abonnement Unibet Coolblue
pi_258472
In de uitzending van maandag avond gaf Jop aan dat hij binnenkort een huisje zal kopen.
Ik vraag me af of SBS een contract heeft aangeboden.

Of is joppie familie van Nina Brink?

Ciao Michello

pi_258473
quote:
op 04-10-2000 om 11:00 PM schreef IoMichello het volgende:
In de uitzending van maandag avond gaf Jop aan dat hij binnenkort een huisje zal kopen.
Ik vraag me af of SBS een contract heeft aangeboden.

Of is joppie familie van Nina Brink?

Ciao Michello


Zou je je ongelooflijk interessante verhalen ook eens willen posten in een reeds bestaand topic, dat maakt alles een beetje overzichtelijker, kerel


------------------
gratis en voor niets

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 10 April 2000).]

gratis en voor niet
pi_258474
No doubt!!! Jop heeft duidelijk geld gekregen om zich koest te houden. Van wie lijkt ons ook duidelijk, gezien de vette pluim aan de regie van het programma. Wat ze ook doen om hun geloofwaardigheid op te poetsen, het werkt altijd averechts bij die club.

Het is verder ongelooflijk, dat Bart zich nog steeds leent om elke keer weer op te draven bij een gebeurtenis rondom de Bus; n.b. onbetaald. Hem lijkt een lot als die van Martin van BB beschoren. Het oogt steeds triester.

there is always a camera on you!
pi_258475
quote:
op 04-10-2000 om 11:05 PM schreef TomBombadil het volgende:
Zou je je ongelooflijk interessante verhalen ook eens willen posten in een reeds bestaand topic, dat maakt alles een beetje overzichtelijker, kerel


Waar maak je je druk om ? Heb je suggesties voor topics waar dit bericht eventueel bij zou kunnen horen?

Er zijn trouwens ook mensen die balen van topics met 56 replies en waarvan de laatste niets meer met de eerste te maken heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord of the Backstage (Datum 11 April 2000).]

pi_258476
quote:
op 04-10-2000 om 11:00 PM schreef IoMichello het volgende:
In de uitzending van maandag avond gaf Jop aan dat hij binnenkort een huisje zal kopen.
Ik vraag me af of SBS een contract heeft aangeboden.


Michello,
Ik las in het chatverslag dat Jop een grapje maakte en bedoelde dat hij introk in het huisje van Antonette.

  dinsdag 11 april 2000 @ 15:50:00 #6
2515 MUSE
somewherewewillmeet
pi_258477
quote:
op 04-11-2000 om 05:17 AM schreef Cameron het volgende:
Het is verder ongelooflijk, dat Bart zich nog steeds leent om elke keer weer op te draven bij een gebeurtenis rondom de Bus; n.b. onbetaald. Hem lijkt een lot als die van Martin van BB beschoren. Het oogt steeds triester.

Inderdaad, het is errrrrrrg zielig om te zien hoe die Bart steeds weer met die kop op de buis is te zien; ik bedoel, wat is zijn inbreng?! Helemaal niets! Jongen, laat je niet gebruiken en ga fijn verder met je, ongetwijfeld zielige , leventje.

She burns like the sun

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')