ik heb ook een hekel aan rapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maak jij dan een rap-versie donthate
Vind ik juist wel. Dit zou tenminste opvallen. Gewoon met 100 van die kaalkopjes daar gaan staan en je hebt een van de meest opvallendste acts die wel voor wat opschudding zorgt.. Beetje gek doen of leuke act bedenken en we kunnen iig lachen....quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maak jij dan een rap-versie donthate
Volgens mij welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahaha, maar volgens mij is dat niet de originele Mosselman dude.
Dat is echt wel de originele mosselmanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahaha, maar volgens mij is dat niet de originele Mosselman dude. Wel grappig dat wel.
Jawel, dat is ook de persoon die claimde patent te hebben op een of ander casio synthesizer-geluidje dat ie gebruikt heeft in het nummer Dominator (Human Resource) nadat Lady Gaga een soortgelijk geluid gebruikte in d'r nummer Bad Romance. Vandaar dat je datzelfde geluidje ook in dit liedje hoort.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahaha, maar volgens mij is dat niet de originele Mosselman dude. Wel grappig dat wel.
Ik schaam me dood dat ik het weet maar....je mag maar met een bepaald maximum mensen op het podium staan (geloof 4) dus een groep kaalkoppies kan niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Vind ik juist wel. Dit zou tenminste opvallen. Gewoon met 100 van die kaalkopjes daar gaan staan en je hebt een van de meest opvallendste acts die wel voor wat opschudding zorgt.. Beetje gek doen of leuke act bedenken en we kunnen iig lachen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |