quote:Voor mij wel
Op dinsdag 21 mei 2002 14:34 schreef Zuzana het volgende:
Is de maat van de borsten zo belangrijk dan
quote:Inderdaad
Op dinsdag 21 mei 2002 21:03 schreef chello_rules_heftig het volgende:[..]
Voor mij wel
en iedereen die zegt dat het niet uitmaakt is een leugenaar
...De kwaliteiten van een meisje hangen niet in d'r BH
quote:Was het een hermafrodiet?!? ghehehhehehe
Op vrijdag 14 juni 2002 19:43 schreef Tweater het volgende:
ruk en nek klachten had...
quote:omg...het ligt er ook niet een beetje dik bovenop he..
Op zaterdag 15 juni 2002 19:40 schreef N.o.F.i het volgende:
Doe mij maar een heerlijk setje Dubbel-D met van die grote eierdooiers...
quote:Dat zou me iets te ver gaan, er moeten wel wat vrouwelijke vormen aanwezig zijn, vrouwelijker dan een gemiddeld 10-jarig meisje. Maar ik heb liever klein/normaal dan groot/overdreven groot.
Op vrijdag 10 mei 2002 09:22 schreef postinggirl het volgende:
Jongens die cup A mooi vinden? Verrassend. En als het nou eens 'cup Gwen Stefani', oftewel 'cup ècht helemaal niks', is? Is dat ook nog mooi? Of gaat dat net wat te ver?
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 19:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Voor al die figuren die geen genoegen nemen met een A-Cupje...De kwaliteiten van een meisje hangen niet in d'r BH
In de 2e plaats moet men wel even de leeftijd meenemen in het verhaal want tieten groeien d8 ik tot een meisje 21 is.
Doesss, wat niet is kan nog komen
In de 3e plaats: CUP A LEKKER ?!?!?!?! Wat moet je dan vasthouden? Ik zeg altijd: Minstens twee handen vol.
Met mijn handen dus minstens CUP C, maar D(D) vind ik ook prima!
Alsof je naar de borsten kijkt als je op iemand verliefd wordt:?
Ja mannen kijken om als eer een meid met grote borsten langs loopt, net als lange benen, een welgevormde kont, een mooi gezichtje, lange haren, gigantische mooie ogen.
Netzoals vrouwen omkijken als er een vent langsloopt met ene onwijs lekker kontje, een wasbordje (of juist zo enorm sexueel buikje), overheelrijke ogen waar je diep in kan verdrinken....
Ik denk da jullie mijn punt wel snappen.
Dingen die opvallen kijken mensen sneller naar. Maar als je het echt over MOOI hebt, dan moeten we allemaal eens naakt gaan staan en dan let je toch op het hele lichaam, hoe zijn de verhoudingen en PERSOONLIJKE SMAAK!
Ik heb een vriendin die vindt de ´wat dikkere man´ enorm aantrekkelijk, maar waar is ze nu verliefd op geworden??? Een ´wat dunnere´ man...
quote:lmd
Op maandag 17 juni 2002 17:54 schreef Vesper het volgende:
Worden we het hier OOIT over eens?
Heeft dit niet zoveel te maken met smaak en zelfvertrouwen?Alsof je naar de borsten kijkt als je op iemand verliefd wordt:?
quote:En dat geldt ook voor mensen die kotsen op alles wat groter is dan C neem ik aan?
Op vrijdag 14 juni 2002 19:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Voor al die figuren die geen genoegen nemen met een A-Cupje...De kwaliteiten van een meisje hangen niet in d'r BH
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Leeft het FAC nog een beetje?Er gaat niets boven een paar mooie bleke cupje-a tietjes...
quote:Cup A kan heel goed bij een meisje passen. Het hangt er dus vanaf (nou, eigenlijk hangt er dus niks, maar dat terzijde) wat voor lichaam ze heeft. Een iel meisje met cup C is bijvoorbeeld imho ook niks. Zolang er niet van die punaises op zitten maar tepels met lekker zachte grote tepelhoven, vind ik het prima
Op vrijdag 10 mei 2002 09:22 schreef postinggirl het volgende:
Jongens die cup A mooi vinden? Verrassend. En als het nou eens 'cup Gwen Stefani', oftewel 'cup ècht helemaal niks', is? Is dat ook nog mooi? Of gaat dat net wat te ver?(Niet dat dat laatste bij mij het geval is hoor, ondanks dat ik dun ben.)
quote:Cup C is echt wel meer dan twee handen vol hoor, volgens mij ben jij niet zo erg op de hoogte met cupmaten...
Op zondag 16 juni 2002 22:27 schreef FlowDesign het volgende:
Minstens twee handen vol.
Met mijn handen dus minstens CUP C, maar D(D) vind ik ook prima!
quote:Ach, er zijn genoeg nepborsten die jij niet van echt zou kunnen onderscheiden. Zo'n test noem ik nou niet echt representatief voor wat er op deze aardbol te vinden is.
Op donderdag 09 mei 2002 15:46 schreef Kreator het volgende:[..]
De eerst waarvan ik het niet kan zien, moet ik nog tegenkomen. Ooit zo'n testje gedaan en had slechts 0 fouten van de 20.
quote:en hoe zit dat dan met mijn karakter nu ik mijn borsten heb laten verkleinen?
Op dinsdag 21 mei 2002 12:30 schreef loquitos het volgende:[..]
Een mooie CUP-A/B spreekt mij meer aan als eentje met een CUP-C of groter. Ik merk wel dat de karakter van een persoon enigszins in verhouding staat met de omvang van de boezem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |