Ligt er denk ik een beetje aan wat voor afspraken je daarover hebt met je werk. In de IT wereld is het niet ongewoon dat je 's Avonds nog eens gebeld wordt etc, maar mijn werkgever heeft er dan ook geen moeite mee dat ik de volgende dag bijv. een halve dag vrij neem als ik de avond daarvoor een paar uur bezig ben geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef nelisb het volgende:
Pfff wat een geklets.
Wat denk je van een privé telefoon en een zakelijke telefoon?
Ben blij dat m'n zakelijke telefoon uit kan na 18 uur en in het weekend. Toen ik het niet had werd ik zelfs gebeld op bv zondagavond of maandagavond 23 uur. Nu gaat de zakelijke telefoon uit en heb ik gewoon vrij. Of mag dat niet moet ik 20 uur per dag bereikbaar voor mijn werk zijn?
In Nederland misschien.... ik heb het hier nog niet meegemaakt dat iemand met twee toestellen op zak wil lopen. Lijkt me ook enorm irritant eigenlijk, 1 telefoon in mijn zak is meer dan genoeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:53 schreef Dionysiou het volgende:
Privé toestel en zakelijk toestel is heel normaal though
In die van mij ook, maar waar ik stage liep was het heel normaal. Ook op mijn werk though.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
In Nederland misschien.... ik heb het hier nog niet meegemaakt dat iemand met twee toestellen op zak wil lopen. Lijkt me ook enorm irritant eigenlijk, 1 telefoon in mijn zak is meer dan genoeg.
Enig idee wanneer die offical word?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Antony1989 het volgende:
Zit nu op 5.0.0.509 een leaked versie met NL.
Werkt zeer soepel en sneller dan voorgaande OS'en.
De browser is nu echt blazing fast, echt heel snel. En als je de mute knop inhoud gaat het 'licht' meteen uit.
Ben best tevreden, en deze blijft voorlopig even op mijn bb staan.
Nee, maar als de official hetzelfde nummer heeft, is er niks veranderd. Maar word ie alleen officieel toegestaan/openbaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Enig idee wanneer die offical word?
Multilanguage?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Antony1989 het volgende:
Zit nu op 5.0.0.509 een leaked versie met NL.
Werkt zeer soepel en sneller dan voorgaande OS'en.
De browser is nu echt blazing fast, echt heel snel. En als je de mute knop inhoud gaat het 'licht' meteen uit.
Ben best tevreden, en deze blijft voorlopig even op mijn bb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |