abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78362402
Damm en toen had ik in eens de laatste post... naja, laat het je niet tegenhouden

DAMM, vergeet ik CUL SC in de topic te zetten

FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:23:36 #2
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78362431
hehehe
pi_78362562
De forum admin is super snel vandaag, goed bezig !!!!
pi_78362582
Ik zat al te wachten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:46 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78362612
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:

FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78362645
Ik was 'm al kwijt! Raar altijd even hè, dat moment zonder SC-topic? Alsof je dacht dat de trap al ten einde was, maar dat er toch nog een stukje is - even dat angstige zweven van je voet in het niets!
Let me see you stripped down to the bone
pi_78362647
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zat al te wachten
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
pi_78362688
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoor Keurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
pi_78362721
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
Ik roep niemand, ik attendeer mensen slechts, mocht de admin echt niks beters te doen hebben dat mijn recentelijke aangemaakte topic openen dan ziet hij het vanzelf staan

Ik PM hem niet ofzo
pi_78362736
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoor Keurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
pi_78362750
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!

Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..

Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd.. verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
pi_78362817
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
pi_78362833
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
Ik was m ook al kwijt.. ik scan altijd op [cul sc]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:28:56 #14
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78362841
Over koken gesproken, ik heb braaf een pittig prutje met kip en boontjes gemaakt. En er is nog genoeg voor Lein morgen, met ajam pedis en rijst
pi_78362888
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd.. verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !

Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
pi_78363028
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerd Calendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:31:43 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78363047
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78363051
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
pi_78363143
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En das een hele goeie zaak !

vandaag merkte ik overigens in eens dat ik mijn enkel veel minder hevig voel als voorheen, dus ik heb hoop op voledig herstel en kijk in eens weer richting de 10 KM van zeeland, ofwel de PZC familie loop !

Is dat niet iets leuks voor jou CF, dan heb je iets om naartoe te trainen

De PZC famillie loop is namelijk een super gezzelige 3-10-20 KM, 3 voor de kleintjes, 10 en 20 voor zowel amateur als recreatie hardlopers

Gaan we samen naar de start in juni...?
pi_78363173
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerd Calendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
K heb alleen nivea? misschien dat het dan als ik naar bed ga droog genoeg is..
pi_78363242
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.
Sterkte ermee!
pi_78363349
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal

Minilot, in de winter vind ik het ook niet altijd even jofel, maar op zo'n fijne koude zonnige dag 10 km rennen door het kale bos, dat is toch wel echt heel erg lekker En daarna een hete douche.
pi_78363383
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef minilot het volgende:

[..]

O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerend

(geintje)

((maar ik haal wel fietsers in))
pi_78363394
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.
Sterkte ermee!
Hahaha Met crème brulee red ik me inmiddels wel hoor! die lukt altijd goed, ook het bruine laagje
pi_78363464
Hmm taartje ruikt wel lekker.. is een raar ding, dat wel.. hoop dat de binnenkant stolt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')