Te vaak gedraaid en The Fixer is stukken beter..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zo een stukje kwaliteit op u hitradio 3,,
Breathe,,
Eens ja, jammer dat die nooit meer gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Te vaak gedraaid en The Fixer is stukken beter..
Nou, daar heb ik toch echt een goede nacht slaap voor nodig, maar volle accu of niet, het is iig altijd erg aangenaam en leuk om naar te luisteren en kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Veenstra geeft je weer een volle accu,,
Ik ben wel Captain SLOW jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:49 schreef Broekie het volgende:
Zeg Captain_Slow, voeg je hem ook nog even toe aan de Topiclijst? Dank je
Dan blijft Breathe nog altijd goede kwaliteit, maar the Fixer is idd ook erg goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Te vaak gedraaid en The Fixer is stukken beter..
Ik vindt hem ook goed te doen, zo heb ik deze week voor het eerst een nummer ontdekt van Robbie Williams die ik wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef alors het volgende:
Haha ik ga bekennen dat ik deze leuk vind.
Optie twee.. En nu beginnen mensen het ook nog leuk te vinden omdat het nu in hun hoofd zit en dan wordt het nog meer gedraaidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is het de muziek of komt het doordat ze via X-Factor bekend is geworden ?
Huilertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Optie twee.. En nu beginnen mensen het ook nog leuk te vinden omdat het nu in hun hoofd zit en dan wordt het nog meer gedraaid![]()
Nah, dan zorg maar dat je 'mute knop' het niet gaat begeven de aankomende weken,,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Optie twee.. En nu beginnen mensen het ook nog leuk te vinden omdat het nu in hun hoofd zit en dan wordt het nog meer gedraaid![]()
Ik heb nog een radio uit de jaren 70, dus ik gebruik gewoon de uit knopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nah, dan zorg maar dat je 'mute knop' het niet gaat begeven de aankomende weken,,
Beetje zwak hoor, goede muziek is goede muziek.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu heb ik het weer gedaan omdat ik wel een goede muziek smaak heb, het is ook nooit goed hé...quote:
Dat is nou ook 3 keer niks, net als dit trouwensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Waar blijft Dennis Ferrer ??![]()
(de aanstaand megahit ?
)
Er zijn ook nog SMSjes hè? Die zie je niet op de site, maar worden wel meegerekend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Op 3 reacties het gemiddelde berekenenZeker te lui om zelf iets te doen
Dan komt hij pas na Serious Request aan de beurt, mij heeft hij nog steeds niet terug gebeld, terwijl ik mijn Mama Appelsap vorig jaar al had ingediendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Jeuk aan m'n billen...
Wie mailt 'm naar Timur?
Corne Klijn ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan komt hij pas na Serious Request aan de beurt, mij heeft hij nog steeds niet terug gebeld, terwijl ik mijn Mama Appelsap vorig jaar al had ingediend
Wel heel toevallig dat het cijfer op de site altijd overeen komt met het cijfer van Michielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn ook nog SMSjes hè? Die zie je niet op de site, maar worden wel meegerekend.
Timur heeft mij zelfs nog persoonlijk gemailt om naar mijn tel nummer te vragen, ik had niet verwacht dat ze mijne goed zouden vinden, dus had ik 09091336 ingevuld, maar "Er was geen pijl op te trekken" wanneer ik terug gebeld zou worden, hij is dus bij Timur nog niet geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is die niet eens geweest ? Of was het bij Ekstra Weekend ofzo.
Waarschijnlijk is de productie-stagiair AKA Ramon te druk met twitteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Timur heeft mij zelfs nog persoonlijk gemailt om naar mijn tel nummer te vragen, ik had niet verwacht dat ze mijne goed zouden vinden, dus had ik 09091336 ingevuld, maar "Er was geen pijl op te trekken" wanneer ik terug gebeld zou worden, hij is dus bij Timur nog niet geweest
Da kan toch niet Timoerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de productie-stagiair AKA Ramon te druk met twitteren.
Mjah, 't zou best leuk zijn als je het gesprek, de single (met dansje) en de afkondiging op YouTube zou willen slingeren jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer YouTube-materiaal net dus? Was even weg.
Mwah... het dansje viel mij nogal tegen (zo doet Michiel altijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 't zou best leuk zijn als je het gesprek, de single (met dansje) en de afkondiging op YouTube zou willen slingeren ja
Volgens mij de 9 min versiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef ganzenherder het volgende:
Is dit een radio edit van Jesus of Suburbia of gaan ze de hele plaat draaien? (die toch vrij lang is)
Van harte!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef miieejj het volgende:
ik ga naar de pinkpop zaterdag![]()
29 mei
quote:
Gerard weet het wel, want die heeft alle namen in moeten spreken als voice-over van de bekendmaking.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef miieejj het volgende:
weten jullie wie d'r allemaal kome? of komt dat niet op de radio?
ooh nee, dat is morgen pas![]()
Zeker even wennen, maar super dat het zo af en toe toch gebeurdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Ben zon lange nummers niet gewend op de radio. Zelfs resistance wordt alleen in radio edit formaat gedraaid
En vergeet de TWD-remix van Mr. Brightside niet! Die draait Michiel nog weleens in de freaknacht, en een tijdje terug zelfs net voor 22 uur.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker even wennen, maar super dat het zo af en toe toch gebeurd. Laatst draaide Corton de extra lange uitvoering van resistance. Na 1.5 minuut van resistance kwam hij erachter dat hij de radio edit had ingestart. Vervolgens breekt hij de plaat direct af om de plaat opnieuw in te starten, maar dan de album edit
(extra lang dus).
Jaja, hoe kan ik die nou vergeten?! Toch elke keer weer een fijn moment op de radioquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet de TWD-remix van Mr. Brightside niet! Die draait Michiel nog weleens in de freaknacht, en een tijdje terug zelfs net voor 22 uur.
Nee, in Der Rudy wordt de normale versie gedraaid, niet de TWD-remix. Da's toch een belangrijk verschil.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja, hoe kan ik die nou vergeten?! Toch elke keer weer een fijn moment op de radio
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag: dat gesprek met Joost Prinsen.![]()
Het is wel een keiharde turbo kneiterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Annemieke de plaat van de Yeah_Yeah_Yeahs_-_Heads_Will_Roll__A-Trak_Remix_ op de playlist heeft staan
Maar Rudy zou die wel een keer moeten draaienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, in Der Rudy wordt de normale versie gedraaid, niet de TWD-remix. Da's toch een belangrijk verschil.
Eens! Jammer dat Rudy vaak te weinig tijd heeft voor de TWD-remix.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, in Der Rudy wordt de normale versie gedraaid, niet de TWD-remix. Da's toch een belangrijk verschil.
Echt wel ! Tof dat Annemieke de plaat op de playlist heeft staan. Ge-wel-dige track! Helaas net gemist...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is wel een keiharde turbo kneiter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, meestal heeft hij een minuut of 2-3 over, vrijdag Kevin aanvallen dat Rudy de TWD remix moet draaien als hij inlogt op FOK!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! Jammer dat Rudy vaak te weinig tijd heeft voor de TWD-remix.
Clocks, wat een juweel
Idem hier! draai 'm grijsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb Heads Will Roll ff gedownload, Wat 'n track
Alleen 3 voor 12 draait hem, schande! Moeten we dan maar bij Michiel aanvragen en hem zo ook daytime airplay gevenquote:
ja 2x de binnenbaan gereden achter elkaar...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Aan Twitter te zien is Kramer in de verkeerde baan gaan rijden
quote:Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?
Heel Twitter zit nu vol lolbroeken, heb al tig grappen langs zien komen, waaronder van baan wisselen, nieuwe sponsors als ANWB en TomTom...quote:
Hmja, erg voorspelbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel Twitter zit nu vol lolbroeken, heb al tig grappen langs zien komen, waaronder van baan wisselen, nieuwe sponsors als ANWB en TomTom...
Hmja, het zou wellicht de moeite waard zijn als ie kon zingen.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
Dat liedje van Giel vanochtend. Zelf gezongen, op de muziek van 'Ben'. Maar dan heet het...jawel, 'Sven'. Ik vond het best komisch. Maar nu baal ik weer.
Vond het wel aandoenlijk vals klinken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, het zou wellicht de moeite waard zijn als ie kon zingen.....
Nu weerquote:Op woensdag 24 februari 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
Dat liedje van Giel vanochtend. Zelf gezongen, op de muziek van 'Ben'. Maar dan heet het...jawel, 'Sven'. Ik vond het best komisch. Maar nu baal ik weer.
quote:
Dat is ook meer hun stijl natuurlijk. Maar ze hadden beter een ander liedje uit kunnen kiezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Pino112 het volgende:
Die cover
Wat een gekrijs
Lady Caro is beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Herkenbaar. Echt zwaar klote idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik aan Kramer denk, word ik bijna een beetje misselijk, ik vind het zooo oneerlijk en sneu...
Briljant iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
Giel die telefoons oppakt terwijl die zingt![]()
je linkt naar ONZ, heb je het doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Sven Kramer grappen #2
Zullen we het gewoon zo doen
Over 4 jaar is hij kansloos, die Koreaan gaat alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Over 4 jaar heeft hij weer een kans. Als er dan iemand écht beter dan hem is, heeft hij een kutleven zeg.
Die Koreaan is een jaar ouder geloof ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe oud is hij nou en die Koreaan dan?
Straks blijkt dat Lee aan de doping was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die Koreaan is een jaar ouder geloof ikMaar als die vent zulke tijden kan rijden in pas zijn 3e of 4e 10km ooit
Kramer is dus 24 over een maand en die Koreaan is net 25 geworden.
Ach, hij heeft in ieder geval al goud op de 5 km (en mogelijk komt daar nog de ploegenachtervolging bij straks)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Over 4 jaar heeft hij weer een kans. Als er dan iemand écht beter dan hem is, heeft hij een kutleven zeg.
Geniaal !quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Sven Kramer grappen #2
Zullen we het gewoon zo doen
Middag !quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ben ik de enige die de Kramer/Kemkers grappen flauw en voorspelbaar vindt ? Oftewel niet grappig ?Ik heb nog geen goede gevonden.
Goedemorgen trouwens,,
Snapt die jongen het nu echt niet,,?quote:Met terugwerkende kracht pissig op Bob de Jong die Lee op zijn schouders nam. #ongepast #os2010
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Coen :
[..]
Snapt die jongen het nu echt niet,,?
Juist, als we van de zomer door 2 eigen doelpunten van Duitsland Wereldkampioen worden maalt ook niemand om de Duitsers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichen
Coen moet niet zeuren. Lee heeft geweldig geredenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Coen :
[..]
Snapt die jongen het nu echt niet,,?
Nou dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichen
Wordt toch wel de Nooit Grappig neem ik aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:15 schreef broer het volgende:
Is het lunchprogramma al omgedoopt in Svenders Leedvermaak?
Of gaan ze geen flauwe Kramer-grappen maken?
Jep,maakt van die vrolijke lente liedjes,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kate Nash op PP. Leuk om daar ook weer es wat van te horen.
nopequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt toch wel de Nooit Grappig neem ik aan![]()
godzijdankquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Nog 3 dagen Bart en dan Maandag Rab weer,,
Coen en Sanderquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
''Volgens heeft de familie de Jong de familie Frank in de Tweede Wereldoorlog verraden.''
Nou dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Coen en Sander![]()
![]()
Laat De Jong lekker blij zijn met zijn medaille.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Nog 3 dagen Bart en dan Maandag Rab weer,,
Het was gewoon domme pech, het had Bob net zo goed kunnen overkomen. Sven heeft Bob nog staan aanmoedigen. Natuurlijk mag hij blij zijn, maar het had best wat bescheidener gekund, want Sven was gewoon de beste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
Maar die Coen is echt dom, met zijn gezeik dat Bob de Jong niet uitbundig mag zijn. Wat een lamzak Sven heeft een fout gemaakt klaar niet Bob de Jong zijn fout, hij heeft niet gefaald.
Is heel wat anders, het is toch gewoon een fout/blunder dat gebeurd in de sport klaar.Blessure is anders. Hij had de beste kunnen zijn maar je bent nu gewoon niet de beste door die fout, de rest van het deelnemersveld maakt die fout niet. Zo hard is de sport nu eenmaal, Bob mag zo gek doen als hij wil van mijn part. Ik juich ook niet minder als Feyenoord een goal cadeau krijgt van de tegenstander. Dan overkomt het jezelf dan overkomt het een ander that's the game. Oftewel :If you can't stand the heat, get out of the kitchen,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Het was gewoon domme pech, het had Bob net zo goed kunnen overkomen. Sven heeft Bob nog staan aanmoedigen. Natuurlijk mag hij blij zijn, maar het had best wat bescheidener gekund, want Sven was gewoon de beste.
Net als tennissers, die gaan ook niet staan springen, en op hun knieën vallen als een tegenstander opgeeft wegens blessure. Dat is gewoon niet gepast.
De Olympische Spelen zijn sowieso overhypt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is heel wat anders, het is toch gewoon een fout/blunder dat gebeurd in de sport klaar.Blessure is anders. Hij had de beste kunnen zijn maar je bent nu gewoon niet de beste door die fout, de rest van het deelnemersveld maakt die fout niet. Zo hard is de sport nu eenmaal, Bob mag zo gek doen als hij wil van mijn part. Ik juich ook niet minder als Feyenoord een goal cadeau krijgt van de tegenstander. Dan overkomt het jezelf dan overkomt het een ander that's the game. Oftewel :If you can't stand the heat, get out of the kitchen,,
Destine, die zijn toch bekend door de marketing van de Hitradio 3 Disk Jockey's?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Paul-89 het volgende:
Hoevaak Destine wel niet gebeld wordt daar bij 3-FM,,![]()
Waarom ? Is het grootste sport-evenement wat er is hoe kun je dat nu overhypen ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De Olympische Spelen zijn sowieso overhypt...
Omdat het haaks staat op wat het ooit wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom ? Is het grootste sport-evenement wat er is hoe kun je dat nu overhypen ?
En ik vindt er maar weinig bijzonders aan, maarja zullen vast mensen zijn die het geweldig vinden anders werden ze niet zovaak gedraaid/gebeld,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Destine, die zijn toch bekend door de marketing van de Hitradio 3 Disk Jockey's?
Heb zin in 2012quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom ? Is het grootste sport-evenement wat er is hoe kun je dat nu overhypen ?
En Gerard mocht haar vanmiddag interviewen dus die zal het morgen ook wel nergens anders over hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Gabriella Cilmi morgen bij Giel Beelen!
Bij twee programma's achter elkaar op dezelfde zender... Beetje veel....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
En Gerard mocht haar vanmiddag interviewen dus die zal het morgen ook wel nergens anders over hebben.
Ach, die Coen moet z'n mond houden over dingen waar ie geen verstand van heeft. Hij moet dus heel weinig zeggen.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
Maar die Coen is echt dom, met zijn gezeik dat Bob de Jong niet uitbundig mag zijn. Wat een lamzak Sven heeft een fout gemaakt klaar niet Bob de Jong zijn fout, hij heeft niet gefaald.
Ik weet dat ik niet te ongenuanceerd moet zijn over zulke dingen, want dat is juist wat ik zo vervelend vond aan de opmerkingen over de nieuwe 3FM-site, maar toch even...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De nieuwe Giel site is trouwens een werkelijk drama..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, die Coen moet z'n mond houden over dingen waar ie geen verstand van heeft. Hij moet dus heel weinig zeggen.....
Tof !quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
En Gerard mocht haar vanmiddag interviewen dus die zal het morgen ook wel nergens anders over hebben.
Mag best vaker de ether ingeslingerd worden. Stukken beter dan die troep van Rihannaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Toch opvallend dat Nederlands volk horen ze in DWDD een nummer en huppaa meteen massaal downloaden,,![]()
Maar Johnny Cash,,![]()
ja dat zal idd welquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof !. Zal wel de nieuwe Megahit zijn
en hallo Hans natuurlijkquote:
quote:MarichaK
Lekker koffie met een muffin!
Daar gaat wel een muffinquote:michielveenstra
Met dank aan de scouts van @coen3fm en Sander: een muffin tijdens @metmichiel #3fm - http://moby.to/kwk5dg
Hallo Briggy !!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef Briggy het volgende:
Ik herhaal![]()
[..]
en hallo Hans natuurlijk![]()
ijsjes? veel te koud voor joh!quote:
zeker, alleen een beetje oud maar ja.. dat heb ik al vaker gezegdquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo Briggy !!!. Ben echt geschokt over een artikel op RTV Noord over een zwaar verwaarloosde hond. Echt, die foto.. Beest heeft het ook niet gehaald, maar dat is ook niet vreemd als je ziet hoe dat beest eruit ziet. Damn..
Link: http://tinyurl.com/yl93ln7
Heb wel het idee dat de plaat nu echt aan het doorbreken is dus opzich wel een goede keuze, ondanks dat de plaat al een tijdje uit isquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker, alleen een beetje oud maar ja.. dat heb ik al vaker gezegd
wel dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Er stond ook een 10 minute Rick Roll op Youtube, ook verwijderd![]()
Michiel, je gaat hem toch niet helemaal draaien?
Ja dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Er stond ook een 10 minute Rick Roll op Youtube, ook verwijderd![]()
Michiel, je gaat hem toch niet helemaal draaien?
volgens mij tap je hier af, want het gaat steeds langzamerquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Mooi, gaat eindelijk de snelheid van ADSL wat omhoog. Beters
Sssst, maar het klopt ! Snelheid is hier met het basis abonnement nog nooit zo goed geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij tap je hier af, want het gaat steeds langzamer
Hier is het ook een dramaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij tap je hier af, want het gaat steeds langzamer
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen Maricha?
Komt doordat ik dermate weinig bezoekers heb op 3FMFan dat ik geen caching nodig heb, en dan kan het sneller worden weergegeven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:56 schreef Bol_Wan het volgende:
valt me trouwens op dat 3fmfan de nowplayinginfo beter geregeld heeft dan de 3fm zelf![]()
![]()
al is de Freakandel Speciaal da weer verkeerd![]()
Die is geen director, maar producer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook de webcam bedient en dan ben je regisseurquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is geen director, maar producer.
Alleen programma's als GIEL en Coen en Sander hebben een aparte regisseur.
Al zou je een producer natuurlijk ook director kunnen noemen...
En er zit ook iemand TV te kijkenquote:
Alleen Giel heeft aparte regisseur, Coen & Sander niet hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is geen director, maar producer.
Alleen programma's als GIEL en Coen en Sander hebben een aparte regisseur.
Al zou je een producer natuurlijk ook director kunnen noemen...
Ohja, da's waar ook. De rol die Timur eerst had bij C&S heette coördinator en niet regisseur. Was daar even mee in de war.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen Giel heeft aparte regisseur, Coen & Sander niet hoor.
Maar ik ben ook regisseur (niet zozeer bij MetMichiel) maar wel bij festivals en Serious Request
Hij komt me zeker bekend voor, maar kan even niet op de titel komen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/os2010/vide(...)-in-36-seconden.html
Bij help ik zoek! Weet tot nu toe niemand maar hoe het nummer wat je onder het filmpje hoort als ik me niet vergis heb ik hem wel eens bij 3FM gehoord de afgelopen tijd.
Dat heb ik dus ook,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij komt me zeker bekend voor, maar kan even niet op de titel komen...
Kasabian - Firequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Bij help ik zoek! Weet tot nu toe niemand maar hoe het nummer wat je onder het filmpje hoort als ik me niet vergis heb ik hem wel eens bij 3FM gehoord de afgelopen tijd.
kut, ik weet het ook niet meer, dit gaat me weer de hele avond bezighoudenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Toch niet,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kut, ik weet het ook niet meer, dit gaat me weer de hele avond bezighouden
ah dankje, bespaart me weer een avond waarin dat deuntje de hele fucking tijd in mijn hoofd zitquote:
hier zal het geen resultaat leveren, centrale kan maar 8 mb aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Mooi, gaat eindelijk de snelheid van ADSL wat omhoog. Beters
Hier hetzelfde probleem, via ADSL is het hier ook maximaal 8 mbit...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
hier zal het geen resultaat leveren, centrale kan maar 8 mb aanmaar binnenkort wel ziggo 50 mb
![]()
ik hebsinds paar maanden ziggo en alleen in de eerste 2 weken problemen (was software probleem in mn modem) gaat het top! En snel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, via ADSL is het hier ook maximaal 8 mbit...
En ik heb geen zin in Ziggo.
Huh, centrale kan maar 8 mb aan?? Maar 50 mb via Ziggo? Netjes !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
hier zal het geen resultaat leveren, centrale kan maar 8 mb aanmaar binnenkort wel ziggo 50 mb
![]()
Da's het verschil tussen ADSL en Kabel, bij ADSL moet de centrale geschikt zijn voor ADSL 2 en dat zijn ze niet allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, centrale kan maar 8 mb aan?? Maar 50 mb via Ziggo? Netjes !
Dat dus. Heb al een jaar of 8 ziggo/@Home waar ik nu woon. Paar keer wat problemen gehad, maar die werden vrij snel opgelost. Nu retesnel (120 mbit) voor redelijke prijs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik hebsinds paar maanden ziggo en alleen in de eerste 2 weken problemen (was software probleem in mn modem) gaat het top! En snel!
Mja, als ik UPC zou willen moet ik een kabeltje van een meter of 500-1000 leggen naar de buurgemeente.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef MichielV het volgende:
Ik heb sinds een poos UPC Fiberpower 120 Mbps, ben heel erg tevreden. Blaast lekker binnen!
Is dat niet een kwestie van de zooi vervangen in de centrale? Mag toch aannemen dat zoiets wel op de planning staat want KPN heeft wel wat goed te maken qua snelheid. Zou trouwens sowieso niet snel overstappen naar ADSL2. Iets met kinderziektesquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het verschil tussen ADSL en Kabel, bij ADSL moet de centrale geschikt zijn voor ADSL 2 en dat zijn ze niet allemaal.
Michiel woont in Best, aan de Zichtlaan 31!
Damn!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef MichielV het volgende:
Ik heb sinds een poos UPC Fiberpower 120 Mbps, ben heel erg tevreden. Blaast lekker binnen!
Een beetje hetzelfde als met Anouk, Train, Lisa en nog veel meer crap!quote:Domien
Na twee weken #os2010 komen die speciale Spelencommercials wel echt je neus uit. Aquarius, Dove, Unox.. #argh
En upload?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook 120 mbit. 15 MB/sec.
Hahaha dan kom ik aanzetten met mijn ADSL basic snelheid. LOLquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook 120 mbit. 15 MB/sec.
Zal iets minder zijn, toch? TCP/IP overhead dus 1 MB down? Nog fucking hardquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
10 mbit, dus maximaal 1,25 MB/sec
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
10 mbit, dus maximaal 1,25 MB/sec
Yup, en natuurlijk afhankelijk van de server aan de andere kantquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal iets minder zijn, toch? TCP/IP overhead dus 1 MB down? Nog fucking hard.
Geweldig, zou er zo voor tekenenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en natuurlijk afhankelijk van de server aan de andere kant. Maar soepel gaat 't iig
.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Toch nog de radio even aan gezet voor #ITHINKILIKEIT, toch handig, dat Twitter
Prodigy komt niet weer naar LL hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop dat ze beide ook op LL komen.
Ga dan naar Pinkpopquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop dat ze beide ook op LL komen.
Heus wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prodigy komt niet weer naar LL hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eh: wolfmother!!!!
ik ga ze 2/6 zien!!
Ik mis de XX ook !!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan naar Pinkpop
Ik mis alleen The XX
Heb je ze toen al gezien joh?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |