Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!
Ze hebben het al de hele tijd over de live-uitzending en het vertrek van Nanda.
Ze hebben het erover hoe ze het anders hadden kunnen doen met het wegstemmen, dat ze het eerder aan hadden kunnen kondigen. En dat ze anders misschien geen gele kaart zouden krijgen.
Tessa vindt dat Sylvana het goed doet als presentatrice. Beter dan Rolf Wouters en Daphne Deckers vindt ze.
Ze zitten de spelregels (Iwan) door te lezen en ontdekken dat er staat: "de passagiers bepalen in een groepsgesprek wie van de twee nieuwe deelnemers mag blijven". Tessa juicht gelijk HOLLEE geen gele kaart.
Tessa zit tegen ant en Iwan te vertellen dat Nanda verteld had wat ze in het dagboek geschreven had over de roddel es en Bul.
Ze zitten verschrikkelijk te roddelen , vooral Tessa. Ant zegt het vooral moeilijk voor Bart te vinden.
Tessa gaat nu over op fluisteren tegen Iwan, ze hebben dikke pret.
De stream is nu buiten. Daar wordt druk gekletst. de drie nieuwen, Bul en Es zitten daar. Ze hebben het over de pers en wat er via die weg allemaal mis kan gaan. Dat ze geen achternamen moeten noemen.
Er wordt flink door elkaar gekletst.
[Dit bericht is gewijzigd door Joqy (Datum 11 April 2000).]
0.58 uur
Te, Bi, Bu, Ant, Iw, Es en een van de nieuwen zitten nu binnen te roddelen over iemand (het is me niet duidelijk over wie). Ze hebben het over het selectieweekend. Iemand die de bus niet ingekomen is maar blijkbaar wel in de publiciteit geweest is met commentaar over de bus. Ze vinden hem maar raar. Hij zou gezegd hebben dat hij Jop en Ant had zien vingeren.
(Joqy, ik heb even je “streams” naar de juiste datum verhuisd.)
Duidelijk is het ook, dat Tessa Eric zeer goed van voor de bus kent.
Tessa tegen Eric: "Je hebt me zefs een keer midden in de nacht gebeld".
Iwan in gesprek met Eric.
Iwan: "Je doet het nu niet meer voor het miljoen".
Eric: "Nee, dat wordt een fias....(slikt snel de rest in)
Iwan, Paul en Eric op de bank.
Ze zien veldmuizen lopen. "Laten we dat maar niet tegen de vrouwen zeggen".
Zo kabbelt de tijd voorbij.
Eerst zit het hele stel nog wat te ouwehoeren op de schommelbank- over niks.
Dan een tweegesprekje tussen Büllent en een van die nieuwe lui, die met een Limburgs accent nog eens even de standaard 'zoiets als dit, maak je nooit meer mee'-speech van stal haalt.
Büllent vertelt dat er weinig aan was in De Bus tot ze uit Den Haag werden verjaagd.
Daarna kwam er muziek, en kregen ze etentjes en ander entertainment. Hij zegt dat hij nooit het gevoel heeft dat veel mensen naar De Bus kijken op televisie, maar dat hij de camera's alleen maar associëert met de regiemedewerkers 'daar beneden'. *wijst naar vage plek ergens links in beeld*
Iedereen gaat tukken, maar ze blijven doorleuteren, over popmuziek. Ze vragen zich af wat er nu op nummer 1 staat.
Een van die lui zegt, als hij even niks te melden heeft, voortdurend 'Get up-ah', zoals in dat nummer van James Brown. Dat heeft hij in een half uur een keer of 20 gedaan, schat ik. En ook nu weer, nu iedereen verder net zijn kop hield.
2.20 even gaat het Wilhelmus zachtjes aan.
En * Meister naar bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 11 April 2000).]
De nieuwelingen willen hun leeftijd niet zeggen.
Er worden moppen verteld :
"Heb je wel eens een bordje gezien met 'let op zachte berm'?"
"ja"
"En heb je wel eens een bordje gezien met 'let op harde berm'?"
"nee"
"weet je hoe dat komt?"
"nee"
"omdat ze daar die bordjes niet inkrijgen"
Verder veel domme-blondjes moppen.
Bullent wil een mop over gelovigen vertellen (!) maar hij bedenkt zich.
Tessa ligt om "ranzige moppen" te zeuren. Een van de nieuwelingen vertelt daarop een mop over een mongool bij de hoeren.
De zuidelijke nieuweling (zachte g) zegt dat het bed best bevalt "Je kan het slechgter treffen hoor", hij vertelt ook een Sam&Moos mop waar niemand om lacht "nou toen ik hem de eegste keer hoogde vond ik hem best leuk"
Bianca ligt nog steeds behoorlijk te hoesten.
Ze vallen in slaap zo te zien....
Thanks voor het verhuizen Fondaco, ik had niet in de gaten dat het al zo laat was.
[Dit bericht is gewijzigd door Joqy (Datum 11 April 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |