Speel jij toevallig D&D dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Maar ik voel nu best kut, eigenlijk. Vanwege een paar verzonnen personagesHet lot van de schrijver...
quote:
Ik zat al bijna op de treinquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, je had je pyama alvast opgeborgen met het oog op de evacuatie / adoptie?
Nee, mijn eigen versie van RPG, gewoon in een chatbox interactief verhalen schrijven. Zie hier voor uitleg en een voorbeeldjequote:
Grappigquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen versie van RPG, gewoon in een chatbox interactief verhalen schrijven. Zie hier voor uitleg en een voorbeeldje
Jezus... sterkte kerelquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn opa is een paar weken geleden schoon verklaard van slokdarmkanker. Vandaag is gebleken dat mijn oma darmkanker heeft. Misschien met "slechts" één operatie volledig weg te halen. Dat is dan wel mooi. Ofzo.
Gefeliciteerd en sterkte...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn opa is een paar weken geleden schoon verklaard van slokdarmkanker. Vandaag is gebleken dat mijn oma darmkanker heeft. Misschien met "slechts" één operatie volledig weg te halen. Dat is dan wel mooi. Ofzo.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaak wel. Soms gaat het echt heel diep. Ik heb dus een priester die een bepaalde "neiging" probeert te verenigen met zijn vak en geloof. Aangezien ik zelf niet gelovig ben, moest ik dus echt best diep graven om dat geloofwaardig te maken en aangezien hij tegen het suicidale aanzit, grijpt dat verhaal van die priester van TMM me best aan. Omdat ik het van binnenuit heb "meegemaakt" zeg maar...quote:
In principe vergelijkbaar meet een acteur die zich heeel erg inleeft in z'n rol. Dat kan er ook best heftig aantoe gaan soms.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vaak wel. Soms gaat het echt heel diep. Ik heb dus een priester die een bepaalde "neiging" probeert te verenigen met zijn vak en geloof. Aangezien ik zelf niet gelovig ben, moest ik dus echt best diep graven om dat geloofwaardig te maken en aangezien hij tegen het suicidale aanzit, grijpt dat verhaal van die priester van TMM me best aan. Omdat ik het van binnenuit heb "meegemaakt" zeg maar...
Ja, dat is het ook eigenlijk wel, alleen op een virtueel podium en zonder script. Misschien dat ik me daarom ook zo goed in Arthur kan inleven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe vergelijkbaar meet een acteur die zich heeel erg inleeft in z'n rol. Dat kan er ook best heftig aantoe gaan soms.
Method acting.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe vergelijkbaar meet een acteur die zich heeel erg inleeft in z'n rol. Dat kan er ook best heftig aantoe gaan soms.
Dat kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook eigenlijk wel, alleen op een virtueel podium en zonder script. Misschien dat ik me daarom ook zo goed in Arthur kan inleven.
Yep. Hoewel een method actor geloof ik ook tussen de scenes door in zijn rol blijft. Ik moet vaak wisselen en als ik de chat sluit is het ook weer weg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Method acting.
En in wonderers geval dan method writing.
"als ik met mijn vingers knip...."quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Hoewel een method actor geloof ik ook tussen de scenes door in zijn rol blijft. Ik moet vaak wisselen en als ik de chat sluit is het ook weer weg.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"als ik met mijn vingers knip...."
Partner in crimequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Maatje roept bij mij altijd van die HIV-buddy associaties op, of mensen die "partner" zeggen omdat ze niet durven zeggen dat ze homo zijnsorry
Da's ook laat... zestien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oblemen__.html?p=3,2
God bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |