Sowieso 130....110 moet je zelf inschatten. Is een adviessnelheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:15 schreef Zaterdag het volgende:
Ja, zonnetje 130, regen 110, ik weet.
Maar, waar leggen ze de grens? Een enkel druppeltje, nat wegdek, vochtig wegdek?
En hoe groot is de kans dat je geflitst/bekeurd word als je 120 rijd in de regen? (Bedrijfswagen is begrensd op 121 gps snelheid)
Bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sowieso 130....110 moet je zelf inschatten. Is een adviessnelheid.
Precies! Als je maar onder de +40 blijft, mocht je dan gepakt worden dan hoef je nog maar 90 euro af te tikken en mag je verder rijden. Daarboven heb je wél een probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef mighty_myte het volgende:
Ik rij altijd 140 in Frankrijk.
Hier en daar word ik wel eens geflitst, maar die boetes komen nooit aan.
Lekker gassen dus!
Frankrijk kennende hebben ze vast geen vertaling...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Een of ander Frans wetsartikel.
Zoek het zelf effe op luiwammes![]()
Inderdaad, geweldige wegen. Kan Nederland wat van leren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:10 schreef MdMa98 het volgende:
volgens mij mag je gewoon 130 blijven rijden, 110 is een adviessnelheid. Mocht je klappen, dan kun je misschien gezeur krijgen met je verzekering. Althans zo zag ik het altijd. Ik reed altijd gewoon door, sowieso op de tolwegen, want die zijn in Frankrijk in zeer goede staat.
Totdat je een keer aangehouden wordt en ze je kenteken intikken in de computer. Kan je al die boetes alsnog betalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef mighty_myte het volgende:
Ik rij altijd 140 in Frankrijk.
Hier en daar word ik wel eens geflitst, maar die boetes komen nooit aan.
Lekker gassen dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |