omdat mensen graag in verschillen en hokjes denken.... Doe ik zelf ook als een hetero weer eens iets doms doet... Ach het is een hetero, die weet niet beterquote:Op maandag 10 mei 2010 14:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Karr kan wel tegen een stootje hoor. Ik ben er alleen nog niet uit waarom bij elk onderwerp iemand zijn geaardheid ter sprake moet komen, terwijl dit totaal niet relevant is.
Daar zal ik dan maar geen uitspraken over doenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat mensen graag in verschillen en hokjes denken.... Doe ik zelf ook als een hetero weer eens iets doms doet... Ach het is een hetero, die weet niet beter
Nee, dat hoeft niet, maar in dit geval vind ik gewoon dat je de plank misslaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Omdat appel.
Soms glippen topics er weleens doorheen. Daarnaast is het in dit geval opvallend dat de naam 6x genoemd wordt, terwijl dat niet nodig is. Volgens mij probeer je dan gewoon het topic in Google te krijgen.
We hoéven niet consequent te zijn.
Laatst zei je ook al zoiets dat nergens over ging.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet, maar in dit geval vind ik gewoon dat je de plank misslaat.
En zeker aangezien het eerst over financieel adviseurs leek te gaan en jij zo'n link adverteert in je sig, waarbij het bedrijf op die site ook nog eens claimt onafhankelijk te zijn... dat slaat toch negatief op dat bedrijf wat je adverteert in je sig, als je dat soort dingen de ene keer wel, en de andere keer niet laat staan.
Dat je moet opletten dat je niet soms de schijn tegen je krijgt mbt je onafhankelijkheid, dankzij je modactiesquote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Laatst zei je ook al zoiets dat nergens over ging.
Wat heeft míjn sig met dit topic of m'n modacties te maken, dan?
Ik zie echt niet in wat hetgeen ik hier doe, te maken heeft met wat ik privé doe of nalaat. Ik was ook verder niet van plan me daar ook iets van aan te trekken.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je moet opletten dat je niet soms de schijn tegen je krijgt mbt je onafhankelijkheid, dankzij je modacties.
Mwoa... als topics geopend worden om een bedrijf ongefundeerd de grond in te boren, dan wordt er gewoon het één en ander uit het topic gehaald. Soms mis je weleens een topic. Soit. Lekker belangrijk.quote:En dat ik vind dat je soms teveel redeneert vanuit kleine bedrijfjes, dat die geen negatieve reclame mogen krijgen, en grote bedrijven dat wel mogen krijgen. Het liefste zou ik zien dat het grootste deel van die topiques hier geopend meteen goed gaan ipv volgens de boem is ho, plons is water methode.
En als je vindt dat je niet consequent hoeft te zijn, dan heeft aantonen dat je niet consequent bent eigenlijk ook geen zin meer, maargoed.
Dat hoeft ook niet, het was meer een goedbedoelde tip dan kritiekquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat hetgeen ik hier doe, te maken heeft met wat ik privé doe of nalaat. Ik was ook verder niet van plan me daar ook iets van aan te trekken.
[..]
En als het wel gefundeerd gebeurt zoals in dit topique ook het geval was? Mag FOK! geen waarschuwingsfunctie hebben net zoals Kassa, Radar, en noem nog wat meer?quote:Mwoa... als topics geopend worden om een bedrijf ongefundeerd de grond in te boren, dan wordt er gewoon het één en ander uit het topic gehaald. Soms mis je weleens een topic. Soit. Lekker belangrijk.
FOK! heeft geen waarschuwingsfunctie. (je moet je ook niet willen vergelijken met dat soort programma's, trouwens... als je dan toch onafhankelijkheid prediktquote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Maanvis het volgende:
En als het wel gefundeerd gebeurt? Mag FOK! geen waarschuwingsfunctie hebben net zoals Kassa, Radar, en noem nog wat meer?
En als ik zoiets nou tegen kom, zal ik dan nog wel een TR plaatsen of ga je dan weer zeggen dat je niet consequent hoeft te zijn?
ik vind dat dit topic best centraal mag als dit topic open blijftquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Staat het je in de weg? Moét alles centraal? Lijkt me niet.
Wat een drogredenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Welke wildgroei dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat een drogreden![]()
Niet alles hoeft centraal maar een wildgroei aan topics over hetzelfde onderwerp helpt ook niet echt mee aan het overzicht.
Oke, bij WGR mag je dus topiques openen die ook in het centrale topique hadden gekund. Staat bij deze vast. (regelterugvindpost)quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Staat er ergens geschreven dat dat niet mag dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, bij WGR mag je dus topiques openen die ook in het centrale topique hadden gekund. Staat bij deze vast. (regelterugvindpost)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |