Ik reis vooral zakelijk vaak op langere vluchten (8+ uur) en dan ga ik gewoon comfortabel het vliegtuig in. Ik ga toch echt niet direct na zo'n vlucht een meeting in, en mijn pak kreukt anders als een malle na 8 uur in zo'n stoel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je zelf sowieso een trainingsbroek al het prettigst vindt, moet je dat vooral gewoon doen natuurlijk... Lekker boeiend of het not done is of niet, het gaat toch om je eigen reisgemak?
Zakelijke reizigers uitgezonderd natuurlijk.
eens... nette broek en een overhemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Masanga het volgende:
Persoonlijk vind ik mensen die bergschoenen aandoen op een vliegtuig wat raar. Ik vlieg maar een 2-tal keer per jaar +8u maar dan heb ik wel mijn vaste, comfortabele kleding aan.
Die bestaat uit een nette broek (geen spijkerbroek, ook geen kostuumbroek maar iets tussen beiden), hemd en een nette maar warme trui. Waar ik ook op let is dat er zeker geen gaten in mijn sokken zitten, aangezien ik meestal mijn schoenen wel uitdoe tijdens de vlucht.
In ieder geval, comfortabel genoeg om relaxed te zijn en net genoeg om je niet te moeten "schamen" bij een upgrade naar business class.
Hoi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:38 schreef Killaht het volgende:
Mensen die joggingbroek in een vliegtuigdragen zijn gewoon DIK of GUIDO's.
gelukkig hoeven we niet samen te reizen...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoi.
Ik draag altijd trainingspak, 100%.
Ga een beetje ballen zitten knijpen 10 uur lang
Hoezo, boeit een nette trainingsbroek jou echt zo enorm? Ik zie het nut van 'nette' kleding gewoon niet, het is gewoon altijd minder comfortabel en op reis wil ik gewoon relaxed onderweg zijn. De halve business class zit ook gewoon in relax kleding trouwens.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig hoeven we niet samen te reizen...
ik reis vaak meer dan 24 uur aan een stuk en nooit problemen, ook als ik bijv. een spijkerbroek draag
er is een verschil tussen "casual netjes" en een trainingsbroek...het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit een nette trainingsbroek gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hoezo, boeit een nette trainingsbroek jou echt zo enorm? Ik zie het nut van 'nette' kleding gewoon niet, het is gewoon altijd minder comfortabel en op reis wil ik gewoon relaxed onderweg zijn. De halve business class zit ook gewoon in relax kleding trouwens.
Mwah, binnen Europa is het nog wel nuttig om er representatief uit te zien als je zakelijk reist, omdat je vaak direct door moet, maar bij lange vluchten ga ik dan nog wel relatief netjes aan boord, zodra we opgestegen zijn wissel ik mijn kleding wel om naar iets gemakkelijk. Ze geven niet voor niets bij enkele maatschappijen in de business klasse een pyjama.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is een verschil tussen "casual netjes" en een trainingsbroek...het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit een nette trainingsbroek gezien.
Ik vlieg voornamelijk voor mijn werk en dan kan ik niet in een trainingsbroek uit het vliegtuig stappen
Waarom niet? Ga jij na een vlucht van 12 uur direct een meeting in? Ik douche mezelf meestal voor ik uberhaupt iets doe, dus wat boeit het hoe ik het vliegtuig uit kom?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is een verschil tussen "casual netjes" en een trainingsbroek...het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit een nette trainingsbroek gezien.
Ik vlieg voornamelijk voor mijn werk en dan kan ik niet in een trainingsbroek uit het vliegtuig stappen
Het is nog van Adidas ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig hoeven we niet samen te reizen...
ik reis vaak meer dan 24 uur aan een stuk en nooit problemen, ook als ik bijv. een spijkerbroek draag
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is nog van Adidas ook.
Ik in Azie nooit. In Europa vaak. In Amerika altijd. Maar ik trek ze om dezelfde reden ook steeds aan ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:33 schreef Gaoxing het volgende:
En ook vaak m'n wandelschoenen, want geen ruimte meer in m'n kofferIk heb ze trouwens nog nooit uit hoeven doen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef s0k het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B005PL9ZL4/?tag=047-20 Voor als je een nachtvlucht hebt.
http://www.betabrand.com/gray-dress-pant-sweatpants.html Omdat deze gewoon voor bazen is. Zit er sterk aan te denken om er een te bestellen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.
Voor de dames maak ik een uitzondering; dan kan niet luchtig genoeg zijn. Maar als man kleed je je toch gewoon een beetje casual en een paar wat langere dikke sokken over je gewone sokken heen helpt echt om niet na 12 uur met een paar dikke voeten uit het vliegtuig te stappen.
En wil je toch in een campingsmoking of korte broek vliegen, boek dan aub bij Air Berlin, AirAsia of een andere low cost carrier zodat ik me niet hoef te storen.
Nee, niet bepaald. Maar als jij lekker in een camping smoking wilt reizen, moet je dat vooral doen. Ik trek wel een makkelijk zittende Dockers en een casual shirt met lange mouwen aan. Een gratis verstrekt dekenje doet de rest wanneer het tijdens een vlucht 's nachts weer eens frigo wordt Je zou eens moeten weten hoe ze in Azie en het Midden Oosten over die tokkie kleding denken. Maar doe vooral wat je niet laten kunt............ zolang je maar niet in een korte broek naast mij zit, want dan ga ik echt letterlijk over mijn nek.quote:
Gut, het zit je wel erg dwars. Dit soort frustraties liggen trouwens meestal vooral bij jezelf, dus ik zou me daar meer op focussen. Ik kom ondertussen lekker ontspannen naast je een tukkie doen in mijn trainingsbroek. Lijkt me hilarisch om je vervolgens over je nek te zien gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Maar als jij lekker in een camping smoking wilt reizen, moet je dat vooral doen. Ik trek wel een makkelijk zittende Dockers en een casual shirt met lange mouwen aan. Een gratis verstrekt dekenje doet de rest wanneer het tijdens een vlucht 's nachts weer eens frigo wordt Je zou eens moeten weten hoe ze in Azie en het Midden Oosten over die tokkie kleding denken. Maar doe vooral wat je niet laten kunt............ zolang je maar niet in een korte broek naast mij zit, want dan ga ik echt letterlijk over mijn nek.
Ik zit regelmatig in een korte broek in het vliegtuig binnen Azië, dat gaat prima met Air Asia, en ook op de lange afstandvluchten wil ik nog wel eens omwisselen van normale spijkerbroek naar korte broek zodat e.e.a. wat gemakkelijker zit, ik maak me echt niet druk hoe mensen mij in het vliegtuig zien, na de vlucht zie je ze toch niet meer en ik ga niet mezelf ongemakkelijke kleding aanmeten voor enkel het feit hoe andere onbekende mensen over mij denken.quote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Maar als jij lekker in een camping smoking wilt reizen, moet je dat vooral doen. Ik trek wel een makkelijk zittende Dockers en een casual shirt met lange mouwen aan. Een gratis verstrekt dekenje doet de rest wanneer het tijdens een vlucht 's nachts weer eens frigo wordt Je zou eens moeten weten hoe ze in Azie en het Midden Oosten over die tokkie kleding denken. Maar doe vooral wat je niet laten kunt............ zolang je maar niet in een korte broek naast mij zit, want dan ga ik echt letterlijk over mijn nek.
Deze kleding voelt inderdaad aan als een joggingpak, zelfs iets luchtiger en ziet er tegelijk netjes uit. Colberts, shirts, sweaters, alles hebben ze voor zowel vrouw als man.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:33 schreef Gaoxing het volgende:
Het Maleise kledingmerk British India heeft een reislijn met geweldige, nette, onkreukbare kleding![]()
Die kan je ook gewoon uittrekken aan het begin van de vlucht...quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef attamottamotta het volgende:
Haha wat een ophef.
Meestal heb ik een ruime broek aan: joggingbroek / ruime spijkerbroek met een polo erover ( korte mouwen ). Altijd een fleece-trui bij de hand mocht het erg koud worden ( gebeurd nogal ). Als schoenen sneakers of teva's. Dat laatste ziet er niet uit, maar zit heerlijk! Nooit zware schoenen / berg- en wandelschoenen, want dan kunnen je voeten enigzins bekneld raken door die rare vliegtuigzit...
Haha wat een ophef.quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef attamottamotta het volgende:
Nooit zware schoenen / berg- en wandelschoenen, want dan kunnen je voeten enigzins bekneld raken door die rare vliegtuigzit...
Moet je gewoon uittrekken. Ik gebruik mijn kofferruimte liever voor een paar lichtere schoenen en neem mijn zware schoenen aan mijn voeten mee het vliegtuig in.quote:Op maandag 30 april 2012 13:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon uittrekken aan het begin van de vlucht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |