Are u f*cking serious ?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, je wilt het ook niet doen? Nooit?
Laatst zei je nog van wel?quote:
Wel flink dat je je niets door anderen enzo laat wijs maken maar er helemaal zelf voor kiest.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Are u f*cking serious ?
Ik ben geen non...
ik heb de behoefte tot nu toe nog niet
en geen relatie dus..
wie weet wacht ik nog 10 jaar, zou mij niks uitmaken
Maar zo gaat het bij haar met álles. Geen vakantie 'want dat is eng'. Niet uit eten, 'want dat is eng'. Niets leuks doen 'want smetvrees'. Geen sex, want geen behoefte.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wel flink dat je je niets door anderen enzo laat wijs maken maar er helemaal zelf voor kiest.
Ja, maar welke dan? Waar haal je het nog vandaan als je alle leuke dingen in het leven niet waardeert? Je kan me toch niet wijsmaken dat het leuk is om 7 dagen per week bij je ouders en broertje/zusje in huis Lingo te kijken. Dan faal je toch wel ernstig in het maximale uit het leven halen.quote:
Ik seks alleen uit liefde en op liefde kan ik onbeperkt wachten. Het is niet dat ik intussen elke maand loops ben en iemand per se moet dekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen
Juistquote:
Ze durft wel uit eten hoor, maar dan moet ze alleen even smsen wat er nou op de menukaart staat,quote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zo gaat het bij haar met álles. Geen vakantie 'want dat is eng'. Niet uit eten, 'want dat is eng'. Niets leuks doen 'want smetvrees'. Geen sex, want geen behoefte.
Mijn god, waar haal je je lol nog vandaan?
En dát, mijn waarde Krea, is de diversiteit van de mens.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar welke dan? Waar haal je het nog vandaan als je alle leuke dingen in het leven niet waardeert? Je kan me toch niet wijsmaken dat het leuk is om 7 dagen per week bij je ouders en broertje/zusje in huis Lingo te kijken. Dan faal je toch wel ernstig in het maximale uit het leven halen.
Ben je verdwaald, D_Kquote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik seks alleen uit liefde en op liefde kan ik onbeperkt wachten. Het is niet dat ik intussen elke maand loops ben en iemand per se moet dekken.
Ik quote even Dr Phil:quote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En dát, mijn waarde Krea, is de diversiteit van de mens.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen![]()
Dus word je Tukker?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit gewoon als export van brabant naar gelderland in een identiteitscrisis
That's mequote:Op maandag 22 februari 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wel flink dat je je niets door anderen enzo laat wijs maken maar er helemaal zelf voor kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |