Dat is hetzelfde. Fijn als jouw kinderen altijd zonder enig probleem gaan slapen!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef McLaura het volgende:
Al na de tweede zin 'kende' ik het niet meer.
En een tutje? Mijn zoon heeft een speen.
Een klein beetje gemeen is het wel. Maar van de andere kant kan het kind nu binnen 10 minuten slapen en anders krijst het wellicht nog een uur. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:05 schreef miss_sly het volgende:
Van een borst heet het tepel en niet speen.
Mijn kind jankt nooit, moet ik zeggen.
De tip van het tutje vind ik nogal gemeen. De tip van de keuze niet erg slim. Ga je ook daadwerkelijk spruitjes voorzetten als het kind daarvoor kiest?
Geen loze dreigementen uiten of een keuze laten maken die je niet waar gaat maken.
Je kunt je kind ook troosten tot het niet meer huilt. NIets afpakken, niet denken dat het jankt om jou te pesten, maar dat het zich om wat voor reden dan ook op dat moment even niet fijn voelt. En idd, soms kun je niet daadwerkelijk iets doen, maar troosten kun je altijd.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een klein beetje gemeen is het wel. Maar van de andere kant kan het kind nu binnen 10 minuten slapen en anders krijst het wellicht nog een uur. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Vroeger doopten ze een zakdoek in de jenever. Dan mocht het kind daar op tutten. Dat vind zo'n kind fijner dan een speentje afpakken.
Als je het kind uit bed oppakt dan stopt het meteen met huilen. Dat is het probleem niet. Als je het teruglegt begint het meteen weer.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt je kind ook troosten tot het niet meer huilt. NIets afpakken, niet denken dat het jankt om jou te pesten, maar dat het zich om wat voor reden dan ook op dat moment even niet fijn voelt. En idd, soms kun je niet daadwerkelijk iets doen, maar troosten kun je altijd.
Geef jij je kind lekker jenever als je dat wil. Ik vind beide opties niet echt kindvriendelijk en zal er niet toe overgaan.
Waarom denk je dat het stopt met huilen als je het oppakt?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je het kind uit bed oppakt dan stopt het meteen met huilen. Dat is het probleem niet. Als je het teruglegt begint het meteen weer.
Dat met die jenever dat doen wij natuurlijk niet! Dat was gewoon van vroeger.
Omdat het niet in bed wil liggen natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het stopt met huilen als je het oppakt?
Zou dat het zijn? Of misschien dat het bij mama of papa wil zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het niet in bed wil liggen natuurlijk.
Ja dat kan ook. Maar het kan niet altijd feest zijn natuurlijk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Of misschien dat het bij mama of papa wil zijn?
Volgens mij heeft dat weinig met feest te maken, maar alles met geborgenheid.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar het kan niet altijd feest zijn natuurlijk!
Psies sinds we zo'n doekje hebben zijn de nachten die we voor dat rotding eruit moesten nog maar op 1 hand te tellenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Sjeen het volgende:
Slimme tip:
Gebruik een speendoekje, dan kan je kindje de speen sneller zelf terugvinden 's nachts
[ afbeelding ]
Ow ja, die tutpopjes zijn ookquote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef mikoxx het volgende:
Sjeen, dat kan ook met een tutpopje. En zo zijn er vast nog veel andere manieren. Maar goed, in t begin werkt dat niet (bij ons tenminste), ze moeten de speen eerst zelf terug in de mond kunnen krijgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |