abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 april 2000 @ 22:55:00 #1
2705 cynix
is verdwaald
pi_258453
Snolvana is nu dus echt niet meer te harden! Ze was ontzettend zenuwachtig en bitcherig, ja, zelfs op het onfatsoenlijke af.

"Nou Jop, zeg iets liefs tegen Antonette, dan kunnen we verder met het programma!".

Technisch gezien liep de hele uitzending in het honderd. Is het nu zo moeilijk om een live-verbinding met Belgie te organiseren. Dat moet zelfs een 0-sterren campingzender toch nog lukken!

Zware echo's en vertraging in het geluid. Mensen die chaotisch door elkaar heen praatten, Snolvana die diverse discussies van ellende maar afkapte, noem maar op, noem maar op...

En natuurlijk het standaard-gezeik: "Ik hoor geen motivatie...."

Leuk momentje: "Jop, gaan we nog iets van je horen?".
Jop (na veelzeggende stilte): "Ja, jullie zullen zeker nog van mij horen!".
(Je ziet hem denken: of anders van mijn advocaat! red.)


------------------
Nieuw bij Formido: De 1-zitsbank. Ook electrisch. Niet brandbaar!

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 10 April 2000).]

  maandag 10 april 2000 @ 22:58:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258454
misschien allemaal een antibioticakuurtje nodig?
  maandag 10 april 2000 @ 23:30:00 #3
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_258456
quote:
op 04-10-2000 om 10:55 PM schreef cynix het volgende:
Snolvana is nu dus echt niet meer te harden! Ze was ontzettend zenuwachtig en bitcherig, ja, zelfs op het onfatsoenlijke af.
"Nou Jop, zeg iets liefs tegen Antonette, dan kunnen we verder met het programma!".
Technisch gezien liep de hele uitzending in het honderd. Is het nu zo moeilijk om een live-verbinding met Belgie te organiseren. Dat moet zelfs een 0-sterren campingzender toch nog lukken!
Zware echo's en vertraging in het geluid. Mensen die chaotisch door elkaar heen praatten, Snolvana die diverse discussies van ellende maar afkapte, noem maar op, noem maar op...
En natuurlijk het standaard-gezeik: "Ik hoor geen motivatie...."
Leuk momentje: "Jop, gaan we nog iets van je horen?".
Jop (na veelzeggende stilte): "Ja, jullie zullen zeker nog van mij horen!".
(Je ziet hem denken: of anders van mijn advocaat! red.)

Toen ik dit 100 jaar geleden al zei werd ik streng gehoereerd!!!!

Niet dat ik dat nou erg vond....

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 11 april 2000 @ 10:18:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_258457
Toch is ze wel eerlijk. Ondanks de slechte verbinding eiste ze toch een echte motivatie.

Ik vind haar beter dan B.B. Daphne (maar dat is ook niet zo moeilijk).

pi_258458
Heb inderdaad zelden zo´n dom pretentieus wijf als die sylvana gezien . Ze denkt bovendien ook nog dat ze kan schrijven, heeft zelfs een column in de Veronicagids. (ik beken ) Gemiddelde schoolkrantcolumnist schrijft beter en heeft een interessanter leven dan zij. Ik geloof dat TMF een kweekvijver is geweest van allerlei misfits een loosers die men tegenwoordig in de media tegenkomt (Sylvana, Fabienne, Michael Pilarczyk etc.) Wanneer eindigt dit nu eindelijk eens !
Don´t believe the Hype!!!
pi_258459
Nou, die Sylvana was vanavond weer goed aan het zuigen, ze begint het al leuk te vinden heb ik het idee...

Maar wat zag ze er lekker kittig uit zeg!

gratis en voor niet
  maandag 24 april 2000 @ 21:51:00 #8
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_258460
Hoezo was ? , ze is nu nog bezig.
sylvana: luister als ik tegen je praat.........
stomme trut
  maandag 24 april 2000 @ 21:57:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_258461
Dit was voor mij de eerste 'live'-uitzending die ik echt niet meer kon uitzitten!

Alles, maar dan ook echt alles zuigt bij die Sylvana!!! Ik heb eigenlijk geen zin meer om voorbeelden te geven, ik zou zeggen: van 21:00-22:05!

  maandag 24 april 2000 @ 21:57:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_258462
SYLVANA

Ik ga weer terug naar m'n teiltje!

  maandag 24 april 2000 @ 22:06:00 #11
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258463
En waar ik helemaal niet goed van werd is dat ze een aantal keer zei :
DAT KAN IK ME VOORSTELLEN!
never play games........
  maandag 24 april 2000 @ 22:25:00 #12
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_258464
Vind dat jullie te hard oordelen. Wees Eric er terecht op dat hij met veel woorden niets zei. Was mijns inziens terecht. Ik vind het haar verder ook niet slecht doen, ze is af en toe wat bitchy maar gaat daarbij niet over een grens heen wat mij betreft.
Liever Sylvana dan Daphne!
  maandag 24 april 2000 @ 22:31:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_258465
quote:
op 04-24-2000 om 10:25 PM schreef Mars het volgende:
Vind dat jullie te hard oordelen.

Ja, je hebt ook wel gelijk eigenlijk. Ik hoop dat Sylvana heeeel zachtjes door een heeeel klein lief autootje een heeeel klein beetje wordt overreden.

pi_258466
quote:
op 04-11-2000 om 10:18 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Toch is ze wel eerlijk.....

Inderdaad, en misschien is het wel beter zo met Sylvana...

De bus is in elkaar gezet om flink wat emoties boven te halen.

Neem nou weer dat hele stemgebeuren rond Bianca: eerst zeggen wie bovenaan in de populariteitspoll staan, zodat degenen die nog niet genoemd zijn wat extra gespannen worden. Nog even een pauze laten vallen (... <stilte>..."ik zal jullie niet te lang in spanning laten" ... <stilte> ...). Het stemgedeelte moet daarna volgens het negatiefste scenario worden uitgevoerd (schrijf degenene op je kaartje die wèg moet, vertel maar eens precies waarom je die wèg wilt hebben, motivéér het maar goed, i.p.v. waarom wil je dat de ander blíjft.

Dit is de manier waarop dit commerciële station aan zijn kijkers probeert te komen.

Misschien is het wel beter zo met Sylvana, zij is te onervaren op de akelige kanten van dit programma te camoufleren. Als zij aan het woord is dan zie je plotseling ook de eigenlijke intenties van de programmamakers fel in de schijnwerpers staan!

The trick is to keep breathing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')