Scheelt ook weer in de kosten van de gem. bh.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 09-05-2002 16:30]
quote:De eerst waarvan ik het niet kan zien, moet ik nog tegenkomen. Ooit zo'n testje gedaan en had slechts 0 fouten van de 20.
Op donderdag 09 mei 2002 15:46 schreef David Letterman het volgende:
Stevige borsten, dat is het criterium.....een mooi gedane operatie die je alleen ziet als je een medisch oog hebt heb ik geen problemen mee......
quote:Mij opsich ook niet zo heelveel, zolang het maar niet te groot is [ moet in vergelijking met de rest van dur lichaam niet teveel uitsteken ]
Op donderdag 09 mei 2002 18:27 schreef Sarto het volgende:
zeg..
Wat maakt het nou uit wat iemand voor borsten heeft??Mij boeit het niets hoor
![]()
Type lolo ferrari wilde nog wel eens botsen, en dan kreeg ze meteen wéér een whiplash.
Als alles goed in verhouding is zijn de meeste borsten heel mooi
(Niet dat dat laatste bij mij het geval is hoor, ondanks dat ik dun ben.)
quote:Precies, die site ken ik ook. Had ze ook allemaal goed geraden. Het ziet er gewoon niet uit. Opgeblazen, halve voetballen zijn het. En niet natuurlijke vorm. Ook heel goed zichtbaar als een vrouw met opblaastieten op haar rug ligt. Dan blijven de borsten in dezelfde vorm omhoog staan. Dan is dus ook erg onnatuurlijk.
Op donderdag 09 mei 2002 15:46 schreef Kreator het volgende:[..]
De eerst waarvan ik het niet kan zien, moet ik nog tegenkomen. Ooit zo'n testje gedaan en had slechts 0 fouten van de 20.
Borsten moeten gewoon mooi in verhouding zijn, iets kleiner of groter is prima.. Ik ben, om het even heel fout te zeggen, meer een benen en kontjes man..
quote:Ligt helemaal aan de verhoudingen.
Op vrijdag 10 mei 2002 09:22 schreef postinggirl het volgende:
Jongens die cup A mooi vinden? Verrassend. En als het nou eens 'cup Gwen Stefani', oftewel 'cup ècht helemaal niks', is? Is dat ook nog mooi? Of gaat dat net wat te ver?(Niet dat dat laatste bij mij het geval is hoor, ondanks dat ik dun ben.)
quote:vind ik ook: hoe kleiner hoe beter
Op donderdag 09 mei 2002 15:44 schreef Kreator het volgende:
EDIT: beetje bot he...
Doe mij maar cupje aardbei! Lekker handje vol. Mooie tepeltjes...Lekker stevig....
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 09:22 schreef postinggirl het volgende:
Jongens die cup A mooi vinden? Verrassend. En als het nou eens 'cup Gwen Stefani', oftewel 'cup ècht helemaal niks', is? Is dat ook nog mooi? Of gaat dat net wat te ver?(Niet dat dat laatste bij mij het geval is hoor, ondanks dat ik dun ben.)
quote:Een mooie CUP-A/B spreekt mij meer aan als eentje met een CUP-C of groter. Ik merk wel dat de karakter van een persoon enigszins in verhouding staat met de omvang van de boezem.
Op vrijdag 10 mei 2002 07:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Weinig animo hier voor die mooie cupje A tietjes...![]()
quote:grote handen, cup cocosnoot (met melk) is wel voldoende voor mij
Op donderdag 09 mei 2002 15:44 schreef Kreator het volgende:
EDIT: beetje bot he...
Doe mij maar cupje aardbei! Lekker handje vol. Mooie tepeltjes...Lekker stevig....
quote:Er worden ook hele goede siliconenborsten gemaakt, die de natuurlijkheid bijna benaderen......veel van de siliconenborsten die je met die tests ziet zijn van in elkaar geflanste amerikaanse borsten......
Op vrijdag 10 mei 2002 09:24 schreef Lucille het volgende:[..]
Precies, die site ken ik ook. Had ze ook allemaal goed geraden. Het ziet er gewoon niet uit. Opgeblazen, halve voetballen zijn het. En niet natuurlijke vorm. Ook heel goed zichtbaar als een vrouw met opblaastieten op haar rug ligt. Dan blijven de borsten in dezelfde vorm omhoog staan. Dan is dus ook erg onnatuurlijk.
quote:hmm die link had ik nog niet gelegd.. hoe zijn 'kleinere' dames dan qua karakter vergeleken met grote?
Op dinsdag 21 mei 2002 12:30 schreef loquitos het volgende:[..]
Een mooie CUP-A/B spreekt mij meer aan als eentje met een CUP-C of groter. Ik merk wel dat de karakter van een persoon enigszins in verhouding staat met de omvang van de boezem.
quote:idd, plastick is nix
Op donderdag 09 mei 2002 16:28 schreef Frenkie het volgende:
Klein is fijn.. en mooi![]()
quote:het gaat jou zeker om het innerlijk ???
Op donderdag 09 mei 2002 18:27 schreef Sarto het volgende:
zeg..
Wat maakt het nou uit wat iemand voor borsten heeft??Mij boeit het niets hoor
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |