quote:Of val ik op door mn mooie gele jurk?
In ieder geval niet door mn ongewenste urineverlies
En ik maar denken dat het maand verband is vanwege de maandelijkse problemen bij de bitches.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt je nooit afgevraagd waar de naam maandverband vandaan kwam?
Bij deze dan. Er komt een tijd dat je het de hele maand draagt. Face it.
Vooral het woord urineverlies klinkt gewoon heel...erg...ranzig...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alsof er ook maar iemand op die reclames zit te wachten.
Hmm die met diarree ja, daar moesten wij ook al zo om lachen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Laatst zaten we een avondje film te kijken en toen kwam eerst die reclame en daarna die van die vrouw met diarree. Heel gezellig
Oh ja gadverdamme!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Laatst zaten we een avondje film te kijken en toen kwam eerst die reclame en daarna die van die vrouw met diarree. Heel gezellig
Echt niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ja, sommige vrouwen verliezen nou eenmaal ongewild een beetje pies. En we poepen ook.
Kut voor ze, maar ik hoef niet met een dergelijke debiele reclame geconfronteerd te wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ja, sommige vrouwen verliezen nou eenmaal ongewild een beetje pies. En we poepen ook.
Dat dus.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kut voor ze, maar ik hoef niet met een dergelijke debiele reclame geconfronteerd te worden
Ja, is allemaal heel natuurlijk. De deur dicht doen als je zit te kakken ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind eigelijk alle reclames achterlijk!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Ladylike het volgende:
die erectie-stoornis reklames zijn ook al zo achterlijk
Behalve die van bier.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind eigelijk alle reclames achterlijk!
Ja en mn klachtenbrief welquote:Op maandag 22 februari 2010 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
En TS heb je al een uitgebreide klachtenbrief naar betreffende omroep gestuurd?
Ik denk namelijk niet dat ze dit topic lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |