SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocobo op 23-02-2010 21:41:28 ]A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Lekker makkelijk he, commentaar geven vanaf de bank of je luie stoelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Magneet het volgende:
fail van Kemkers maar ook van zichzelf hoor. Je moet gewoon weten waar je zit.
yup!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk he, commentaar geven vanaf de bank of je luie stoel
Zijn wereld stort even in hoor. Zo jammer,... gozer had geschiedenis kunnen schrijven. Dit zal je je hele leven achtervolgen,... zal nog wel een staartje krijgen. Helaas,... maar dat is topsport ook uiteraard. Vind het wel erg sneu voor hem. Je kan rare dingen doen in opperste concentratie. Coach mag wel wat gaan uitleggen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben stomverbaasd... Dat zoiets kan gebeuren
Interview met Kramer nu op TV. Hij blijft er rustig onder, respect daarvoor hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn wereld stort even in hoor. Zo jammer,... gozer had geschiedenis kunnen schrijven. Dit zal je je hele leven achtervolgen,... zal nog wel een staartje krijgen. Helaas,... maar dat is topsport ook uiteraard. Vind het wel erg sneu voor hem. Je kan rare dingen doen in opperste concentratie. Coach mag wel wat gaan uitleggen!
Ja, de wereld is niet vergaan. Alleen zijn persoonlijke wereld even. Bubbel gebarsten. Over twee maanden weer training oppakken en trainen voor de volgende OSquote:
Eens,... zeer indrukwekkend hoe hij dat doet. Zeer professioneel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Interview met Kramer nu op TV. Hij blijft er rustig onder, respect daarvoor hoor...
Wat is dat? Rusland over 4 jaar? Maar ja,... is die dan nog in diezelfde topvorm!? Dit zou zijn moment moeten zijn. Zelfs die eerdere Gouden medaille geeft nu niet zoveel troostquote:
Ik had die coach echt in door het ijs gemept, zie net die beeldenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... zeer indrukwekkend hoe hij dat doet. Zeer professioneel!
Sotchi dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is dat? Rusland over 4 jaar? Maar ja,... is die dan nog in diezelfde topvorm!? Dit zou zijn moment moeten zijn. Zelfs die eerdere Gouden medaille geeft nu niet zoveel troost
Ik ben er te oud voor denk ik Gijs!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Rusland inderdaad, en je kan daar naartoe trainen natuurlijk
Niemand is te oud voor curling!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben er te oud voor denk ik Gijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |