Ja precies, en m'n vriend helpt ook niet mee, hij kijkt me soms aan of ik gek ben, maar hij heeft pas wel mee zitten kijken op Scrangie en geholpen met m'n bestellingquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht ook maximaal twee lades te gebruiken voor nagellak (want wie heeft er nou meer nodig?) en een met nail-art, verzorgingsspullen en handcreme e.d. en dan de rest als nachtkastje.
Not.![]()
Ik gebruik voor Konad gewoon mijn Nubar Diamont maar andere topcoats werken ook. Het moet alleen wel een wat dikkere topcoat zijn. Catrice High Shine (not so) Quick Dry topcoat werkt wel, HEMA quick dry niet want dat is een waterige bende.
Whehehe dat probleem ken ik.. Eigenlijk staat deze Helmer al niet helemaal praktisch. Heb je niet nog ergens een laatje vrij, of een plek waar je een plastic bak kunt parkeren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?![]()
![]()
Heel stiekem vind ik blogs die creatieve dingen doen met nagellak leuker dan domweg swatches posten. Scrangie is handig als naslagwerk voor als je wilt bestellen maar verder vind ik dat bijvoorbeeld niet echt een leuk blog. Ze heeft alleen de meeste collecties dus als je foto's zoekt kom je hoe dan ook bij haar uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jij
Nee hoor ligt niet aan jou, die is shit. Als je low budget zoekt dan is die van Catrice (trekpleister/kruidvat) het beste imho. Die is ook nog een beetje sneldrogend. Tenminste, de toplaag wordt wat sneller hard maar hij dringt niet door de lagen heen dus daar onder blijft het wel wat langer zacht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn hema topcoat is er niet geschikt voor, of ik ben te ongeduldig, zou ook zeeeeeer goed kunnen.
nee da's waar, het is leuker om aparte dingen te zien dan constant hetzelfde. Ik vind die blog van die mevrouw met die paasei-nagels ook erg leuk daaromquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik blogs die creatieve dingen doen met nagellak leuker dan domweg swatches posten. Scrangie is handig als naslagwerk voor als je wilt bestellen maar verder vind ik dat bijvoorbeeld niet echt een leuk blog. Ze heeft alleen de meeste collecties dus als je foto's zoekt kom je hoe dan ook bij haar uit.
En jullie komen niet aan mijn stash.
Mevrouw met die paaseinagels?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's waar, het is leuker om aparte dingen te zien dan constant hetzelfde. Ik vind die blog van die mevrouw met die paasei-nagels ook erg leuk daarom
Ik wil ze allemaal!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Cute as hell swatches van essence:
http://www.parokeets.com/(...)-hell-nail-polishes/
Die gele, wantz!
ja, die heeft van die eivormige flippernagels... van die hele lillijke nepklauwenquote:
Ik wants ze allemoal maar ik hoor maar niks van die Deutsche Damen die voor mij zouden zoeken naar de collectie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Cute as hell swatches van essence:
http://www.parokeets.com/(...)-hell-nail-polishes/
Die gele, wantz!
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heeft van die eivormige flippernagels... van die hele lillijke nepklauwenMaar ze is wel creatief! kan de blog alleen niet terugvinden, maar ze heeft ook die snakeskin-nagels gepost ooit
Komt vanzelf wel...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jij
Heb je die collectie gezien????????????????????????quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
Die doet idd heel leuke dingen.![]()
Die nagels zijn zo dik omdat ze anders haar nagelriemen aan gort pulkt. Met van die dikke nagels kan je natuurlijk niet zo goed krabben.![]()
Lief mens.
Was die Konad goedkoop? En waar was dat op de markt? Heb het hier volgens mij nog nooit gezien helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net even op de markt hier, en er staat een hele kraam vol met nailairt zooi en nagellakjes, van stickers en al die dingen tot konad en ga zo maar door.
Wat tof! Leuke lakjes ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Die namen ook echt.Hot Slut, Wet Dream etc.
![]()
Wist je dat je Helmers kunt stapelen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?![]()
![]()
Ja goedkoper dan de originele prijs. Was ook van zo'n chinees vrouwtje. Was in Arnhem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was die Konad goedkoop? En waar was dat op de markt? Heb het hier volgens mij nog nooit gezien helaas.
Oh, daar woon ik lekker vlakbij. Eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja goedkoper dan de originele prijs. Was ook van zo'n chinees vrouwtje. Was in Arnhem.
Mooi hè? Ik wil ook zo'n kamer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb je die collectie gezien????????????????????????
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt? Waar woon je dan? Het is bij de markt in Malburgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh, daar woon ik lekker vlakbij. Eens een kijkje nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |