abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 februari 2010 @ 19:30:14 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78404683
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Gogol hopelijk niet samen met pink.

Zou kut zijn als ik keuzes zou moeten maken.
volgens dat schema niet, aangezien Pink een podium afsluit en Gogol niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78404692
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Ziewoarut het volgende:
- Destine: het Nederlandse Tokio hotel? Jezus wat waren die slecht. Hoop niet dat die op hetzelfde podium als 2 many dj's spelen van te voren anders glij ik uit over het kutvocht van al die 13 jarige meisjes.
Mee eens, wat een droevige kutband is dat.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 februari 2010 @ 19:34:17 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78404844
Hadden ze beter iets als Drive Like Maria kunnen laten komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78404859
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens dat schema niet, aangezien Pink een podium afsluit en Gogol niet
Ik hoop het.
pi_78405000
Gooi Paolo maar gewoon lekker in de tent. Verder ben ik wel deels tevreden, zitten een aantal leuke dingen bij. Hoop dat 30 Seconds to Mars er nog bij komt.
pi_78405911
30 seconds is een enorm slechte liveband. Maar heeft ook met hun materiaal te maken. Alleen sommige nummers van hun debuut zijn aan te horen.
pi_78406130
Klopt, ze zijn live niet de beste, maar toch lijkt het me tof om ze een keer te zien. Ze hebben net een nieuw album, doen een tour en staan op 4 juni in Duitsland. Waarom dan geen Pinkpop?
pi_78406388
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef chansadres het volgende:
Indeling die ik door kreeg. * is een open plaats...

VRIJDAG 28 MEI

Main:
Rammstein
Kasabian
Paolo Nutini


3FM:
*
*
*

Tent:
*
Gossip
The Temper Trap
Sungrazer (winnaar Nu Of Nooit)*


ZATERDAG 29 MEI:

Main:
Green Day
Editors
Mando Diao
Moke & Metropole Orkest
*

3FM:
John Mayer
*
Triggerfinger
Destine

Tent:
2ManyDJs
Biffy Clyro
Kitty, Daisy & Lewis
Caro Emerald


ZONDAG 30 MEI:

Main:
The Prodigy
Mika
Skunk Anansie
Danko Jones
*
*

3FM:
P!nk
Pixies
Wolfmother
*
Kate Nash

Tent:
*
Gogol Bordello
Florence + The Machine
Yeasayer
DeWolff
De winnaar van Nu of Nooit opent toch altijd op de 3FM stage? Of vergis ik me nu?

Verder ben ik zeer tevreden met de line-up tot nu toe. Ik zal in ieder geval eens tot het eind willen blijven nu er eens een keer niet een typische ik-wil-wel-maar-kan-niet-band als Snow Patrol of Smashing Pumpkins het festival afsluit.

Kijk erg uit naar Rammstein, Wolfmother, Editors en Triggerfinger.

Verder: Florence & The Machine, Kate Nash en Caro Emerald

Hopen dat Blood Red Shoes en The Asteroids Galaxy Tour nog toegevoegd gaan worden.
pi_78406531
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:10 schreef Plengel het volgende:

[..]

De winnaar van Nu of Nooit opent toch altijd op de 3FM stage? Of vergis ik me nu?
Klopt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:14:08 #285
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78406579
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef searchanddestroy het volgende:
Klopt, ze zijn live niet de beste, maar toch lijkt het me tof om ze een keer te zien. Ze hebben net een nieuw album, doen een tour en staan op 4 juni in Duitsland. Waarom dan geen Pinkpop?
Misschien zitten ze wel bij de 10 namen die nog bekend gemaakt moeten worden. Of misschien wilden ze teveel geld. Of ze kunnen die dagen niet. Of ze vinden ze live te slecht en boeken ze daarom niet. Er zijn legio redenen te verzinnen.
pi_78406706
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

Misschien zitten ze wel bij de 10 namen die nog bekend gemaakt moeten worden. Of misschien wilden ze teveel geld. Of ze kunnen die dagen niet. Of ze vinden ze live te slecht en boeken ze daarom niet. Er zijn legio redenen te verzinnen.
.. Dat was meer bedoeld als 'waarom zouden ze pinkpop dan overslaan?' Het lijkt me vrijwel logisch dat ze nog bij die laatste tien zitten.
pi_78406827
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:10 schreef Plengel het volgende:

[..]

De winnaar van Nu of Nooit opent toch altijd op de 3FM stage? Of vergis ik me nu?
Dat is alleen de laatste 2 jaar geweest, daarvoor was het altijd de tent.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_78406919
Er is nog plek voor Linkin Park.
Zou een goede opener zijn voor de zondag.
pi_78406934
Wil iemand vertellen wat nu precies het Pearl Jam verhaal is? Dus wat Smeets over PJ zei waarom hij ze niet geboekt heeft?
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:22:37 #290
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78407041
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:16 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

.. Dat was meer bedoeld als 'waarom zouden ze pinkpop dan overslaan?' Het lijkt me vrijwel logisch dat ze nog bij die laatste tien zitten.
Nou ja ik merk toch veel dat mensen zulke opmerkingen plaatsen terwijl ze slecht geinformeerd zijn. Zo heb ik op diverse sites de vraag gezien hoe PP het in zijn hoofd haalt om Vampire Weekend niet te hebben, terwijl die simpelweg niet kunnen komen omdat ze bezet zijn. Die domme slecht geïnformeerdheid is wel eens irritant. Niks persoonlijks verder.
Ik vind het 30 STM schreeuwmuziek, maar ik zal echt niet slecht slapen als ze komen. Je kunt simpelweg niet alles zien op een festival, dus het is wel eens prettig als er ook slechte momenten in een programmering zitten.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:24:56 #291
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78407160
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Grunsfan het volgende:
Wil iemand vertellen wat nu precies het Pearl Jam verhaal is? Dus wat Smeets over PJ zei waarom hij ze niet geboekt heeft?
Ik weet niet wat Jan gezegd heeft, maar deze site geeft wel een antwoord, nl dat ze pas 22 juni beginnen met de Europese tour.

http://www.pearljam.com/news/2010-european-tour-announced

En ik kan mij herinneren dat ie in december vertelde dat ze hun tour verlaat hadden. Dat zou overeenkomen met de startdatum die genoemd wordt op die site en ook verklaren waarom ze op Rockin' Park staan.
pi_78407343
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou ja ik merk toch veel dat mensen zulke opmerkingen plaatsen terwijl ze slecht geinformeerd zijn. Zo heb ik op diverse sites de vraag gezien hoe PP het in zijn hoofd haalt om Vampire Weekend niet te hebben, terwijl die simpelweg niet kunnen komen omdat ze bezet zijn. Die domme slecht geïnformeerdheid is wel eens irritant. Niks persoonlijks verder.
Ik vind het 30 STM schreeuwmuziek, maar ik zal echt niet slecht slapen als ze komen. Je kunt simpelweg niet alles zien op een festival, dus het is wel eens prettig als er ook slechte momenten in een programmering zitten.
Ik snap inderdaad wel wat je bedoelt, en 't is inderdaad wel slim om even te checken of de mogelijkheid er wel is. Maar ik was obviously wel geinformeerd dus. Haha.

En precies. Ik vind bijvoorbeeld Wolfmother nou niet geweldig, net als Editors, maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden en er zijn genoeg mogelijkheden om even in de tussentijd te gaan doen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:31:21 #293
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78407461
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:28 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Ik snap inderdaad wel wat je bedoelt, en 't is inderdaad wel slim om even te checken of de mogelijkheid er wel is. Maar ik was obviously wel geinformeerd dus. Haha.

En precies. Ik vind bijvoorbeeld Wolfmother nou niet geweldig, net als Editors, maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden en er zijn genoeg mogelijkheden om even in de tussentijd te gaan doen.
Daarnaast vind ik het echt heerlijk om even een paar uur in het gras te luieren.
pi_78408095
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef ScottTracy het volgende:
[ afbeelding ]
Het popfestival Pinkpop zal ook in 2010 plaatsvinden op het evenemententerrein Megaland, in het Limburgse Landgraaf. Pinkpop staat vanaf 1990 vermeld in het Guiness Record Boek als het oudste popfestival van Nederland, en is het langstlopende jaarlijks terugkerende festival ter wereld. Dit jaar is het de eenenveertigste editie op rij.

Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sart Dries Sarti Dries Sarti Dries Sart Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sart Dries Sarti Dries Sarti Dries Sart Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti

Prijzen!
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 140,00 excl. servicekosten
Dagkaart: vrijdag / zaterdag / zondag: ¤ 75,00 excl. servicekosten

Dagkassa: Indien niet uitverkocht zijn er aan de dagkassa kaarten verkrijgbaar, deze zijn wel duurder dan in de voorverkoop. Wil je zeker zijn van een kaartje koop deze dan in de voorverkoop.

Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!

Links:

Pinkpop website
Festivalinfo subsite
Grazforum subsite

Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti Dries Sarti
pi_78408165
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ach kom op, niemand zat op Krezip te wachten.
Klopt, maar uiteindelijk was het nog best gezellig, dat bedoelde ik meer.
Een echte headliner regelen in 2 dagen ging toch niet lukken, dan maar dit.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:49:58 #297
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_78408309
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Operc het volgende:

[..]

Klopt, maar uiteindelijk was het nog best gezellig, dat bedoelde ik meer.
Een echte headliner regelen in 2 dagen ging toch niet lukken, dan maar dit.
Daarbij is het echt een misverstand dat het allemaal de schuld van PP was dat ze niet eerder een vervanger konden regelen. Zeker niet als het een mogelijk wegvallen (dit was pas een paar dagen voor PP officieel bevestigd door het management van DM) headliner betreft. Maar velen beseffen wat dat betreft niet hoe contracten werken.
pi_78409087
hoe laat is de laatste main stage act normaal op een zaterdag? ik heb een kaartje voor de zaterdag en woon echt een takke eind van landgraaf en moet met de trein nog naar rotterdam en ik wil green day zien
$$$$$$$$$$$$$$$
pi_78409134
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef TheTemperTrap het volgende:
hoe laat is de laatste main stage act normaal op een zaterdag? ik heb een kaartje voor de zaterdag en woon echt een takke eind van landgraaf en moet met de trein nog naar rotterdam en ik wil green day zien
Het zou om 23:00 uur afgelopen moeten zijn.
Ik ben een meisje =)
pi_78409337
Hoe kom je nou eigenlijk het beste van Landgraaf CS naar 't terrein? Lopend, dan. Vorige keren ben ik gewoon met de auto gedumpt, maar toen ging ik 's nachts daarheen voor die camping. Nu moet ik met de trein. Iemand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')