Die ik krassend uitzit.quote:
lief aangeboden, maar nee. Het is een kwestie van formaten aanpassen zodat het lekker draait op een website.quote:
Zeg, ik ben geen muziekleraarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
D.! Verhef mij met 'goede' muziek!
Zie je, je kunt het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ik krassend uitzit.
Ik ben hier niet de dj. Dan zou het nl nogal eenzijdig zijn momenteel en waarschijnlijk nog slechter.
Als ik nu mocht kiezen zou ik deze even draaien:
Yep: firestarter, breathe, voodoo people etc.quote:
Goede herinneringen aan! Totaal doorgesnoven stonden ze op Lowlands, de hele zaal meeklotsen met het schuim op de bek. De stroboscopen gewoon de héle tijd aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep: firestarter, breathe, voodoo people etc.
Woeh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep: firestarter, breathe, voodoo people etc.
Andere keer op lowlands viel de stroom een keer uit tijden hun optreden!quote:
Omdat het biertje dat je had net in de stoppenkast gestruikeld was?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Andere keer op lowlands viel de stroom een keer uit tijden hun optreden!
Toen ging ik bier halen!
Nee ze vertikten het om accoustisch verder te gaan, de laffe unplugged faalhazen, en je moet toch wát hè om je niet te gaan vervelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat het biertje dat je had net in de stoppenkast gestruikeld was?
Die kan ik echt heel goed op mijn gitaartje. Ik zal het je een keer laten zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
Everlong is lekker om weer eens te horen!![]()
Thuiswerken.
Haha jaaa, mijn Charlie-wederhelftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kan ik echt heel goed op mijn gitaartje. Ik zal het je een keer laten zien.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
The Prodigy trad ooit op tijdens Drum Rhythm, toen nog op het Westergasfabriekterrein.
Voor aanvang stonden we op de helft van de open tent, toen kwam The Prodigy op en werden we door de deinende mensenmassa in een paar seconden zo -hoppa- naar achteren gesmeten. Sta je opeens verdwaasd te kijken, buiten de tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |