quote:Op maandag 22 februari 2010 18:48 schreef Zaadappel het volgende:
Hoi
...
Ik hoop dat iemand mijn vraag serieus neemt.
Gewoon een boom, het liefst een makkelijke. Ik wil wel echt de boom omhakken met een bijl.quote:
dat mag vaak nieteens een boom in je eigen tuin omhakkenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou goed, om maar even serieus te reageren:
Koop een paar kastanjes en stop ze in je tuin in de grond. Regelmatig water geven en er tegen praten. En over een tijdje heb je een paar mooie bomen waar je je fetish-gevoelens op kwijt kunt (als je tegen die tijd tenminste nog niet gehecht bent geraakt aan ze).
140 uur papier prikken in het bos waar je die boom om hakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:09 schreef Zaadappel het volgende:
[..]
Gewoon een boom, het liefst een makkelijke. Ik wil wel echt de boom omhakken met een bijl.
Maar weet iemand wat voor straffen hier op staan?
Iets met milieu ofzo?
De hoogste welteverstaan!!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:13 schreef Pietepietje het volgende:
Als je dat doet kunnen ze je aan een boom ophangen
eerst de zaag en nu de bijl??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef Semisane het volgende:
Verwarde man zaagt veertig bomen om
Niet toch??
TS kreeg flink de smaak te pakken na de 1e boom en toen moesten de andere 39 er ook aan gelovenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef Semisane het volgende:
Niet toch??
Ik dacht even dat dit topic een lemming was van het nieuwsbericht, maar het topic is werkelijk ouderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef Semisane het volgende:
Niet toch??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |