Dit gaat hem niet worden hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het einde van de race van Lee ligt absoluut ruimte. Rustig versnellen nu.
Alsof Kramer geen medaille haalt.quote:
Die wilde ik ook makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In de laatste ronde komen er rocketlaunchers uit z'n geheime buizen
Hij blijft tijd verliezen. Zoveel ruimte ligt er nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja op lachgasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij rijdt op de nieuwe knalschaats?
jij doet veel beloftesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Als we helemaal geen medaille winnen eet ik mijn sok op![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij rijdt op de nieuwe knalschaats?
En jij zegt dat ik voorbarige conclusies trek, jij voorspeld hier al dat Kramer dit makkelijk wint en dat De Jong nog onder Lee gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
gogo bob raketskatesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Yeah, right!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
Heef t'ie de schaatsen van Donald Duck of zo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij had het over het verslaan van Kramer. Waarschijnlijk sprint ie in de rit van Kramer de baan op en tackelt hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan kun je hoog van de toren blazen Bob... maar hier val je toch vies tegen
sta op en schaats?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Knallert het volgende:
Gaat Bob een wederopstanding krijgen? !!
Het schijnt een of andere speciale innovatie te zijn. Ik weet de details ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heef t'ie de schaatsen van Donald Duck of zo?
Denk 4 a 5 seconden sneller dan Lee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen zegt wel weer dat Bob/Bokko langzaam gaan, maar die gekke Koreaan heeft wel echt hard gereden. Ik ben geen expert, maar denk wel dat Sven hier wel heel hard moet gaan rijden om dit in te halen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef beantherio het volgende:
Ach, een bronzen medaille Olympisch diploma is ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |