Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
FORUM ADMIN helpt u mij, please.....?
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaatquote:
Ik roep niemand, ik attendeer mensen slechts, mocht de admin echt niks beters te doen hebben dat mijn recentelijke aangemaakte topic openen dan ziet hij het vanzelf staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Direct de admin roepen is misschien een wat erg overdreven escalatie van dit probleem
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
@Braamyo, nee, ik ben niet dik hoorKeurig gezond gewicht, maar ik wil er nog wel een paar pondjes af
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes renquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Komt omdat we zo vreselijk lekker eten, CF.
Ik was m ook al kwijt.. ik scan altijd op [cul sc]quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, faal van mijn kant. Maar met zo'n titel verwacht je toch onmogeloos dat het over koken gaat
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!
Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..
Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd..verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !
Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Baby creme smeren... Dat helpt enorm !
Neem ik standaart mee op bivak, als je kleine rotwondjes krijgt, gaas van de CLS's + baby créme
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
En das een hele goeie zaak !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ik was veel dikker. Dat ik niet tonnetjerond ben, komt vooral omdat ik graag rondjes ren
K heb alleen nivea? misschien dat het dan als ik naar bed ga droog genoeg is..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou iets neutralers nemen, babycreme is vaak geparfumeerdCalendula of Lanette. Maar alleen als het echt niet vochtig meer is!
Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Kaas! Ook bedankt voor uwe mening!
Ik heb er nu heel lossig een gaasje over, zodat m'n shirt normaal kan..
Alleen het braaaaaaaaaaaaaandd..verder is het vrij dik, rood, warm en zit er op het echte schaafgedeelte een soort bruin laagje.. het plakt niet echt meer..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zal de vijand afschrikken, die Nederlandse bikkels met de flessen Zwitsal
O, jij bent zo'n fietser!! Ik ren daar altijd voorbij, als ze op het fietspad fietsen. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denk van 'mhuahahaha' faalaap, ik haal je in te voet, en doe het voor mijn lol. En jij zit daar nog op je fietsje in de kou, Facinerendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef minilot het volgende:
[..]
O, jij bent zo'n holler! Ik fiets daar altijd voorbij, als ze op het fietspad rennen.. En ik kan dan, zeker in deze tijd van het jaar, alleen maar denken van 'kutkutkut, nog vijf kilometer, kutkutkut, koud, koud, was ik maar thuiiiiiis' en dan rij ik langs mensen die dat hele stuk TE VOET afleggen en ook nog VOOR HUN PLEZIER!
Fascinerend.
Hahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik las alleen het laatste stukje, en ik dacht aan iets culinairs, iets in de richting van crème brulee, en toen las ik de rest pas.![]()
Sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |