn functie (samen met een collega) maar ik weet niet waar het over gaat.. How's that for exciting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |