Ik zei net alleen dat ik niet sex, en het was opeens het hoofdonderwerp.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Ik vertel ook bijna nooit dat ik vegetarisch ben. Gewoon omdat ik geen aandacht erop wil vestigen. En waarom wil je respect verdienen voor een keuze die je zelf maakt?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaaa!
Ik heb trouwens ook hele lekkere gehaktballen!
ik weet al wie 'm geschreven heeftquote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, die bovenste heeft 'n maat van me gedaanis ook 'n donders goeie tent, net zoals Alfons in Hengelo.
maar voor de zoveelste keer je standpunt moeten uitleggen wordt ook vervelend. Dan hou ik het vaak bij "oke, jouw mening"quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reageer niet raar. Ik zeg wat heel veel mensen denken, maar niet durven of willen zeggen, omdat ze iemand niet willen kwetsen of geen zin hebben in de discussie.
'niet op reageren' vind ik wel wat simpel. Het is toch juist prettig om dingen eens van een andere kant te zien?
Maar waarom maak jij je zo ongelofelijk druk over wat mensen met hun levens doen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reageer niet raar. Ik zeg wat heel veel mensen denken, maar niet durven of willen zeggen, omdat ze iemand niet willen kwetsen of geen zin hebben in de discussie.
'niet op reageren' vind ik wel wat simpel. Het is toch juist prettig om dingen eens van een andere kant te zien?
Ik ben het nog steeds.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Hai San!![]()
Ik wist dat jij vegatariėr was!
Waarom eet je in godsnaam zo laat?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, stamppot en karbonade is op.
nu het stukje appeltaart dat nog voor mij in de koelkast stond
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
Ik heb trouwens ook hele lekkere gehaktballen!
Was jij niet de jongen die zo idioot reageerde toen Nath zei dat ze het over had met dr vriendin?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
[..]
Maar waarom maak jij je zo ongelofelijk druk over wat mensen met hun levens doen?
Als iemand de Godganse dag in een roze onderbroek in het bos vogels willen spotten, wie ben jij dan om daar wat van te zeggen?
Waar maak je je druk om?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
[..]
Maar waarom maak jij je zo ongelofelijk druk over wat mensen met hun levens doen?
Als iemand de Godganse dag in een roze onderbroek in het bos vogels willen spotten, wie ben jij dan om daar wat van te zeggen?
Waar maak je je druk om?
omdat ik rond 2200 uur pas thuis wasquote:Op maandag 22 februari 2010 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom eet je in godsnaam zo laat?
..is dat lampje in mijn monitor dan toch een camera?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Waar maak je je druk om?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat moet ik toch lekker zelf weten
Oke dan mag't.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik rond 2200 uur pas thuis was
quote:
Ik met bier en mijn pik in de hand.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
..is dat lampje in mijn monitor dan toch een camera?.
.
Ik zit hier heerlijk relaxed met een glaasje Dr. Pepper en een glimlach te typen hoor.
Waarom weet jij waar zulke dingen staan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat moet ik toch lekker zelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |