Denk je dat ik hem ga helpen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan laat je de arme jongen fappen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem ga helpen?
dan moet ik weer uit bed om mijn handen te wassen
smetvrees
We hadden het over fappen, zelfs ik weet dat nog dat dat geen pijpen isquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]waarom handen wassen na het pijpen?
Omdat jij niks deed. Als je wel wat had gedaan had je hem afgezogen, jwtquote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
We hadden het over fappen, zelfs ik weet dat nog
wut,niet gewwend van jouquote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
We hadden het over fappen, zelfs ik weet dat nog dat dat geen pijpen is![]()
Ik zuig - lik helemaal niksquote:Op maandag 22 februari 2010 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat jij niks deed. Als je wel wat had gedaan had je hem afgezogen, jwt
en als je wakker bent kraam je onzin uitquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zuig - lik helemaal niks
als ik in bed lig ga ik slapen!
padoem tsjjjquote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en als je wakker bent kraam je onzin uit
Oh, ik welquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zuig - lik helemaal niks
als ik in bed lig ga ik slapen!
GEVONDEN!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een spelletje! ZOEK DE---------><------------- !!
Niet in de regen/kou/sneeuw.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee dat wel in bed, maar sex buiten is wel geyler
Ik seks helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik welJuist in bed, lekker seksen voor het slapen gaan
Padoem tsjj!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen
Huh? Als in tijdelijk niet tot ik een vriend heb, helemaal nooit meer of je hebt het nooit gehad en wilt het ook niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
@Redbaron, ga jij nou maar verder met je hand want beter kun je toch niet krijgen
Never done beforequote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Als in tijdelijk niet tot ik een vriend heb, helemaal nooit meer of je hebt het nooit gehad en wilt het ook niet?
ik ben geen maagd meerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks helemaal niet.
Maar, je wilt het ook niet doen? Nooit?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Never done before
Juustem, ik weet niet wat ik mis
en ik heb de behoefte niet
shocking!!!
Wat kost dat nou tegenwoordig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |