abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78377841
Moet je bij www.studentmobiel.nl zelf aanwezig zijn als je een nieuwe tel + abbo verwacht en ook 1 cent pinnen of mag zomaar iemand het aannemen die thuis is zonder te pinnen?

Alvast bedankt,

Mvg
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:42:23 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78378221
kun je dat niet beter aan hen vragen?
pi_78378286
Ja maar ik verwacht geen reactie nu en denk dat het pakketje morgen komt
pi_78378338
Mijn moeder heeft gewoon mijn telefoon voor me aangenomen.
Laat wel voor de zekerheid een ID-pas thuis, want er moet getekend worden namens jou.

Welke telefoon heb je eigenlijk besteld als ik vragen mag?
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_78378475
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:45 schreef Rechterbal het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon mijn telefoon voor me aangenomen.
Laat wel voor de zekerheid een ID-pas thuis, want er moet getekend worden namens jou.

Welke telefoon heb je eigenlijk besteld als ik vragen mag?
Hoefde niet gepint te worden zoals vroeger?

Blackberry 9700 Bold
pi_78378568
Bagger.

Jawel, maar niet bij Studentmobiel.
Vodafone en KPN hanteren dat volgens mij wel nog.

Maar je tekent nu een contract bij Studentmobiel die op hun beurt jou weer een contract laten tekenen via dat contract. Studentmobiel doet wat betreft het pinnen hier namelijk niet zo moeilijk over.

Ikzelf heb trouwens vrij lang moeten wachten (10 dagen), maar dat kan liggen aan het feit dat ik het tijdens kerst bestelde en dat de TNT dan dicht is.
Maar dan nog!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_78378636
Toen ik mijn mobiel kreeg van de TnT-man, moest ik alleen een krabbel zetten op zijn terminal. Eerste keer een contract via Studentmobiel. (van Vodafone).
pi_78378687
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Rechterbal het volgende:
Bagger.

Maar je tekent nu een contract bij Studentmobiel die op hun beurt jou weer een contract laten tekenen via dat contract. Studentmobiel doet wat betreft het pinnen hier namelijk niet zo moeilijk over.

Ikzelf heb trouwens vrij lang moeten wachten (10 dagen), maar dat kan liggen aan het feit dat ik het tijdens kerst bestelde en dat de TNT dan dicht is.
Maar dan nog!
Zou ik dan mogen weten wat voor telefoon jij aanbeveelt
pi_78378712
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Rechterbal het volgende:
Bagger.

Maar dan nog!
wacht al bijna een week voordat het contract geregeld was, gisteren is mijn pakketje echt dus verzonden.
pi_78378728
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef Afvoerput het volgende:
Toen ik mijn mobiel kreeg van de TnT-man, moest ik alleen een krabbel zetten op zijn terminal. Eerste keer een contract via Studentmobiel. (van Vodafone).
zelfs geen id laten zien?
pi_78378791
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:58 schreef GoodFella275 het volgende:

[..]

zelfs geen id laten zien?
Nee, volgens mij nam mijn vriendin hem zelfs aan alleen dat kan ik mij niet meer precies heugen. (8 maanden terug)
pi_78378982
Ik heb een iPhone besteld bij Studentmobiel, betaald aan de deur, nooit ergens voor gepint.
pi_78379167
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:08 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb een iPhone besteld bij Studentmobiel, betaald aan de deur, nooit ergens voor gepint.
Id laten zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')