Zo oud is ut niet piet. Hé dat rijmtquote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, oud zeer. Vroegaah, toen bushokjes nog kapot gingen.
Ja, en niet alleen virtueelquote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op één of andere manier heb jij toch altijd die wijven achter je aan? Op de niet-goeie manier?
Schril contrast met tegenwoordig, en dat rijmt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo oud is ut niet piet. Hé dat rijmt
Moet je horen wie het zegtquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vul het verslag in dan, kutnewbie.
Ga een swiffer kopen ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schril contrast met tegenwoordig, en dat rijmt niet.
Tja, zo vond ik het vervelend in de banmelding te lezen dat ik aan achterkamertjes gedoe gedaan zou hebben en dat daarom ook mijn PM box gesloten werd. Ik PM'de met vrijwel niemand. Iemand moet daar dan toch bij hogerhand langdurig op gehamerd hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb echt nooit begrepen waarom Lobasca het opeens zo op mij gemunt had en ze er maar door mee bleef gaan. Dat vond ik af en toe en zeker op den duur toch echt wel irritant en uiterst vervelend te vinden.
Dat is waar, de helft van de credits voor jou dan maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Optioneel was hij. Deel de credits, vermaledijde! Ik en gij hebben het op msn bewerkstelligd!
Ssst, dat mogen die eikels nog niet weten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is waar, de helft van de credits voor jou dan maar.
Net als onze machtovername plannen.
Ohja.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ssst, dat mogen die eikels nog niet weten.
Ja, dat iemand dat laat weten is ook niet erg. Maar 't moet dan wel waar zijn (en dat was het lang niet altijd) en het mag ook best een keer klaar zijn. Afijn, 't is verleden tijd.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca was gewoon Lobasca. Als ze iets van je zag dat ze fout vond, dan liet ze het je van alle kanten weten
Gert kom d'r maar in.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.
Machtovername van AlbertHeijn hebben we het over mensen.![]()
Ja tuurlijk was het drukker tijdens DGK!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remember DGK? 10 COS-topics op drukke avonden? SC's niet bij te houden? Ik wil niet lullig doen maar teruglezen was bijna onmogelijk toen. Tegenwoordig ben je met 10 minuten wel klaar want er gebeurd toch geen hol.
quote:
Epic win.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was het drukker tijdens DGK!![]()
Laat mij nou gewoon ook een pluspuntje noemen van déze * kuch * "RLS".
Je knipwerk vertelt boekdelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat iemand dat laat weten is ook niet erg. Maar 't moet dan wel waar zijn (en dat was het lang niet altijd) en het mag ook best een keer klaar zijn. Afijn, 't is verleden tijd.
Voor jou valt dit natuurlijk gewoon onder "lekker rustig"quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was het drukker tijdens DGK!![]()
Laat mij nou gewoon ook een pluspuntje noemen van déze * kuch * "RLS".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |