Hmwa, als het druk is bij immigratie kan je er makkelijk langer dan 2 uur over doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, maar geen 2 uur. Met een uurtje zit je echt wel in de metroTenzij je wiet in je tas hebt
Toen ik in NY aankwam had ik verwacht dat ik gewoon net zoals in Amsterdam praktisch midden in de stad zou landen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef Targapower het volgende:
Zal ik wat grappigs vertellen, het duurde zelfs 4 uur om van JFK naar zijn hotel te komen.
Maar dat had meer met het feit te maken dat hij de verkeerde trein (tram/metro wat dan ook) nam en compleet de verkeerde kant op ging
Wat een lieverd is het toch![]()
Ik vind dit zo'n leuke manier van denken hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Geen zorgen maken... Er is ws niks aan de hand, anders had je zeker wat gehoord. Kijk maar eens hoe goed vliegen en vliegvelden in NY in de gaten worden gehouden
Denk je dat als er een vliegtuig was neergelazerd bij NY we dat niet allang hadden gehoord voordat TS zich zorgen ging maken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke manier van denken he
Ik denk überhaupt niet dat er iets gebeurt met een vliegtuig of vliegveld, daarom vind ik jouw manier van denken zo 'leuk'quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef Poeke het volgende:
[..]
Denk je dat als er een vliegtuig was neergelazerd bij NY we dat niet allang hadden gehoord voordat TS zich zorgen ging maken?
Moet ik er nog meer smileys bij doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:54 schreef Targapower het volgende:
Poeke was gewoon aardig, waarom zou je haar daar op 'aanvallen'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |