Iets met officiele regels, tja waar zouden die toch voor dienen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Game_Error het volgende:
[..]
waarom niet? ik zie het probleem niet zolang je je tegenstander niet hindert?
heeft weet ik veel hoeveel wedstrijden gereden waarom dan nu ineensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Black-out klinkt plausible. Wat erg zeg. Ik had liever gehad dat Sven was gevallen ofzo. Dit is echt zwaar k*t.
je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iets met officiele regels, tja waar zouden die toch voor dienen?
'Niet doen Marco, zo wordt het een ei!' blijft legendarischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ken niemand die hem geweldig vindt
Dat kan goed, Kramer zat al vrij snel aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Montov het volgende:
Kemkers was denk ik teveel bezig met zijn borden waardoor hij Kramer aan de buitenkant zag rijden en dacht dat hij naar binnen moest. Denk ik
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Montov het volgende:
Kemkers was denk ik teveel bezig met zijn borden waardoor hij Kramer aan de buitenkant zag rijden en dacht dat hij naar binnen moest. Denk ik
IK kan me goed voorstellen dat hij van zijn apropos was en begon te twijfelen door die opmerking. Anders was het vanzelf goed gegaan en nu ging hij erover nadenken en ging het fout. Vreselijk. Ik kan er nog niet over uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft weet ik veel hoeveel wedstrijden gereden waarom dan nu ineens
Hou het vbl deel maar in de gaten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ken niemand die hem geweldig vindt
Wat als je toch goed blijkt te zitten, dan vergeef je je het nooit dat je gestopt bent. Ik vind het professioneel dat Kramer en Kemkers door gingen totdat de wedstrijd verreden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ruud het volgende:
Waarom liet Kemkers hem trouwens de rit uitrijden?
Omdat er nog geen officieel bericht was dat hij gediskwalificeerd was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ruud het volgende:
Waarom liet Kemkers hem trouwens de rit uitrijden?
Ow, ik was te laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef hayder het volgende:
met commentaar van wennemars
http://www.radio1.nl/cont(...)-lee?autostart=15886
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat als je toch goed blijkt te zitten, dan vergeef je je het nooit dat je gestopt bent. Ik vind het professioneel dat Kramer en Kemkers door gingen totdat de wedstrijd verreden was.
Is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Omdat er nog geen officieel bericht was dat hij gediskwalificeerd was.
Dat doet pijnlijk aan, Wennemars is echt kapot.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef hayder het volgende:
met commentaar van wennemars
http://www.radio1.nl/cont(...)-lee?autostart=15886
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Hedrick ging zelfs eens wisselen op het rechte stuk bij de finish.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat doet pijnlijk aan, Wennemars is echt kapot.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wennemars: http://www.radio1.nl/cont(...)lee?autostart=15886#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |