En het ging over Lake Placid 1980... snap je 'mquote:
Bedoel je het dweilenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef wdn het volgende:
26 minuten voor de 10k wow.
Ze moet even De Trui aaien. Misschien werkt het wel als zo'n geest uit de fles. Of het wrijven van het buikje van de boeddha. Dan brengt het geluk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Visser kan niet van Mart afblijven.
ik denk een combo... moet dan toch voor de volgende keer wel weten wat lekkerderdereder isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Bakken, frituren, koken of gewoon rauw?
Lake Flacid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
En het ging over Lake Placid 1980... snap je 'm
Nee, een amerikaan in 1960.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bedoel je het dweilen? M'n geluid kan hier helaas niet aan.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blij voor Ria dat we bijna aan het eind van de Spelen zitten... als het nog langer had geduurd was ze echt van haar stoel afgegleden van geilheid, naar beneden gedonderd en met d'r poes op het ijs vastgevroren
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bedoel je het dweilen? M'n geluid kan hier helaas niet aan.
quote:
Ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Shoombak het volgende:
Kan me overigens niet voorstellen dat Mart en Ria deze spelen nog niet van bil zijn gegaan
Hahaha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blij voor Ria dat we bijna aan het eind van de Spelen zitten... als het nog langer had geduurd was ze echt van haar stoel afgegleden van geilheid, naar beneden gedonderd en met d'r poes op het ijs vastgevroren
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef wdn het volgende:
Mart Peter Jan Smeets is zijn nieuwe naam vanaf nu.
Denk eerder aan Ria en Bart.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Shoombak het volgende:
Kan me overigens niet voorstellen dat Mart en Ria deze spelen nog niet van bil zijn gegaan
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Dit gaat hard zeg, niet bij te houden zonder constant te F5en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |