Ik vind het live mooier.quote:
gaat dat nog wel door met de huidige situatie??quote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
Zaterdag.![]()
Ik zal zijn cd in elke platenzaak voorin de bak zetten.
Ze zijn anders erg tam met de publiciteit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het live mooier.
Hopelijk gaan ze iets met publiciteit doen.
Blijft een prachtig liedje natuurlijk! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nope, vlucht is gecancelled en Daniel's odds op betfair gaan door de plee momenteel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
gaat dat nog wel door met de huidige situatie??
Zou jammer zijn ivm met de promotie
Wowquote:
ik ook wel, mooierquote:Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Coral leuker. Tja ik weet niet niet dit nummerZou wel leuk zijn als ze hoog eindigen
Ik heb het altijd al gehoopt en gedachtquote:
Gek he, want eerder bleef hij ver achter bij de voorspellingen van de bookies enzo.quote:
denk het wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
Oh, dan had ik dus eerder op hem moeten wedden
En zou er nog een betere Youtube komen van de rehearsal? Ja vast he?
De Spanjaarden die wel (fatsoenlijk) Engels spreken zijn ook op 1 hand te tellen anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Wel een pietsie treurig dat hij werkelijk geen woord Engels spreekt.
Hij had beter even met Sieneke het klooster in kunnen gaan.
Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op zondag 23 mei 2010 08:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
De Spanjaarden die wel (fatsoenlijk) Engels spreken zijn ook op 1 hand te tellen anders.
Mijn nicht (in Spanje) is docent Engels, en zelfs zij weet het te presteren om met een zwaar Spaans accent te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |