Zo oud is ut niet piet. Hé dat rijmtquote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, oud zeer. Vroegaah, toen bushokjes nog kapot gingen.
Ja, en niet alleen virtueelquote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op één of andere manier heb jij toch altijd die wijven achter je aan? Op de niet-goeie manier?
Schril contrast met tegenwoordig, en dat rijmt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo oud is ut niet piet. Hé dat rijmt
Moet je horen wie het zegtquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vul het verslag in dan, kutnewbie.
Ga een swiffer kopen ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schril contrast met tegenwoordig, en dat rijmt niet.
Tja, zo vond ik het vervelend in de banmelding te lezen dat ik aan achterkamertjes gedoe gedaan zou hebben en dat daarom ook mijn PM box gesloten werd. Ik PM'de met vrijwel niemand. Iemand moet daar dan toch bij hogerhand langdurig op gehamerd hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb echt nooit begrepen waarom Lobasca het opeens zo op mij gemunt had en ze er maar door mee bleef gaan. Dat vond ik af en toe en zeker op den duur toch echt wel irritant en uiterst vervelend te vinden.
Dat is waar, de helft van de credits voor jou dan maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Optioneel was hij. Deel de credits, vermaledijde! Ik en gij hebben het op msn bewerkstelligd!
Ssst, dat mogen die eikels nog niet weten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is waar, de helft van de credits voor jou dan maar.
Net als onze machtovername plannen.
Ohja.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ssst, dat mogen die eikels nog niet weten.
Ja, dat iemand dat laat weten is ook niet erg. Maar 't moet dan wel waar zijn (en dat was het lang niet altijd) en het mag ook best een keer klaar zijn. Afijn, 't is verleden tijd.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca was gewoon Lobasca. Als ze iets van je zag dat ze fout vond, dan liet ze het je van alle kanten weten
Gert kom d'r maar in.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.
Machtovername van AlbertHeijn hebben we het over mensen.![]()
Ja tuurlijk was het drukker tijdens DGK!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remember DGK? 10 COS-topics op drukke avonden? SC's niet bij te houden? Ik wil niet lullig doen maar teruglezen was bijna onmogelijk toen. Tegenwoordig ben je met 10 minuten wel klaar want er gebeurd toch geen hol.
quote:
Epic win.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was het drukker tijdens DGK!![]()
Laat mij nou gewoon ook een pluspuntje noemen van déze * kuch * "RLS".
Je knipwerk vertelt boekdelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat iemand dat laat weten is ook niet erg. Maar 't moet dan wel waar zijn (en dat was het lang niet altijd) en het mag ook best een keer klaar zijn. Afijn, 't is verleden tijd.
Voor jou valt dit natuurlijk gewoon onder "lekker rustig"quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was het drukker tijdens DGK!![]()
Laat mij nou gewoon ook een pluspuntje noemen van déze * kuch * "RLS".
Nah, daar hebben we het al zo vaak nostalgisch over gehad. Goede rel, tot diep achter de schermen, dat wel.quote:
En als straf laten ze jou elk mislukt RLS ding moddenquote:Op maandag 22 februari 2010 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, daar hebben we het al zo vaak nostalgisch over gehad. Goede rel, tot diep achter de schermen, dat wel.
Niet janken, jijquote:Op maandag 22 februari 2010 18:16 schreef Gert het volgende:
Kunnen we ophouden om met terugwerkende kracht de eigen straatjes schoon te vegen, zogenaamd zo onschuldig als lammetjes?
Ach, zie ook maar. Ik ga kanen, Pietje: succes!
Nee, het vertelt geen boekdelen. Je moet echt maar van mij aannemen dat ik niet vaak achterlangs heb zitten hameren op iets. Bij mijn weten heb ik nooit en te nimmer achterlangs een ban aangevraagd, voor niemand niet. Als ik al zat te hameren achterlangs dan was het over, in mijn ogen, fout modden tegen de bewuste moderators.quote:
Dat houdt ze scherpquote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is trouwens wel waar, Teun liep toen al te zeiken over de modjes.
Je had het altijd over achterlangs en je noemde mensen 'sneaky motherfuckers'.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het vertelt geen boekdelen. Je moet echt maar van mij aannemen dat ik niet vaak achterlangs heb zitten hameren op iets. Bij mijn weten heb ik nooit en te nimmer achterlangs een ban aangevraagd, voor niemand niet. Als ik al zat te hameren achterlangs dan was het over, in mijn ogen, fout modden tegen de bewuste moderators.
Sterker nog, aan het einde van DGK heb ik gevraagd, zowel achter- als voorlangs, of Lobasca niet unbanned zou kunnen worden, omdat ik vond dat ze bij het einde aanwezig zou moeten zijn.
Goed, ik kan je dat geloof niet schenken, maar het is simpelweg waar.
Gert wil wel vaker iets niet, maar na een beetje doordrukken vond hij het toch wel lekker en hield hij ook op met huilen.quote:
Ja, ik dacht altijd dat jullie (de tegenpartijquote:Op maandag 22 februari 2010 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had het altijd over achterlangs en je noemde mensen 'sneaky motherfuckers'.
De sneaky motherfuckers!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik dacht altijd dat jullie (de tegenpartij) achterlangs veel contact hadden en elkaar mobiliseerden.
Een analyse achteraf is wel aardig, al was het maar voor de toekomst, kun je je strategie wat aanpassenquote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert wil wel vaker iets niet, maar na een beetje doordrukken vond hij het toch wel lekker en hield hij ook op met huilen.
Strategie? Ik kom altijd gewoon binnen en begin te schelden tot er iemand haptquote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een analyse achteraf is wel aardig, al was het maar voor de toekomst, kun je je strategie wat aanpassen
Waarom niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft 't topic een boze PI?
Wasn't mequote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft 't topic een boze PI?
Ik vond deze PI wel bij het onderwerp passenquote:
Ik zag hem ook net in NWS. Agnes lacht en doet een koprolquote:
Volgens mij zijn er een stuk of 20 DGK SC's met dat nummerquote:Op maandag 22 februari 2010 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik zie nu pas DGK in de TT staan, ik vroeg me al wel af waar dat nummer vandaan kwam
Ik schreef niet mee in de SC van DGK. Ik kwam in de Cos'en en sommige bewonerstopics.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een stuk of 20 DGK SC's met dat nummer
lolwut?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik postte ook niet in SC, ik was bang van Ian,
Het antwoord hierop laat ik aan Pietje overquote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Wat proberen jullie duidelijk te maken?
Dochter van mijn tante.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het antwoord hierop laat ik aan Pietje over
Jammer, want als het ging over rellen, dan had je in de SC moeten zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schreef niet mee in de SC van DGK. Ik kwam in de Cos'en en sommige bewonerstopics.
Echt he, ik dacht dat je een gefrustreerde 40-er in een midlife-crisis wasquote:
Dat ben ik ook, rot op uit mijn sc, huubsopperquote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik dacht dat je een gefrustreerde 40-er in een midlife-crisis was
Ik kijk wel uit, ik heb de laatste week meer notes gekregen dan in mijn hele DGK-relperiode.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Scheld jij Pietje nu uit voor nicht?
Nee dat zijn die anderenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik dacht dat je een gefrustreerde 40-er in een midlife-crisis was
Begin jij nou ook al terug te blikken?quote:
Ik vond de gemoederen van de RLS veel leuker. En nóg. Maar bij gebrek daaraan. . .quote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, want als het ging over rellen, dan had je in de SC moeten zijn.
Dan waren het dus die anderen die mij weg gejaagd hebben voordat ik een Deisyy wasquote:
Wat was je username dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan waren het dus die anderen die mij weg gejaagd hebben voordat ik een Deisyy was
Veeg je al je (ex) vrienden op en pis eroverquote:
Waarom zou ik over mijn (ex) vrienden pissen?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Veeg je al je (ex) vrienden op en pis erover
Wacht maar tot jij boven de 30 bent, dan ga je ook terug blikkenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al terug te blikken?
Ja duh... dat weet ik dus niet meer, want anders was ik nu niet Deisyyquote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat was je username dan?Misschien haat ik je wel eigenlijk
Ik ben daar vrij makkelijk inquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Je kan me niet haten, ik heb maar 3 x gepost en ben toen hard weg gelopen.
Met wie heb je nu weer ruzie gehad?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt, het enige dat nog erger is dan een ava-loze kutnewbie is een verzuurde oldbie...
Zuury doet moeilijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met wie heb je nu weer ruzie gehad?
Ik werd daar uitgescholden voor kloon en ik wist niet eens wat het wasquote:
Ik zat in beiden en ik kan je vertellen dat die SC's bizar waren als het over "gedoe" gaat. Daar kan geen COS tegenaan, al waren die af en toe ook heel vermakelijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond de gemoederen van de RLS veel leuker. En nóg. Maar bij gebrek daaraan. . .
Technisch gezien ben je dus nu een kloon.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd daar uitgescholden voor kloon en ik wist niet eens wat het was
Het enige verschil was dat je van de rellen waar het in de COS over ging af en toe een CAP hadquote:Op maandag 22 februari 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat in beiden en ik kan je vertellen dat die SC's bizar waren als het over "gedoe" gaat. Daar kan geen COS tegenaan, al waren die af en toe ook heel vermakelijk.
Voor mij gevoel ben jij wel heel erg veranderd. Van een gewone meeposter tot een zeer zelfbewuste met een duidelijke eigen meningquote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan waren het dus die anderen die mij weg gejaagd hebben voordat ik een Deisyy was
In de COS mocht je niet eens pim-pam-petten als iedereen in de kooi lag te slapenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat in beiden en ik kan je vertellen dat die SC's bizar waren als het over "gedoe" gaat. Daar kan geen COS tegenaan, al waren die af en toe ook heel vermakelijk.
Alle zandkutten!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zn minst iedereen die zich aangesproken voelt
Nee, dat moest in de SCquote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de COS mocht je niet eens pim-pam-petten als iedereen in de kooi lag te slapen
De vraag is: Kloon van wie?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je dus nu een kloon.
Kutkloon!
Deisyy belediging, technisch gezien.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een eigen mening, daar gaat alles mis.
He minder er voor je ligt, des te meer je terug gaat kijkenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij boven de 30 bent, dan ga je ook terug blikken
Maar de users an sich boeiden me helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik hier op Fok! wist wie en waar ik wasquote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mij gevoel ben jij wel heel erg veranderd. Van een gewone meeposter tot een zeer zelfbewuste met een duidelijke eigen mening
Onkruid vergaat niet, ouwe. Jij haalt dit postnummer.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
He minder er voor je ligt, des te meer je terug gaat kijken
Da's een vrij gezonde instelling, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar de users an sich boeiden me helemaal niet
Alleen maar als anderen dat ook hebben. Dat zou niet toegelaten mogen wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alle zandkutten!![]()
Generaliseer ze, Marrije, je bent zwanger, dan mag het
Jij bent meer een zoals-de-wind-waait-waait-mijn-vestje type?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is een modje, hij mag geen mening hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent meer een zoals-de-wind-waait-waait-mijn-vestje type?
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, daar ergerde ik me ongetwijfeld aan, aan dat offtopic gezeik.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de COS mocht je niet eens pim-pam-petten als iedereen in de kooi lag te slapen
En daar moest je ook oprotten. Goed systeem eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mij toen duidelijk gemaakt ja
Gelukkig nietquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent meer een zoals-de-wind-waait-waait-mijn-vestje type?
Jij bent een fijne user.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, daar ergerde ik me ongetwijfeld aan, aan dat offtopic gezeik.
Niet?! Dat vond ik juist één van de leuke dingen aan DGK en de COS, hoe verschllende iedereen kon reageren enzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, soft. Ik haat je, zwangere vrouwen sowieso en uberhaupt! Gatverdamme, ga weg, ga koken, ga stofzuigen. Gatver!quote:
Dat was de aidzors inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had geen streams, en als 't dan spannend was en je toch in de COS ging posten was iedereen te lui om ff een samenvatting te geven en dus snapte je er niks van. De rakkers
Dat snap ik nu ook, hoe irritant dat geweest moet zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, daar ergerde ik me ongetwijfeld aan, aan dat offtopic gezeik.
Omdat die kutCos vol zat met kwijlende mongolen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
In de SC werden COSsers met de nek aangekeken destijds![]()
Dat was al een strijd, SC en COS tegen elkaar
Ja, en nu de SC ookquote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat die kutCos vol zat met kwijlende mongolen.
Je kan wel een poging doen, maar je kan 't echt niet meerquote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat die kutCos vol zat met kwijlende mongolen.
Ik moest gewoon hardop lachenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar moest je ook oprotten. Goed systeem eigenlijk.
Wijs er maar één aan dan.quote:
Regel even een BB of DGK en ik laat je zien wat er gebeurd als ik die Cos-josties weer voor mijn neus krijg.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan wel een poging doen, maar je kan 't echt niet meer.
Ja, ik ook. En dat was het dan ook wel. Maar de mens erachter en andere meningen dan ontopic boeiden me totaal niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Dat vond ik juist één van de leuke dingen aan DGK en de COS, hoe verschllende iedereen kon reageren enzo.
Nou ja, zo erg is het niet. Maar kwaliteitsteksten zoals bijvoorbeeld APK, WJ of Jappie (en nog veel meer) konden produceren, waar het cynisme vanaf droop, ze lekker vilein waren, daar zijn er nu niet zoveel meer van.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wijs er maar één aan dan.
Een kutnewbie die via een of ander libelle forum hierheen is gekomen, een username met zoveel mogelijk getallen d'r in, géén ava. Losse zinnen posten zoals: hgahahaha jaja brian dat krijg je der van go huupie hahaha ik ga voor je bellen hoor hahaah
Wijs er één aan.
Nee, maar het bepaalt dus wel de manier van posten van o.a. mij. Geen kutjosties meer = geen Grote Boze Ian meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is het niet. Maar kwaliteitsteksten zoals bijvoorbeeld APK, WJ of Jappie (en nog veel meer) konden produceren, waar het cynisme vanaf droop, ze lekker vilein waren, daar zijn er nu niet zoveel meer van.
Het mooie is dat ik na weken ofzo een mailtje kreeg van iemand, waarom ik me op die weblog van huub zo liep te misdragenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef hondjes het volgende:
DGK was gewoon gaaf, heb ik altijd gezegd....
Maar het geruzie en geroddel en vals zijn,,,na DGk , op al die fora, vond ik vreselijk..
.,
Je notes zijn echt baasquote:
En nog steeds ben ik hier, wat een doorzettingsvermogenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar moest je ook oprotten. Goed systeem eigenlijk.
Ik denk dat zij ook de RLS-SC zoektquote:Op maandag 22 februari 2010 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel te weinig Anniebab in dit topique.
Godverdomme.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
"[DGK SC # 999] Leandra Ist Puickendst!"
Ik kon 'm al bijna niet vinden
Nu je het zegt,,,weet ik het weer,,quote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik na weken ofzo een mailtje kreeg van iemand, waarom ik me op die weblog van huub zo liep te misdragen![]()
Ik was daar dus nog nooit geweestJe hebt dus van die zielige, kleine mensjes die daar onder mijn username berichten gaan neerzetten
En dat, mijn lieve SC-ertjes, zijn dus de teringusers die godverdomme dood moeten met hun lege, zinloze bestaan. Zielige tyfuslijerts.
Da's ook de voornaamste reden dat ik op de SV chat meteen ian_nick heb gehaald. Niet dat dat hielp overigens d'r waren nogsteeds treurige nerds die zich als mij voordeden.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt,,,weet ik het weer,,![]()
Hebben ze een keer met mijn usernaam geprobeerd, ben me gelijk een heisa gaan maken...
Dat was toen hier op de chat, er was toen iets met Fok of zo
zegt een maatje, wat zeg je nu allemaal, terwijl ik niet eens op de chat zat
..
Maar het is je gelukt, na 150 postsquote:Op maandag 22 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
Ah, nu zal Annie ook wel zo komenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
Meid, je hebt er nog best lang van kunnen genietenquote:
Ja, ondanks Ianquote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is je gelukt, na 150 posts
Ik vond 'm op z'n minst note-waardigquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Flauw dit. TT was prima.
Je krijgt binnenkort een subforum voor je alleenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jullie last van me hebben zeggen jullie het hè? Dan hou ik op
Waar zit ik dan nu?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je krijgt binnenkort een subforum voor je alleen
Mwah, 't is niet meteen ook géil als ze hun memmen laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
http://blackbird.zoomin.tv/Players/.pla?id=367958&pid=hetnieuwsbladdpnw&quality=2&cat=Markant
Gert even de reclame overslaan en de wintersport wordt voor jou ook nog leuk.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een subforum dat niet voor jou alleen is
Daarmee wil je zeggen dat ik niet normaal ben?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat het RLS subforum speciaal was om mij bij de normale users weg te houden?
Echt wat ben jij een naar mannetje geworden !!!! Maar kwijl lekker verderquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neo_Skorrem! Die teringlijer post al jaren niet meer!![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wat ben jij een naar mannetje geworden !!!! Maar kwijl lekker verder
Wie zegt datquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik moet me inhouden, hm?
Ik dacht dat jullie allemaal fictieve users waren die mij rustig moesten houden?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarmee wil je zeggen dat ik niet normaal ben?
Daar had ik het niet eens over...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Tief 's op met je volstrekt onnodige gezeik?
Neo_Skorrem is mijn eigen kloon, dom wijf.
Ben je nu niet in de war met een andere Neo ?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wat ben jij een naar mannetje geworden !!!! Maar kwijl lekker verder
Zo belangrijk ben je nou ook weer nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie allemaal fictieve users waren die mij rustig moesten houden?
In mijn hoofd wel!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo belangrijk ben je nou ook weer niet
Je bent wel op dreef Ian. Lang niet geneukt zeker?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt het sowieso nergens over, zuur wijf.
Dat ding komt uit het niets gillen dat ik een misselijk mannetje ben en ik ben lekker op dreef?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef Ian. Lang niet geneukt zeker?
Die ken ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, Neo_Skorrum was ook een lul
En dat is 2 x!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, Neo_Skorrum was ook een lul
Note-systeem fail trouwens. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had er nog geen onder deze naam, zou het dan nu over zijn
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, maar tegenwoordig ben ik kudt. Stomme aids-IaN.
Je liep ook al op mij te schelden en te zieken met de TT. Ik constateer het alleen maarquote:Op maandag 22 februari 2010 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ding komt uit het niets gillen dat ik een misselijk mannetje ben en ik ben lekker op dreef?
En ik ben soft geworden?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Je liep ook al op mij te schelden en te zieken met de TT. Ik constateer het alleen maar
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Je liep ook al op mij te schelden en te zieken met de TT. Ik constateer het alleen maar
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou wees er maar blij mee, kost je een vermogen aan Durex.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou wees er maar blij mee, kost je een vermogen aan Durex.
Wil je dat ik je kloakaatje wordt?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik ben soft geworden?
Bovendien was de TT volledig ontopic gezien de DGK nostalgie
En jij weet heul niet of ik liep te schelden, misschien ben ik wel dol op uilenkutjes
Ben je al, zie het meet topiquequote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je dat ik je kloakaatje wordt?![]()
Ik niet, ik ben zo wegquote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nog even een uurtje sporten![]()
Zorgen jullie voor een lekkere rel om na te lezen?
Veel plezier Deissyquote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik grijp je bij je leurven Deis !!!!! Sport maar wat minderquote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Zijn dat huurwoningen?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Marrije het volgende:
Er zijn nogal wat huisuitzettingen bij ons in de buurt de laatste tijd en in mum van tijd rijden er dan dikke busjes voor om de boel in te ladenPauperwijk
Volgens mij zijn die 9 van de 10 keer al weg voordat het huis wordt leeg gehaald. Ik ken niet zoveel persoonlijke verhalen, maar er zit ook een percentage bij dat is geemigreerd en gewoon de boel de boel heeft gelaten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Triestig wel, waar moeten die mensen heen? Gewoon de straat op?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vond t ff niks meer aan ,weet niet
nahquote:Op maandag 22 februari 2010 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vond t ff niks meer aan ,weet niet
Ach , had gewoon geen inspiratie,komt wel weer goedquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Annie dat heeft toch niet met gister te maken? Dat moet je niet persoonlijk opvatten hoor!
Dan was je niet de enigequote:Op maandag 22 februari 2010 21:34 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb teveel ,te laat schaatsen gekeken,denk ik
Ja dat zeker, live zien is gewoon t mooiste...quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan was je niet de enige![]()
Maar het was de moeite van het opblijven dik waard
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
D. je bent en blijft altijd lief he?
Ja, altijdquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
D. je bent en blijft altijd lief he?
Die is nog aan het overblijven?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Anniebab het volgende:
Laysa is ook de hele dag nog niet langs geweest zeker?
ja zoiets bedoelde ik ook...quote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kwam er bij Annie uit als "Laat er tenminste asjeblief altijd iemand lief zijn"
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend Anniequote:
Ben ik toch nog van enig nut hierquote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kwam er bij Annie uit als "Laat er tenminste asjeblief altijd iemand lief zijn"
ookquote:Op maandag 22 februari 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Neuh....ook niet zoveel zin om te posten eik
Maakt mij niet uit wat er gebeurd,ik bemoei me er niet mee, dan trek ik me wel ff terug.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend Annie![]()
Maar als ik je heb laten schrikken, dan sorry
Ik had 'm gekocht, maar vond hem wat flauw eigenlijk. Volgens mij moet ik hem nog een keer kijken met een fles of twee wijn achter mijn kiezenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
effe koffiepauze...![]()
ik ben deze film aan het kijken via deze link
http://stagevu.com/channel/65#
Inglourious Basterds (2009)
nah... ik heb nu nog geen oordeel, pas als ik hem helemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had 'm gekocht, maar vond hem wat flauw eigenlijk. Volgens mij moet ik hem nog een keer kijken met een fles of twee wijn achter mijn kiezen
Pas op hoor, dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tuurlijk jij bent van onschatbare waarde!
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Pas op hoor, dadelijk ga ik nog naast mijn schoenen lopen
*alvast een mooi paar uitkiest
Volgende week? Ga je dan alweer aan de slag?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:57 schreef CarOnline het volgende:
Hier nog volop vakantie en wat ga ik dat missen volgende week.
Lekker uitslapen, beetje aanrommelen
Nee, dan moeten de kinders weer naar schoolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgende week? Ga je dan alweer aan de slag?
Oh ik denk al, ben jij gekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dan moeten de kinders weer naar school
Alsof je na 't naar school brengen van de kiddo's nog kan slapenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik denk al, ben jij gek![]()
Maar als de kinders weer naar school gaan is het toch júist rustig?
Oh ik heb zulke makkelijke kinders, lekker rustig ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik denk al, ben jij gek![]()
Maar als de kinders weer naar school gaan is het toch júist rustig?
Hehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof je na 't naar school brengen van de kiddo's nog kan slapen.
Oh.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Koffie, vakantie, wat wil een mens nog meer, oh ja, niks te doen. jammerdebammer da's niet zo.
quote:Marokkanen breken in bij elkaar
AMSTERDAM - Marokkaanse bewoners van Amsterdam breken in toenemende mate bij elkaar in om bijvoorbeeld bruidsschatten te stelen.
Volgens Joke Padmos, woordvoerster van stadsdeel Slotervaart, is het echt een nieuwe trend. "Het is zorgwekkend in welke mate het aantal woninginbraken stijgt. Deels komt dat doordat winkels beter zijn beveiligd, maar het heeft hier ook te maken met het fenomeen dat Marokkanen bij elkaar inbreken. [..]
Toch wel goed nieuws voor Geertje.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Ook geen ochtendmens. Maar een ochtendje thuiswerken en dan vanmiddag rustig naar kantoor rijden, da's wel dragelijk.![]()
En nu weer een grote mok dampende koffie.![]()
Slecht nieuws voor Geertje trouwens, op telegraaf.nl, want op déze manier wordt er geen woedend autochtoon electoraat gekweekt.
[..]
die foto's jeweetwel. hopelijk is het na deze week klaar.quote:
quote:CDA: Wilhelmus zingen bij inburgeren
DEN HAAG - Wie het Wilhelmus niet kent, slaagt niet voor het inburgeringsexamen.
Deze aanscherping van de cursus inburgering moet nieuwkomers helpen zich nog beter een te voelen met de Nederlandse samenleving. Dat wil het CDA. Alle coupletten foutloos uit je hoofd leren, is overigens niet nodig, de christendemocraten pleiten voor vers 1, en eventueel vers 6.
"We moeten niet bang zijn voor symbolen", zegt CDA-Kamerlid Van Haersma Buma. "Dat helpt juist bij de vorming tot burgerschap." Volgens het CDA hoort het Wilhelmus ook bij de naturalisatieceremonies. Bovendien pleiten de christendemocraten voor een Nederlandse vlag, eventueel met een Europese, op elk overheidsgebouw.
Uh toen ik net riep dat ze de speelkamer uit moesten mesten en het konijnehok moesten verschonen riepen ze heel beteutert: Jaaaa maar we hebben nog niet ontbeten!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
Net uit bed gerold. Itt tot CarO kon ik wel gelijk brood smeren want hun buikjes stonden al bol en er zaten vliegjes op hun ogen.
Oh nee toch niet, ze hadden een pak chocogolven soldaat gemaakt en ik rook de magnetronpopcorn boven.
Ze hadden nog net geen pizza besteld.![]()
Ze kwamen wel af en toe een live verslag op bed doen van Eredivisie Live en hun spelletje. Ik zal ook maar eens iets missen. Van die 180 herhalingen.![]()
Ze zijn zo zo zo mannelijk.
OH MAN!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die foto's jeweetwel. hopelijk is het na deze week klaar.
Nee, wij weten nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die foto's jeweetwel. hopelijk is het na deze week klaar.
Hahaha, ja!!! Klinkt als een okeeje ochtend.quote:
Uh?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
OMG!! ik ben een uitzetting nabijPelgrim waarheen?
Ik help mijn zus. daarvoor moet ik foto's aanpassen. En dat is véél werk. ben ik al een week of (6 caro?) mee bezig.quote:
Ken jij de coupletten van het Wilhelmus uit je hoofd?quote:
Is er ook goede muziek die jij mooi vindt, of doe je het opzettelijk?quote:
Saai ook inderdaad, na één dag heb je het wel gezien met zoiets. Succes er meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik help mijn zus. daarvoor moet ik foto's aanpassen. En dat is véél werk. ben ik al een week of (6 caro?) mee bezig.Wat een fucking pokkewerk
Nee maar om de hoek wel, en een tof huis!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ken jij de coupletten van het Wilhelmus uit je hoofd?Staat er bij jullie in de straat nog wat te koop?
Ugh dat kan ik niet meer horen.quote:
Ja ken het... dan gaan ze scheiden en moet hun ex uit alle foto's worden geknipt. Wan jedoe!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik help mijn zus. daarvoor moet ik foto's aanpassen. En dat is véél werk. ben ik al een week of (6 caro?) mee bezig.Wat een fucking pokkewerk
Haha, George Clooney moet er overheen geshopt wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ken het... dan gaan ze scheiden en moet hun ex uit alle foto's worden geknipt. Wan jedoe!
Ja, en als ie nou iedere keer netjes op ene afknipbare plaats stondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ken het... dan gaan ze scheiden en moet hun ex uit alle foto's worden geknipt. Wan jedoe!
Photoshop expert nodig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk maar daar dansten ze dus op.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ugh dat kan ik niet meer horen.
Daar heb ik mijn boete aan te danken![]()
En tis echt een toffe cd maar ik word er misselijk van![]()
Wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Is er ook goede muziek die jij mooi vindt, of doe je het opzettelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |