abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78354617
Ik zie soms mensen in trainingspak in een vliegtuig stappen. Dan vind ik dat meestal een beetje ordinair eigenlijk
Maar, nou moet ik zelf wat langer vliegen (Hong Kong) en ik begin ineens te begrijpen waarom mensen dat doen. Dat zit natuurlijk supergemakkelijk.

Wat draag jij op een lange vlucht in het vliegtuig?
pi_78354736
Laatste keer korte broek en t-shirtje, maar dat was van het hete Singapore naar het warme Nederland

Trainingsbroek lijkt mij ideaal.
pi_78354741
En niet te strakke spijkerbroek is ook perfect.
met een traningspak druk het erg snel door. omdat die stof zo dun is.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:02:59 #4
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78354767
Tegenwoordig meestal dit kostuum:

dinsdag 23 februari 2010 @ 19:04:57 #5
269077 Lano
V van Vrouw
pi_78354842
LOL
Een zwarte trainingsbroek is toch niet zo ordinair? Dat zou ik iig dragen op een lange vlucht. En laagjes zodat je iets uit kunt doen wanneer je het warm hebt.
ฝัน
pi_78354880
Ik draag meestal tijdens het vliegen gewoon een joggingsbroek of iets dergelijks. Zit toch wat chiller. Helemaal als je zo op elkaar gepropt zit zoals bij RyanAir.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:06:20 #7
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78354895

Meestal dit als ik op de vlucht ben.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78354910
Ik doe meestal gewoon een spijkerbroek en lekkere dikke sokken, anders krijg ik koude voeten.
Voor echt lange vluchten (+8uur) zou ik gewoon lekker trainingspak of in ieder geval broek aandoen.
HEERLIJK
pi_78355139
In de bus (+24 uur reizen) deed ik ook altijd een trainingsbroek aan. Wat kan het jou schelen of dat ordinair is of niet, het is het meest praktische.
pi_78356096
Ik draag altijd gewoon een spijkerbroek eigenlijk, maar wel een die niet te strak zit. Nooit ergens last van.

Edit: Oh ja, de dikke sokken die hierboven worden genoemd inderdaad ook. Schoenen lekker uit en warme sokken aan.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:36:05 #11
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_78356298
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
Ik zie soms mensen in trainingspak in een vliegtuig stappen. Dan vind ik dat meestal een beetje ordinair eigenlijk
Maar, nou moet ik zelf wat langer vliegen (Hong Kong) en ik begin ineens te begrijpen waarom mensen dat doen. Dat zit natuurlijk supergemakkelijk.

Wat draag jij op een lange vlucht in het vliegtuig?
Tegenwoordig ga ik relatief netjes gekleed het vliegtuig in, of in ieder geval op vluchten vanuit Europa. Ik heb altijd wel wat confortabels bij me, afhankelijk van de bestemming soms ook een korte broek omdat ik het toch nooit koud heb aan boord wel zo makkelijk bij aankomst en zit prettig aan boord.
Aan boord, en het maakt niet uit welke klasse, voel ik mij graag zo comfortabel mogelijk, de reis naar de luchthaven moet ik, maar das mijn mening, toch nog wel een beetje voor de dag kunnen komen, temeer omdat ik soms direct uit werk kom als ik een lange afstandsvlucht moet halen, en een trainingsbroek op werk zal niet worden gewaardeerd... ik zie mijzelf al aankomen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_78356431
Voor korte vluchten (<5 uur) gewoon kleding die ik normaal aan heb, overhemd en spijkerbroek dus, maar bij langere vluchten een joggingsbroek en sneakers, dat scheelt echt enorm veel. Het is echt een stuk comfortabeler.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_78357071
Een baggy, hemdje/t-shirt en een vest.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:59:15 #14
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_78357459
Persoonlijk vind ik mensen die bergschoenen aandoen op een vliegtuig wat raar. Ik vlieg maar een 2-tal keer per jaar +8u maar dan heb ik wel mijn vaste, comfortabele kleding aan.

Die bestaat uit een nette broek (geen spijkerbroek, ook geen kostuumbroek maar iets tussen beiden), hemd en een nette maar warme trui. Waar ik ook op let is dat er zeker geen gaten in mijn sokken zitten, aangezien ik meestal mijn schoenen wel uitdoe tijdens de vlucht.

In ieder geval, comfortabel genoeg om relaxed te zijn en net genoeg om je niet te moeten "schamen" bij een upgrade naar business class.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_78357934
En ik maar denken dat het not done was om een trainingsbroek aan te doen
Tijd om een mooie trainingsbroek aan te schaffen dus
pi_78358080
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
Als je zelf sowieso een trainingsbroek al het prettigst vindt, moet je dat vooral gewoon doen natuurlijk... Lekker boeiend of het not done is of niet, het gaat toch om je eigen reisgemak?

Zakelijke reizigers uitgezonderd natuurlijk.
pi_78358596
Spijkerbroek en een t-shirt zoals bijna altijd
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_78365329
Sowieso altijd kleren met lange mouwen/pijpen omdat het zo koud is in het vliegtuig. Op korte vluchten gewone spijkerbroek, op langere vluchten iets makkelijkers. En vaak wel bergschoenen omdat ik vaak op reizen alleen bergschoenen meeneem en daarnaast sandalen en dat laatste vind ik niet zo chill zitten in het vliegtuig. Te koud. En sandalen met sokken gaan mij veel te ver
pi_78365548
Lange mouwen vind ik zeker op lange vluchten wel een must. Vaak is het iets van een jogginsbroek met een overhemd. Dat laatste vind ik makkelijk om je paspoort en boardingcard in te doen, die heb je op het vliegveld toch meerdere keren nodig.
TRV
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:14:57 #20
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_78382175
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.

Voor de dames maak ik een uitzondering; dan kan niet luchtig genoeg zijn. Maar als man kleed je je toch gewoon een beetje casual en een paar wat langere dikke sokken over je gewone sokken heen helpt echt om niet na 12 uur met een paar dikke voeten uit het vliegtuig te stappen.

En wil je toch in een campingsmoking of korte broek vliegen, boek dan aub bij Air Berlin, AirAsia of een andere low cost carrier zodat ik me niet hoef te storen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_78382188
Gewoon mijn normale kleding. Dat zit prima.
pi_78382895
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.

Voor de dames maak ik een uitzondering; dan kan niet luchtig genoeg zijn. Maar als man kleed je je toch gewoon een beetje casual en een paar wat langere dikke sokken over je gewone sokken heen helpt echt om niet na 12 uur met een paar dikke voeten uit het vliegtuig te stappen.

En wil je toch in een campingsmoking of korte broek vliegen, boek dan aub bij Air Berlin, AirAsia of een andere low cost carrier zodat ik me niet hoef te storen.
Wat een frustraties, zeg! Heb jij nog wel plezier op je reizen, als je al walgt van de comfortabele kleding van andere mensen? Ze zitten toch niet met hun blote aars in dat vliegtuig of zo.
pi_78383536
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Nou, schreeuwen vind ik eerlijk gezegd ook not done
Korte broek hoeft van mij ook echt niet, maar ik draag dus spijkerbroeken. Dat betekent dat ik na 5 uur met compleet afgeknelde liezen zo'n toestel uit kom.
Ik vraag me af hoe dat na 12 uur is.
Er zit toch ook nog wel een verschil tussen de ene broek en de andere lijkt me?

En, ik ben wel benieuwd naar je argumenten om het niet te doen. Je opmerking over de dames maakt dat ik het allemaal niet zo serieus neem wat je zegt eigenlijk.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:30:54 #24
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_78383944
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:49 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Wat een frustraties, zeg! Heb jij nog wel plezier op je reizen, als je al walgt van de comfortabele kleding van andere mensen? Ze zitten toch niet met hun blote aars in dat vliegtuig of zo.
Plezier in het reizen? Ja, wanneer het een vakantiereis betreft. En een zakelijke intercontinentale reis is voor mij slechts een middel om daar te komen waar ik moet zijn. Wanneer ik op zondagmorgen om 10 uur met het zonnetje hoog aan de hemel in een KLM toestel zit voor een zakelijke vlucht naar Zuid Amerika, bedenk ik me vaak wat voor nuttigere en aangenamere dingen ik op die dag had kunnen doen.

En om even duidelijk te zijn: in de Economy Comfort of Business Class van onze nationale trots de KL(e)M, kom je dit soort kledij gelukkig maar zelden tegen.

Ik vind het gewoon onsmakelijk om 12 uur naast een vent in een korte broek of met ontblote armen te moeten zitten waarmee ik dan ook nog een armleuning moet delen. En campingsmokings.....
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_78384601
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een baggy, hemdje/t-shirt en een vest.
Edit: Ik bedenk me net dat ik dit aan had op mijn laatste vlucht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dat was ook geen lange. 4 uurtjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')