quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
Ik zie soms mensen in trainingspak in een vliegtuig stappen. Dan vind ik dat meestal een beetje ordinair eigenlijk
Maar, nou moet ik zelf wat langer vliegen (Hong Kong) en ik begin ineens te begrijpen waarom mensen dat doen. Dat zit natuurlijk supergemakkelijk.
Wat draag jij op een lange vlucht in het vliegtuig?
Als je zelf sowieso een trainingsbroek al het prettigst vindt, moet je dat vooral gewoon doen natuurlijk... Lekker boeiend of het not done is of niet, het gaat toch om je eigen reisgemak?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
En ik maar denken dat het not done was om een trainingsbroek aan te doen
Tijd om een mooie trainingsbroek aan te schaffen dus
Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
En ik maar denken dat het not done was om een trainingsbroek aan te doen
Tijd om een mooie trainingsbroek aan te schaffen dus
Wat een frustraties, zeg! Heb jij nog wel plezier op je reizen, als je al walgt van de comfortabele kleding van andere mensen? Ze zitten toch niet met hun blote aars in dat vliegtuig of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.
Voor de dames maak ik een uitzondering; dan kan niet luchtig genoeg zijn. Maar als man kleed je je toch gewoon een beetje casual en een paar wat langere dikke sokken over je gewone sokken heen helpt echt om niet na 12 uur met een paar dikke voeten uit het vliegtuig te stappen.
En wil je toch in een campingsmoking of korte broek vliegen, boek dan aub bij Air Berlin, AirAsia of een andere low cost carrier zodat ik me niet hoef te storen.
Nou, schreeuwen vind ik eerlijk gezegd ook not donequote:Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.
Voor de dames maak ik een uitzondering; dan kan niet luchtig genoeg zijn. Maar als man kleed je je toch gewoon een beetje casual en een paar wat langere dikke sokken over je gewone sokken heen helpt echt om niet na 12 uur met een paar dikke voeten uit het vliegtuig te stappen.
En wil je toch in een campingsmoking of korte broek vliegen, boek dan aub bij Air Berlin, AirAsia of een andere low cost carrier zodat ik me niet hoef te storen.
Plezier in het reizen? Ja, wanneer het een vakantiereis betreft. En een zakelijke intercontinentale reis is voor mij slechts een middel om daar te komen waar ik moet zijn. Wanneer ik op zondagmorgen om 10 uur met het zonnetje hoog aan de hemel in een KLM toestel zit voor een zakelijke vlucht naar Zuid Amerika, bedenk ik me vaak wat voor nuttigere en aangenamere dingen ik op die dag had kunnen doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:49 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat een frustraties, zeg! Heb jij nog wel plezier op je reizen, als je al walgt van de comfortabele kleding van andere mensen? Ze zitten toch niet met hun blote aars in dat vliegtuig of zo.
Edit: Ik bedenk me net dat ik dit aan had op mijn laatste vlucht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een baggy, hemdje/t-shirt en een vest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, dat was ook geen lange. 4 uurtjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |