quote:en volgens mij ben jij niet zo erg op de hoogte van hoeveel invloed de omvang heeft op de cupmaat..... 65C is amper een handje vol, terwijl 100C...
Op zaterdag 20 juli 2002 11:30 schreef Privateer het volgende:[..]
Cup C is echt wel meer dan twee handen vol hoor, volgens mij ben jij niet zo erg op de hoogte met cupmaten...
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Leeft het FAC nog een beetje?Er gaat niets boven een paar mooie bleke cupje-a tietjes...
*zwijmel*
(ligt het aan mijn laptopscherm of heeft ze speentepels)
quote:Idd, maar volgens mij hebben de meeste jongens niet zo'n benul van cupmaten..
Op zaterdag 20 juli 2002 16:58 schreef Miertje1 het volgende:
Ten eerste het meisje op het plaatje hierboven heeft echt wel een grotere cubmaat dan cubje A...
Het gaat om het principe... ze heeft lekkere titties...
quote:Op zich niet. Uiteindelijk geldt de lekkere standaardregel dat het innerlijk telt en niet het uiterlijk. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we ook uiterlijke voorkeuren hebben hé
Op dinsdag 21 mei 2002 14:34 schreef Zuzana het volgende:
Is de maat van de borsten zo belangrijk dan
Om even te reageren op het topic: ik vind cup A mooi en ben er dik tevreden mee als ik er weer mee mag spelen Ik ben net terug van vakantie en na 8 dagen beetje rondkijken kan ik toch zeggen dat ik val op kleinere borsten. Maar er moeten wel borsten zijn dan, niet helemaal weg. Maar A is prima, uitstekend
quote:Ervaring mee?
Op dinsdag 21 mei 2002 15:07 schreef _DiRRuK_ het volgende:[..]
idd, plastick is nix
Ik kan je zeggen dat als het goed is gedaan (en dan bedoel ik 1 cupmaatje erbij en niet meer) dat je het verschil nauwelijks ziet en/of voelt.
Desalniettemin ga ik toch voor de natuurlijke borst, al moet ik zeggen dat al die vooroordelen over siliconen worden gevormd door die slettebakken die ermee te koop lopen. Das best jammer.
quote:Wat een gelul! Je persoonlijkheid it toch niet in je borsten of hoe zit dat?
Op dinsdag 21 mei 2002 12:30 schreef loquitos het volgende:[..]
Een mooie CUP-A/B spreekt mij meer aan als eentje met een CUP-C of groter. Ik merk wel dat de karakter van een persoon enigszins in verhouding staat met de omvang van de boezem.
Ik heb zelf een stevige B/C-cup en daar ben ik best tevreden mee. Een A-cup kan ook mooi zijn en een E-cup ook. Ligt eraan of het bij je figuur past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |