Er staat Engelse ondertiteling bijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ben ik eigenlijk benieuwd wat die hoer zingt
Ik wilde net typen "Waar is soury, onderweg naar de Febo?"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Soury het volgende:
Ik heb echt zo'n zin in een burger king ding... Ohhh stap bijna de auto in. Dat rijmt
P. is nichtquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel PIETJE !!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh die .. Zeg es ff heb je een nootjequote:
Ik moest gewoon glimlachen...Fannquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel PIETJE !!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
HUH ??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die .. Zeg es ff heb je een nootje
Geen idee, misschien ligt ie wel niet onderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
onder welke tieten ligt tjeu la ling?
Ja uh JIJ bent duidelijkquote:
quote:
Ja zeg, en dan zegt ze iets van mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zo'n trek in iets lekkers, broodje shoarma, pizza of een bereklauw ofzo
Kappen nou !!!!! Ik heb dat ook maar ik word vetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zo'n trek in iets lekkers, broodje shoarma, pizza of een bereklauw ofzo
Ik denk geen goud halenquote:
Op die blokjes links van je envelopje klikken en de rest wijst voor zich.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef FANN het volgende:
hoe kan je dat ook weer zien?
waar zit die shit??
Maar ik beheers me en mijn broeken passen nog steedsquote:
amme hoela ik heb 7quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die blokjes links van je envelopje klikken en de rest wijst voor zich.
Jij hebt geen note, je bent zoet geweest
Misschien moet je ook eens naar de sportschoolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappen nou !!!!! Ik heb dat ook maar ik word vet
Wat heb je allemaal uitgevroten dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef FANN het volgende:
Je hebt 7 notes gekregen van onze moderators.
Zeker wetenquote:
Da's vast niet alleen van vanavondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef FANN het volgende:
Je hebt 7 notes gekregen van onze moderators.
Is al te laat, als je 4sec achter ligt kan je 't schudden.quote:
jah... die zullen mij mij leven lang blijven achtervolgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgevroten dan?![]()
Of zijn dat oude notes, die je je leven lang met je mee moet dragen?
Misschien moet hij ook eens naar de sportschoolquote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik beheers me en mijn broeken passen nog steeds
Nou ehhhh....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens naar de sportschool
Ik hou ook van je trut en dat maakt heel veel uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit wie er wint
ik snap dat niet
Bij goed gedrag halen ze ze weer weg dacht je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgevroten dan?![]()
Of zijn dat oude notes, die je je leven lang met je mee moet dragen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook eens naar de sportschool
nah....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hou ook van je trut en dat maakt heel veel uit
Bij dit soort posts haak ik graag af ... Duhhhhhhhhhhhhhhquote:
In alle landen pariaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... die zullen mij mij leven lang blijven achtervolgen![]()
ik wordt een paria
quote:
Het wordt weer spannend iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammerlijke race![]()
Dan ben ik wel heel benieuwd naar Kramer
kramer gaat t ook moeilijk krijgen met die tijd van lee, maar zal er net 2 seconden onderblijven denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jammerlijke race![]()
Dan ben ik wel heel benieuwd naar Kramer
Ik hou helemaal niet van hakenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij dit soort posts haak ik graag af ... Duhhhhhhhhhhhhhh
Maar Pietje vindt je wel lief en dat is ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... die zullen mij mij leven lang blijven achtervolgen![]()
ik wordt een paria
Gewoon jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja of ja??
of juist niet ?
![]()
ik volg het niet meer
eigenlijk ben ik ook liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Pietje vindt je wel lief en dat is ook heel belangrijk
Dat doen ze bij echte criminelen toch ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Bij goed gedrag halen ze ze weer weg dacht je?
Strafvermindering doen ze hier ook aan, maar je strafblad blijftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doen ze bij echte criminelen toch ook?
Strafvermindering bij goed gedrag.
quote:
Eigenlijk is ze een goedkope snolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorige week bood je je ook al aan een Fokker aan
Wat weet jij over de tarieven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze een goedkope snol
Zijn benen zijn beter als van de weekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah....ben benieuwd.....of tie het nu waar kan maken
Slettebak is hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze een goedkope snol
denk van wel, maar wel closequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa kijkt naar benen van Svenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn benen zijn beter als van de week
En jou doen ze niet eerst meer waarschuwen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
ik hep ook een keer een ban gehad![]()
vies ploatje enzo
was ik alweer vergeten
dus ik was pissed![]()
heb ik remmy en danny een pm gestuurd
zo van eh....
Whahahahaha bedoel zijn slagen zijn beter, zei ik toch daar kijk ik naarquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jou doen ze niet eerst meer waarschuwen natuurlijk
BTW Lekkere benen hequote:
ik heb er 1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb heul geen notes!![]()
Maar goed ook want ik zou zo die 4,50 betalen om te zien wat ze over me schrijven, de bullebakken.
Ik vind dat hij gediskwalificeerd moet wordenquote:
Ik heb bij voorhand al een abo geregeld, maar ben ook te lief voor notesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb heul geen notes!![]()
Maar goed ook want ik zou zo die 4,50 betalen om te zien wat ze over me schrijven, de bullebakken.
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat hij gediskwalificeerd moet worden
Ik heb dr 1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb bij voorhand al een abo geregeld, maar ben ook te lief voor notes
En normaal wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
eerlijk gezegd boeit het me vanavond geen ene flikker.... dat geschaats
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
eerlijk gezegd boeit het me vanavond geen ene flikker.... dat geschaats
Zelfs daar ben ik te chagerijnig voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
gelukkig mij ook niet
sulle we ploatjes draaien
lekker irritant![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik te chagerijnig voor![]()
Maar doe jij maar...ik kijk wel
Dat zou mooi zijn, damn wat kan die knul schaatsen zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef D. het volgende:
Hij gaat dadelijk Lee op een rondje zetten
Schaatsen kan me in principe ook aan mijn reet roesten, maar ik ben wel chauvinistischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alleen bij de OS....anders kan het me inderdaad maar heel matig boeien
Echt hequote:
Hij wordt gekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die breekt straks alles af als hij het hoort
Hij gooit roet in het eten voor de andere schaatser als hij het eerder verteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet waarom Gerard Kemkers hem die rit uit heeft laten rijden.
Ach jahwel, je kan er niks meer aan doen. De totale desillusie zou te groot zijn geweest, hij zit in trance. Met geen kanon zou je 'm eraf kunnen halen denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Kennelijk moet de jury er ook lang over nadenkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een sportieve reden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij gooit roet in het eten voor de andere schaatser als hij het eerder verteld.
Misschien weet je op zo'n moment ook niet wat je moet doen, je gaat maar gewoon door, tegen beter weten in, ook Kemkersquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef hondjes het volgende:
Kut, heb ik net online beeld, schreeuw naar meneer hondjes ..kom nou
en dan dit, die gelijk chaggi..
Ga nooit meer online kijken
Ja, of Kemkers?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Coos het volgende:
WAT EEN OEN DIE KRAMER!!!!!!!!!!!
Het lijkt erop dat Sven flink pissed is op Kemkers.quote:
En op Martquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sven is nu kwaad op de hele wereld, dus ook op de coach.
Maar Sven moet toch weten dat het om en om is die wissels.quote:
Bedankt voor je begripquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
ik laat jullie even allen met jullie verdriet![]()
in gedachten ben ik bij jullie![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geeft ie nu ook Kemkers de schuld?
Ja, vast wel, hij zat ook goed, maar die gasten worden geacht te luisteren naar de coach denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Sven moet toch weten dat het om en om is die wissels.
Dat sowiesoquote:
Nou ja hij wees nogal dringend en in je focus denk ik dat je aanneemt dat hij het wel weetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vast wel, hij zat ook goed, maar die gasten worden geacht te luisteren naar de coach denk ik
De beelden met de camera voor Sven leken er echt op te wijzen dat Kemkers hem naar de binnenbaan liet gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij heeft geluisterd naar het vingertje van Kemkers, dat kon je goed zien
Geen twijfel over mogelijk toch? Hij stuurde 'm duidelijk de verkeerde baan in en Kramer vertrouwde daarop en verlegde plotseling z'n koers. Van alletwee stom.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Sven flink pissed is op Kemkers.
Ria en Bart hebben ook zo hun twijfels over het gebaar.
Dat blijkt inderdaad het geval te zijn. Wat een drama, voor allebei.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk toch? Hij stuurde 'm duidelijk de verkeerde baan in en Kramer vertrouwde daarop en verlegde plotseling z'n koers. Van alletwee stom.
Zelfs hier kan meneer hondjes niet om lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
ik laat jullie even allen met jullie verdriet![]()
in gedachten ben ik bij jullie![]()
Dit moet dramatisch voor een coach zijn, het gevoel dat je iemand een gouden plak hebt afgenomen. Het zou mij niet verbazen als hij stopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja hij wees nogal dringend en in je focus denk ik dat je aanneemt dat hij het wel weet
geef meneer hondjes maar een extra kluif vanavondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zelfs hier kan meneer hondjes niet om lachen.![]()
Ik wel
Voor die smerige poepchinees ja.quote:
En een aai over de kopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
geef meneer hondjes maar een extra kluif vanavond![]()
![]()
sorry meneer hondjes
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een klootzak, hij stuurt me naar binnen...
Het blijft maar sport, en hij heeft al goud.
Die zit van ellende een zak chinese zoutjes naar binnen te werken..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
geef meneer hondjes maar een extra kluif vanavond![]()
![]()
sorry meneer hondjes
effe over zijn koppie kriebelenquote:
Zo'n foute Essent-reclame, "jammer Sven, maar we blijven fan"quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die zit van ellende een zak chinese zoutjes naar binnen te werken..
Hij vraagt of Bob al geweest is...
Trusten Fenneke!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
effe over zijn koppie kriebelen![]()
![]()
nah oke ik ben weg hier
anders wordt ik misschien vervelend enzo
en dat willenwe niet
O nee
dat wil ik niet
doei
Dit mééén je nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo'n foute Essent-reclame, "jammer Sven, maar we blijven fan"
Ow nee je mag blijven hoor....ik dacht dat je ging slapen...zo niet...blijf maar lekker toepjes plaatsen hierquote:
Ik waak met je meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik blijf wakker, Kemkers komt zo janken voor de camera. Kan niet anders
Die springt van een flat daarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had toch wel Koreaanse zoutjes verwacht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die zit van ellende een zak chinese zoutjes naar binnen te werken..
Hij vraagt of Bob al geweest is...
Kramer nuquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Gert het volgende:
"En vervolgens kom je er achter dat je verkeerd gewisseld hebt, op een van de belangrijkste momenten in je leven."
Ja die zou wel gek zijn om nu de pers te woord te staan.quote:
Voor hem is het nog zwaarder dan voor Kramer.quote:
Dat lijkt me sterk?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor hem is het nog zwaarder dan voor Kramer.
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kemkers is omgekocht door de Koreaanse gokmafiaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit ie ook nog aan de verkeerde zoutjes...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had toch wel Koreaanse zoutjes verwacht.
Je pupil een een gouden medaille door de neus boren vanwege een grove fout van jezelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk?Hoe bedoel je dat?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fann was dr en die kreeg een griekse bui...alles kapot...tegen het muurtje van de schuur
Ja, goed ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
De schuld ligt bij Canada vind ik...want dweilmachines, tijdswaarneming, ijs...en zulks...voortaan boycotten dat kutland
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
De schuld ligt bij Canada vind ik...want dweilmachines, tijdswaarneming, ijs...en zulks...voortaan boycotten dat kutland
Oh, dat staat vast, dat het zijn schuld is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pupil een een gouden medaille door de neus boren vanwege een grove fout van jezelf.
Dat lijkt me kutter dan een medaille mislopen door een fout van een ander.
Ja, 100 procent duidelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dat staat vast, dat het zijn schuld is?
Ik moet het doen met kwade posts op Fok!
quote:
De beelden laten niets aan duidelijkheid te wensen over.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dat staat vast, dat het zijn schuld is?
Ik moet het doen met kwade posts op Fok!
Jo, okee. Kemkers gaat een klote nacht tegemoet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De beelden laten niets aan duidelijkheid te wensen over.
Bovendien vertelde Kramer net dat Kemkers niet alleen naar de andere baan wéés, maar ook zéi dat-ie moest wisselen: "binnen!"
Serieus geen beelden gezien, maar ik voel het gewoon tot op het botquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien vertelde Kramer net dat Kemkers niet alleen naar de andere baan wéés, maar ook zéi dat-ie moest wisselen: "binnen!"
Of hij bedoelde met 'binnen', de gouden medaille is binnen en zit daar het misverstand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Of hij bedoelde met 'binnen', de gouden medaille is binnen en zit daar het misverstand.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Of hij bedoelde met 'binnen', de gouden medaille is binnen en zit daar het misverstand.
Over 4 jaar is Sven een ouwe zakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe zit dat, kan Sven nou gewoon zeggen: volgende keer beter
of werkt dat niet zo?
*is niet zo'n schaats fan
En ook Marco zat verkeerd, die was ook niet binnen....quote:
Lijkt mij beter van even nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
Hopelijk vraagt na afloop van z'n gouden race zo'n Amerikaanse tv-journalist weer of-ie z'n naam en nationaliteit even wil zeggen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ook Marco zat verkeerd, die was ook niet binnen....
Of hij bedoelde: bij je zus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ook Marco zat verkeerd, die was ook niet binnen....
quote:
Ja, wat moet ie anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
of werkt dat niet zo?
Ja, maar vier jaar wachten is pittig lang en moet je maar zien of je nog de beste bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
of werkt dat niet zo?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Serieus? Was dit een soort van het hoogtepunt?
Bob de Jong is 10 jaar ouder en heeft net nog een medaille gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wanneer iemand "te oud" is voor zoiets
Nou, er zijn nog wel wat andere opties. Dit is natuurlijk funest voor een sporter-coach verhouding, die gebaseerd is op vertrouwen.quote:
Dat ie het waarmaakt is natuurlijk een tweedequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog wel wat andere opties. Dit is natuurlijk funest voor een sporter-coach verhouding, die gebaseerd is op vertrouwen.
Ian, je weet toch ook wel beter denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongen, je weet toch wat ik bedoel of niet
Ik moest toch al een beetje lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet grappig, nog niet tenminste...
Wedden van wel? Nu flink zout in de wonden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet grappig, nog niet tenminste...
iedereen mag zich daar kapot lachen hoor, ikzelf ben daar niet zo van,ik kan hier een week misselijk van zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden van wel? Nu flink zout in de wonden.
Zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |