Wat voor iPhone ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:23 schreef Suga_Mama het volgende:
BlackBerry. Eerst van mijn iPhone zien af te komen en dan fijn een BlackBerry!
Hey die heb ik ook gedownload maar de mijne is niet multilanguage.....quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Antony1989 het volgende:
Zit nu op 5.0.0.509 een leaked versie met NL.
Werkt zeer soepel en sneller dan voorgaande OS'en.
De browser is nu echt blazing fast, echt heel snel. En als je de mute knop inhoud gaat het 'licht' meteen uit.
Ben best tevreden, en deze blijft voorlopig even op mijn bb staan.
Tijdens de installatie van het os naar je bb kun je talen aanvinken en uitvinken.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat voor iPhone ?
[..]
Hey die heb ik ook gedownload maar de mijne is niet multilanguage.....
Nog een keer proberen dan maar, jammer dat je alle instellingen enzo kwijt bent bij installatie....quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Tijdens de installatie van het os naar je bb kun je talen aanvinken en uitvinken.
Heel veel slaat ie gewoon op, alleen van de 3rd party programmas niet helaas.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nog een keer proberen dan maar, jammer dat je alle instellingen enzo kwijt bent bij installatie....
Langer sparen zodat je toch een 9700 kan kopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef niet_toegestaan het volgende:
Als een 9700 bold je net te duur is, en je wilt toch een BB.. welke moet je dan kiezen? Wel met schnell internet bitte!
Weet jij een leuk abonnement dan? Ik wil met internet. Gebruik em vooral voor sms en internet dus, zo af en toe bellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Langer sparen zodat je toch een 9700 kan kopen.
Curve 8900?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef niet_toegestaan het volgende:
Als een 9700 bold je net te duur is, en je wilt toch een BB.. welke moet je dan kiezen? Wel met schnell internet bitte!
Alweer he...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef -Menn0- het volgende:
Nou ik krijg 5.0.0.509 niet geïnstalleerd... Loader zegt dat er geen updates zijn....
Helaas wel jaquote:
Daar gaat het fout, dat gebeurd dus niet....quote:Die vraagt om je telefoon aan te sluiten. Dat doe je, en je telefoon gaat uit als het goed is. Dan klik je verderverder, en kom je bij een lijst met apps. Daar vind je NL of EN enzo aan en je apps die er al op staan.
Raaar. Desktop manager herkent je toestel wel gewoon goed?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Helaas wel ja![]()
[..]
Daar gaat het fout, dat gebeurd dus niet....
En dan nog zou die hem wel moeten herkennen.quote:
Ja dan staat er een lijstje met alle software en staat er ook 5.0.0.509 maar met een sterretje er achter dat hij niet kan worden geïnstalleerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Raaar. Desktop manager herkent je toestel wel gewoon goed?
Die webpagina heeft ie toen opgeslagen, en later weer geladen toen je bereik had.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef Steve-O het volgende:
Vraag.
Ik heb een 9700 en zat laatst ergens zonder bereik . IK heb toen mijn browser opgestart maar die deed zoals als te verwachten niet zoveel. NU heb ik echter sinds dat een aanvraag icoontje of iets ( wereld bolletje ) links boven in mijn homescreen .
Heb al mijn toestel een accu reboot gegeven browser cache/cookies/enz geleegd maar dit maakt niks uit ..
?
Ja maar je moet hem ook niet via DM instaleren hequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dan staat er een lijstje met alle software en staat er ook 5.0.0.509 maar met een sterretje er achter dat hij niet kan worden geïnstalleerd.
Nee via loader.exe I knowquote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja maar je moet hem ook niet via DM instaleren he
Oke, blijft raar dan...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee via loader.exe I knowMaar ff om te checken of mijn BB wel gezien werd en toen zag ik dat toevallig staan.
Jep ook al. Ik snap er echt helemaal niks van! Vorige keer lukte het opeens wel. Nu niet meer...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Oke, blijft raar dan...
Desktop Manager al eens opnieuw geinstaleerd?
Bij verbinding staan er niet meer toevallig? Kies je wel de goede?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep ook al. Ik snap er echt helemaal niks van! Vorige keer lukte het opeens wel. Nu niet meer...
Nope is de enige en daar achter staat mijn pinquote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij verbinding staan er niet meer toevallig? Kies je wel de goede?
Ander usb-gat? En anders DM ff opnieuw installeren, misschien dat dat helptquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nope is de enige en daar achter staat mijn pin
Sorry, dan zou ik het ook echt niet wetenquote:
Ik krijg geen klok? Al zou dat wel handig zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
Als je BB op standby gaat krijg je die lelijke klok. Kan je dat nog veranderen?
Ik heb zeg maar een wachtwoord. Als die inschakelt krijg ik een klok. Wachtwoord is uitgeschakeld nu.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik krijg geen klok? Al zou dat wel handig zijn.
Geen idee hoe die weg moet, maar als je de mute knop indrukt krijg je toch geen klok?
Kijk eens aan . Thanks!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Die webpagina heeft ie toen opgeslagen, en later weer geladen toen je bereik had.
Staat nu als het goed is in je algemene berichten map
inderdaad, ik zou eens een belletje plegen. Maar bij shopreviews staat dat de verzending niet altijd soepel verloopt. Dus aan jou de keus. En het zijn natuurlijk maar weinig belminuten he. Of je moet ze niet gebruiken.Tevens zit er ook geen BB internet bijquote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef niet_toegestaan het volgende:
http://tweakers.net/price(...)9700-bold-zwart.html
De eerste lijkt me nogal goedkoop?
Als je em copy paste doet ie het wel. Snap niet dat ie zo raar bugged.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef nelisb het volgende:
Bb abo is toch inclusief internet?
Je link werkt hier niet.
moet je inloggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:23 schreef nelisb het volgende:
Dit dus
http://www.hi.nl/Productinfo/Internet-op-je-mobiel/BlackBerry.htm
Ja, maar dan kun je wss niet alles gebruiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:01 schreef Dionysiou het volgende:
Wacht. Ik heb Vodafone eindeloos online voor tientje per maand. Die mag ik toch ook gewoon gebruiken op mijn Blackberry?
push mail werkt dan niet. Toch wel 1 van de sterkste punten van een Blackberry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:01 schreef Dionysiou het volgende:
Wacht. Ik heb Vodafone eindeloos online voor tientje per maand. Die mag ik toch ook gewoon gebruiken op mijn Blackberry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |