Ik heb er niks van gehoord maar ik zat dan ook midden in een verbouwing, ik ga er even naar kijken, moet ik mn data etc even backuppen van te voren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef popolon het volgende:
[..]
http://forums.crackberry.com/f132/
Een hele grote verbetering. Bij Verizon is 'ie al een tijdje uit officieel, bij jouw provider nog niet?
Zelf een back-up vooraf maken, en tijdens t installeren maakt ie ook nog een back-up.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gehoord maar ik zat dan ook midden in een verbouwing, ik ga er even naar kijken, moet ik mn data etc even backuppen van te voren?
Agja, voor de een een minpunt voor de ander een pluspunt. Ik vind het best snel werken. En met het 'BB love thema' ziet het er best goed uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Niek. het volgende:
TVP. Heb een Curve van werk, email en agenda bijhouden is echt ideaal, BlackBerry Messenger is ook wel handig met een aantal collega´s maar verder is het geen top telefoon, het ziet er allemaal uit alsof het 10jaar geleden is ontworpen en nooit een update heeft gehad (menu´s enzo).
Het is de ideale werk telefoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Agja, voor de een een minpunt voor de ander een pluspunt. Ik vind het best snel werken. En met het 'BB love thema' ziet het er best goed uit.
Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die het een fijn tijdverdrijf vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ja maar waarom zou je willen gamen op een mobiel.. ik snap dat niet..
Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die het een fijn tijdverdrijf vinden.
Ik snap gewoon niet dat mensen tegenwoordig mobieltjes kopen uit keuze voor de camera die er op zit of voor de spelletjes. Maar dat zal wel de ontwikkeling zijn..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zit elke dag 2 uur in de metro dus dan is de iphone echt ideaal om mezelf te vermaken
Je kan ook Google sync gebruiken, werkt goed, kan je ook je Google Calendar syncen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef Antony1989 het volgende:
Op de e-mail instellingen pagina van mijn BIS staat dat ik met gmail mn contactpersonen kan syncen.
Nu vink ik dat aan en zegt ie dat ik me via e-mailinstellingen op mn telefoon moet aanmelden, en dat hij dan werkt. Maar er gebeurd echter niks... Iemand enig idee wat dit kan zijn?
2 uur. en je batterij is op als je op de bestemming aankomt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zit elke dag 2 uur in de metro dus dan is de iphone echt ideaal om mezelf te vermaken
Batterij is wel stuk leger jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
2 uur. en je batterij is op als je op de bestemming aankomt?
heel sterk! heb m nou bijna een jaar en ben toch niet de meest handige persoon zullen we maar zeggen en echte krassen zijn er niet te zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:05 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe sterk is het scherm van de storm eigenlijk...ik bedoel...'t is een ander soort touch systeem.
Kijk, en dat is dus echt geldverspilling.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:46 schreef nelisb het volgende:
Zou bij mij rond de 25% zijn.
M'n iPhone gebruik ik voor m'n internetten, muziek en soms films. Games doe ik niet aan.
M'n Blackberry voor email en agenda. Hier kan de iPhone niet tegenop.
't Is wennen maar ik vind het echt fijn dat surepress. En ja, erg sterk, heb 't ding al meerdere keren laten kletteren op de straat en geen centje pijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:05 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe sterk is het scherm van de storm eigenlijk...ik bedoel...'t is een ander soort touch systeem.
geldverspilling?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus echt geldverspilling.
Ja. Maar dat is mijn mening.quote:
Ligt er denk ik een beetje aan wat voor afspraken je daarover hebt met je werk. In de IT wereld is het niet ongewoon dat je 's Avonds nog eens gebeld wordt etc, maar mijn werkgever heeft er dan ook geen moeite mee dat ik de volgende dag bijv. een halve dag vrij neem als ik de avond daarvoor een paar uur bezig ben geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef nelisb het volgende:
Pfff wat een geklets.
Wat denk je van een privé telefoon en een zakelijke telefoon?
Ben blij dat m'n zakelijke telefoon uit kan na 18 uur en in het weekend. Toen ik het niet had werd ik zelfs gebeld op bv zondagavond of maandagavond 23 uur. Nu gaat de zakelijke telefoon uit en heb ik gewoon vrij. Of mag dat niet moet ik 20 uur per dag bereikbaar voor mijn werk zijn?
In Nederland misschien.... ik heb het hier nog niet meegemaakt dat iemand met twee toestellen op zak wil lopen. Lijkt me ook enorm irritant eigenlijk, 1 telefoon in mijn zak is meer dan genoeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:53 schreef Dionysiou het volgende:
Privé toestel en zakelijk toestel is heel normaal though
In die van mij ook, maar waar ik stage liep was het heel normaal. Ook op mijn werk though.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
In Nederland misschien.... ik heb het hier nog niet meegemaakt dat iemand met twee toestellen op zak wil lopen. Lijkt me ook enorm irritant eigenlijk, 1 telefoon in mijn zak is meer dan genoeg.
Enig idee wanneer die offical word?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Antony1989 het volgende:
Zit nu op 5.0.0.509 een leaked versie met NL.
Werkt zeer soepel en sneller dan voorgaande OS'en.
De browser is nu echt blazing fast, echt heel snel. En als je de mute knop inhoud gaat het 'licht' meteen uit.
Ben best tevreden, en deze blijft voorlopig even op mijn bb staan.
Nee, maar als de official hetzelfde nummer heeft, is er niks veranderd. Maar word ie alleen officieel toegestaan/openbaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Enig idee wanneer die offical word?
Multilanguage?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef Antony1989 het volgende:
Zit nu op 5.0.0.509 een leaked versie met NL.
Werkt zeer soepel en sneller dan voorgaande OS'en.
De browser is nu echt blazing fast, echt heel snel. En als je de mute knop inhoud gaat het 'licht' meteen uit.
Ben best tevreden, en deze blijft voorlopig even op mijn bb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |