quote:
programma zal wel "de beste zangers van nederland" oid zijn???quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
!
![]()
Hey Greys, ik zie net Jan Smit in Boulevard en denk ineens weer aan Nick en Simon.
Heb jij nog dat linkje/filmpje van dat nummer van Nick (of Simon) in dat zomerprogramma, waar Gordon ook was, wat hij zo mooi zong?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
programma zal wel "de beste zangers van nederland" oid zijn???
Sorry, maar hij weet er al gewoon van.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is het toch smeuïger. Als het een beetje in begint te dutten, sturen we een mailtje naar haar vriend. Zak chips er bij en F5-en maar.
Heeft hij een account, ja?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar hij weet er al gewoon van.
En hij heeft zelfs een FOK! account, dus kan als hij zou willen alles lezen wat ik post.
Hij weet ook wat mijn FOK! nick is namelijk.
He jammer, weer geen popcorn
Klopt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
programma zal wel "de beste zangers van nederland" oid zijn???
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt!
Paar goeie van Nick en Simon in een heel ander repertoire:
En verder gewoon even Youtjoepen op 'beste zangers Nick' en Simon
Kreeg vandaag mail van hun management dat dit jaar weer Volendammers meedoen aan dat programma.
Zal die zangert van 3Js wel zijn en Jan, denk ik.
hahahahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeft hij een account, ja?Als hij niet "Heer G" heet ben ik teleurgesteld
Dan ben je bij deze teleurgesteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeft hij een account, ja?Als hij niet "Heer G" heet ben ik teleurgesteld
Behalve die Thomas Berge(r?)quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik trouwens zo leuk vind aan die optredens, dat die andere zangers erbij zitten. De blik van Gordon en de rest, ongedwongen, allemaal zangers bij elkaar en toch zo gefocused en ook vol lof[/ster-in-uitleg]
Nou, dan moet ik maar op zoek naar een ander smeuïg verhaal. Iteejer ergens in de buurt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar hij weet er al gewoon van.
Die kijkt een beetje vermoeid en verveeld, alsof hij het vervelend vindt dat de aandacht naar een ander gaatquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve die Thomas Berge(r?)
Die zit maar met een chagrijnig smoelwerk te luisteren.
Of zuwwe naar Oslo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik maar op zoek naar een ander smeuïg verhaal. Iteejer ergens in de buurt?
Ja he...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kijkt een beetje vermoeid en verveeld, alsof hij het vervelend vindt dat de aandacht naar een ander gaat![]()
Danny de Munk "We gaan naar huis" na HallelujahBwah wat kan die Nick mooi zingen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]Shalalie shalala, shalalie shalala
quote:
Ik heb laatst een herhaling van simon (of nickquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet afwisselend met Engels zingen ipv altijd Nederlands. Zit hem nu al voor de 3e keer te luisteren![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb laatst een herhaling van simon (of nick) gezien dat ie wonderfull world zong!
In dat programma bleek ook dat ze voordat ze doorbraken wel Engelse demo's opgenomen had, maar dat de platenbazen die niet indrukwekkend vonden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet afwisselend met Engels zingen ipv altijd Nederlands. Zit hem nu al voor de 3e keer te luisteren![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In dat programma bleek ook dat ze voordat ze doorbraken wel Engelse demo's opgenomen had, maar dat de platenbazen die niet indrukwekkend vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |