abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 mei 2010 @ 14:48:31 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81253166
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:41 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Karr kan wel tegen een stootje hoor. Ik ben er alleen nog niet uit waarom bij elk onderwerp iemand zijn geaardheid ter sprake moet komen, terwijl dit totaal niet relevant is.
omdat mensen graag in verschillen en hokjes denken.... Doe ik zelf ook als een hetero weer eens iets doms doet... Ach het is een hetero, die weet niet beter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 10 mei 2010 @ 14:54:53 #152
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_81253412
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

omdat mensen graag in verschillen en hokjes denken.... Doe ik zelf ook als een hetero weer eens iets doms doet... Ach het is een hetero, die weet niet beter
Daar zal ik dan maar geen uitspraken over doen
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:17:43 #153
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81295633
Rittenregistratie bedrijfsauto
Lijkt me toch een vorm van reclame. Zeker als eerste post na registratie.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_81366012
briefadres bij instelling?
Lijkt me spam van iemand die speciaal voor die post is geregistreerd.
pi_81366116
Dank
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81420009
Weer iemand die zich registreert om te spammen:
Misleid voor 3000 door telefoongids.com
pi_81424275
Bedankt trouwens. Glowmouse zat er op hetzelfde moment op, zag ik.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:00:50 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81546157
Waarom vesting finance niet en intrum justitia wel?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81547025
Omdat appel.

Soms glippen topics er weleens doorheen. Daarnaast is het in dit geval opvallend dat de naam 6x genoemd wordt, terwijl dat niet nodig is. Volgens mij probeer je dan gewoon het topic in Google te krijgen.

We hoéven niet consequent te zijn.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:23:31 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81547223
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Omdat appel.

Soms glippen topics er weleens doorheen. Daarnaast is het in dit geval opvallend dat de naam 6x genoemd wordt, terwijl dat niet nodig is. Volgens mij probeer je dan gewoon het topic in Google te krijgen.

We hoéven niet consequent te zijn.
Nee, dat hoeft niet, maar in dit geval vind ik gewoon dat je de plank misslaat.
En zeker aangezien het eerst over financieel adviseurs leek te gaan en jij zo'n link adverteert in je sig, waarbij het bedrijf op die site ook nog eens claimt onafhankelijk te zijn... dat slaat toch negatief op dat bedrijf wat je adverteert in je sig, als je dat soort dingen de ene keer wel, en de andere keer niet laat staan.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81547366
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet, maar in dit geval vind ik gewoon dat je de plank misslaat.
En zeker aangezien het eerst over financieel adviseurs leek te gaan en jij zo'n link adverteert in je sig, waarbij het bedrijf op die site ook nog eens claimt onafhankelijk te zijn... dat slaat toch negatief op dat bedrijf wat je adverteert in je sig, als je dat soort dingen de ene keer wel, en de andere keer niet laat staan.
Laatst zei je ook al zoiets dat nergens over ging.

Wat heeft míjn sig met dit topic of m'n modacties te maken, dan?
  maandag 17 mei 2010 @ 19:34:28 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81547785
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Laatst zei je ook al zoiets dat nergens over ging.

Wat heeft míjn sig met dit topic of m'n modacties te maken, dan?
Dat je moet opletten dat je niet soms de schijn tegen je krijgt mbt je onafhankelijkheid, dankzij je modacties .
En dat ik vind dat je soms teveel redeneert vanuit kleine bedrijfjes, dat die geen negatieve reclame mogen krijgen, en grote bedrijven dat wel mogen krijgen. Het liefste zou ik zien dat het grootste deel van die topiques hier geopend meteen goed gaan ipv volgens de boem is ho, plons is water methode .
En als je vindt dat je niet consequent hoeft te zijn, dan heeft aantonen dat je niet consequent bent eigenlijk ook geen zin meer, maargoed .
Een gedicht over Maanvis
pi_81547943
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat je moet opletten dat je niet soms de schijn tegen je krijgt mbt je onafhankelijkheid, dankzij je modacties .
Ik zie echt niet in wat hetgeen ik hier doe, te maken heeft met wat ik privé doe of nalaat. Ik was ook verder niet van plan me daar ook iets van aan te trekken.
quote:
En dat ik vind dat je soms teveel redeneert vanuit kleine bedrijfjes, dat die geen negatieve reclame mogen krijgen, en grote bedrijven dat wel mogen krijgen. Het liefste zou ik zien dat het grootste deel van die topiques hier geopend meteen goed gaan ipv volgens de boem is ho, plons is water methode .
En als je vindt dat je niet consequent hoeft te zijn, dan heeft aantonen dat je niet consequent bent eigenlijk ook geen zin meer, maargoed .
Mwoa... als topics geopend worden om een bedrijf ongefundeerd de grond in te boren, dan wordt er gewoon het één en ander uit het topic gehaald. Soms mis je weleens een topic. Soit. Lekker belangrijk.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:40:47 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81548123
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in wat hetgeen ik hier doe, te maken heeft met wat ik privé doe of nalaat. Ik was ook verder niet van plan me daar ook iets van aan te trekken.
[..]
Dat hoeft ook niet, het was meer een goedbedoelde tip dan kritiek .
quote:
Mwoa... als topics geopend worden om een bedrijf ongefundeerd de grond in te boren, dan wordt er gewoon het één en ander uit het topic gehaald. Soms mis je weleens een topic. Soit. Lekker belangrijk.
En als het wel gefundeerd gebeurt zoals in dit topique ook het geval was? Mag FOK! geen waarschuwingsfunctie hebben net zoals Kassa, Radar, en noem nog wat meer?
En als ik zoiets nou tegen kom, zal ik dan nog wel een TR plaatsen of ga je dan weer zeggen dat je niet consequent hoeft te zijn?
Een gedicht over Maanvis
pi_81548294
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Maanvis het volgende:

En als het wel gefundeerd gebeurt? Mag FOK! geen waarschuwingsfunctie hebben net zoals Kassa, Radar, en noem nog wat meer?
En als ik zoiets nou tegen kom, zal ik dan nog wel een TR plaatsen of ga je dan weer zeggen dat je niet consequent hoeft te zijn?
FOK! heeft geen waarschuwingsfunctie. (je moet je ook niet willen vergelijken met dat soort programma's, trouwens... als je dan toch onafhankelijkheid predikt ).

Een user opent een topic. Dan is het maar de vraag of dat wat die user post, wel klopt. Daarnaast heeft de *insert groot bedrijf* echt een stuk minder last van een slecht topic op FOK!, dan een willekeurig klein bedrijfje.
Ik kan dus helemaal niet zeggen of iets gefundeerd gebeurt of niet. Is ook niet relevant, want het noemen van de naam van het betreffende bedrijf helpt de TS niet bij een oplossing.

Een TR plaatsen kan altijd.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:07:12 #166
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81549525
Kan deze ook centraal?

Merci!
Nothing is what it seems
pi_81550251
Done
  maandag 17 mei 2010 @ 20:27:18 #168
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81550638
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Done
Dank je!
Nothing is what it seems
pi_81617369
Dan maar hier, waar het ook eigenlijk hoort.

Waarom is dit topic niet dubbel aan dit topic?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81617411
Staat het je in de weg? Moét alles centraal? Lijkt me niet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 mei 2010 @ 11:50:26 #171
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81617561
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Five_Horizons het volgende:
ik vind dat dit topic best centraal mag als dit topic open blijft
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_81617816
quote:
Wat een drogreden
Niet alles hoeft centraal maar een wildgroei aan topics over hetzelfde onderwerp helpt ook niet echt mee aan het overzicht.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81618106
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat een drogreden
Niet alles hoeft centraal maar een wildgroei aan topics over hetzelfde onderwerp helpt ook niet echt mee aan het overzicht.
Welke wildgroei dan?
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:04:37 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81618239
quote:
Oke, bij WGR mag je dus topiques openen die ook in het centrale topique hadden gekund. Staat bij deze vast. (regelterugvindpost)
Een gedicht over Maanvis
pi_81618374
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oke, bij WGR mag je dus topiques openen die ook in het centrale topique hadden gekund. Staat bij deze vast. (regelterugvindpost)
Staat er ergens geschreven dat dat niet mag dan?

Overigens mag baggeren niet. Even terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')