abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 februari 2010 @ 11:37:48 #126
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78297258
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Ik vind van wel, het is 's avonds al donker genoeg.... dan hoeft het overdag ook niet zwart te zijn

Op enkele uitzonderingen na doen die buitenlanders toch niks goeds. Beetje terroriseren. In alle opsporingsprogramma's waar ze naar de daders van criminele activiteiten zoeken is 90% gewoon buitenlands.

Zodra wilders aan de macht komt, en het liefst nu al zou ik ze allemaal in een vrachtwagen stouwen richting marokko/turkije of een ander zandbakland en ze er allemaal uitgooien.
Ik heb echt medelijden met je vanwege je tekortkoming aan intellect en tunnelvisie. Mede door dit gebrek luister je alleen naar mensen die lukraak dingen schreeuwen en jij neemt het aan voor waarheden. Dat je werkelijk denkt dat alle buitenlanders uitschot zijn op een enkeling na.

Weet je wat ook altijd zo leuk is aan racisten, dat wanneer zij dochters hebben, dat die altijd met een buitenlander thuiskomen vroeg of later.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78297366
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:30 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik had het erover dat ik het niet uit de Telegraaf heb
Leuk dat hier al eerder iemand met hetzelfde verhaal aan kwam kakken als jij en het uit de Telegraaf kwam
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_78297392
quote:
Ik heb echt medelijden met je vanwege je tekortkoming aan intellect en tunnelvisie. Mede door dit gebrek luister je alleen naar mensen die lukraak dingen schreeuwen en jij neemt het aan voor waarheden. Dat je werkelijk denkt dat alle buitenlanders uitschot zijn op een enkeling na.

Weet je wat ook altijd zo leuk is aan racisten, dat wanneer zij dochters hebben, dat die altijd met een buitenlander thuiskomen vroeg of later.
Dit slaat echt nergens op
  maandag 22 februari 2010 @ 11:42:35 #129
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78297412
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je niet op dit forum mag posten, maar je zit zo brazilie op te hemelen dat ik mij afvroeg wat je in dit topic deed. Dat maakt mij niet hypocriet hoor.
[..]

Drenthe ligt in Nederland of niet? Dus waarom mag ik niet over Nederland praten Verder snap ik niet wat je hiermee probeert te zeggen...
[..]

Vriend ik kan je zeggen dat ik uit persoonlijke ervaring weet dat er genoeg mensen worden uitgezet, maar daar horen jij en ik verder niet zoveel over omdat het allemaal niet luidruchtig gebeurt.. Je hoort alleen van de mensen waarbij het niet is gebeurt.

Daarnaast is het volgens mij meer 2e generatie wat hier zit te kutten, en dat zijn al Nederlanders, asielzoekers zijn over het algemeen heel aardig hoor Ook persoonlijke ervaring
Ik zit nergens Brazilie op te hemelen, ik zeg alleen dat de politie zich vele malen harder opstelt dan in Nederland en dat ze dat voorbeeld in Nederland wel mogen volgen.
Ophemelen is heel wat anders...maar goed...

Drenthe ligt zeker in Nederland. En ik zeg nergens dat jij niet over Nederland mag praten. Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je asielzoekers (al dan niet onder voorwaarden) wilt binnenlaten, maar dat je de indruk wekt dat iemand die in het buitenland woont zich alleen op een forum moet begeven van het land waar hij op dat moment woont.

Uit persoonlijke ervaring weet ik ook dat er asielzoekers het land worden uitgezet, gelukkig maar.
Maar wanneer je ze niet toelaat, of althans veel strengere criteria stelt, dan bespaart dat je ook de moeite om ze weer uit te wijzen. Om over de kosten maar te zwijgen.

Ik weet heel goed dat het de 2e generatie is. Ik ben zelf kind van "Nederlandse allochtonen". Mede daarom kan ik allochtonen goed beoordelen. Ik weet welke er naar Nederland komen voor studie en welke netjes belasting betalen en zich gedragen...en welke niet.
En nee....ik ben geen Marokkaan.

Asielzoekers zullen best aardig zijn, ze zullen gek zijn om zich niet aardig op te stellen.
Maar besef een ding heel goed.
Het zijn veel "single" mannen uit Afrika die asiel aanvragen...hoe doen ze dit ? Ze hebben de kanalen in eigen land...hoe hebben ze deze kanalen ? Omdat ze geld hebben...wie hebben er geld na of tijdens een burgeroorlog ?
Get the point...
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78297429
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef Killaht het volgende:

[..]

Onder de jeugd is het grootste deel wel tuig hoor . Nee, het zijn geen doorgewinterde criminelen, maar het zijn gewoon kutjong die denken dat ze alles kunnen doen en laten wat ze willen.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:45:34 #131
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78297526
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef Killaht het volgende:

[..]

Maar dat zijn de meesten ook.
We hebben het wel over de buitenlanders die er in de afgelopen 20 jaar pas binnenkomen, en hun kinderen.

btw, ik ben zelf kind van alloctonen en ik denk er dus zo over...zegt wel wat he !!!
pi_78297679
Het ik-ben-zelf-ook-een-allochtoon-dus-ik-mag-dit-zeggen-argument is echt slecht Buzios.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_78297752
Zeer terechte klacht. Kortzichtig volk dat het is.
pi_78297796
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:52 schreef wilders_baas het volgende:
Doei troll.
pi_78297815
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:52 schreef wilders_baas het volgende:

Wilders is juist kortzichtig .
  maandag 22 februari 2010 @ 11:56:11 #136
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78297887
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Het ik-ben-zelf-ook-een-allochtoon-dus-ik-mag-dit-zeggen-argument is echt slecht Buzios.
Eh nee...
Iedereen mag alles zeggen in Nederland...en doet dat dan ook...gelukkig maar dat het kan.

Je mag van mij aannemen, of je het zult doen is een ander verhaal, dat ik heel goed weet wat bepaalde allochtonen hier komen doen. Ik ben met heel veel allochtonen omgegaan, ongetwijfeld meer dan een jongetje uit Drenthe. En als allochtoon zijnde kan ik me ook veel beter in hun gedachtegoed verplaatsen.

De meeste b.v. Marokkaanse jongeren die crimineel gedrag vertonen zijn gewoon kutgosers. Gewoon relschoppers die bullshit uithalen...puur omdat het kan.
Heeft niks te maken met taalachterstand, want ze zijn in Nederland geboren. Heeft ook niks te maken met een economische situatie, want papa Marokkaan heeft doorgaans hard gewerkt en de meeste Marokkanse kids komen niks tekort.
Waar ze bang voor zijn, dat zijn straffen net zoals in Marokko.
Ik heb dit allemaal al eens op een ander forum gezegd: 3 dagen lang op een colafles zitten en een flink pak slaag, en dan ook nog eens de cel in voor een lange periode met nog 60 man in een kamertje.
Dat schrikt af...en wie denkt dat het niet zo is zou eens echt met deze lui moeten praten, en niet alleen hier op FOK moeten lullen en de grote linkse rebel uithangen.
pi_78298071
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Buzios het volgende:

[..]

Eh nee...
Iedereen mag alles zeggen in Nederland...en doet dat dan ook...gelukkig maar dat het kan.

Je mag van mij aannemen, of je het zult doen is een ander verhaal, dat ik heel goed weet wat bepaalde allochtonen hier komen doen. Ik ben met heel veel allochtonen omgegaan, ongetwijfeld meer dan een jongetje uit Drenthe. En als allochtoon zijnde kan ik me ook veel beter in hun gedachtegoed verplaatsen.
Zou je alsjeblieft op willen houden met te doen alsof je weet wie ik ben,en wat ik doe?

PS ik ben geen linkse rebel
  maandag 22 februari 2010 @ 12:06:36 #138
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78298253
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:00 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zou je alsjeblieft op willen houden met te doen alsof je weet wie ik ben,en wat ik doe?

PS ik ben geen linkse rebel
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar doe het niet hypocriet.
pi_78298297
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Buzios het volgende:
En als allochtoon zijnde kan ik me ook veel beter in hun gedachtegoed verplaatsen (..) en de grote linkse rebel uithangen.
Oh my.
Derevaun Seraun.
pi_78298405
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wilders heeft tenminste een visie.
Maar ik zal niet proberen om je ongefundeerde argumenten te ontkrachten (je "pareltje", eerder een walnoot).

Wilders zegt in ieder geval duidelijk waar hij VOOR is, en waar hij TEGEN is.
Naar mijn mening zouden meer politici dat moeten doen in plaats van met alle winden meewaaien ipv constant met partijpolitiek bezig te zijn.
Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn, maar je kunt er niet omheen dat zijn stijl eentje is die in ieder geval niet hypocriet is naar het volk.
Je hebt volkomen gelijk, hij heeft een uiterst duidelijke visie (en ik quote even twee puntjes van www.pvv.nl):

- 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
- Minder ministeries, minder ambtenaren

Kennelijk vallen ambtenaren dus niet onder "iedereen". Leg mij eens uit hoe de koopkracht van de ambtenaren die de laan uitgestuurd worden precies gaat stijgen?
  maandag 22 februari 2010 @ 12:11:35 #141
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78298419
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef DuTank het volgende:

[..]

Onder de jeugd is het grootste deel wel tuig hoor . Nee, het zijn geen doorgewinterde criminelen, maar het zijn gewoon kutjong die denken dat ze alles kunnen doen en laten wat ze willen.
"Grootste deel", nee. Waar baseer je dit op, heb je ze geteld?

Dat er een probleem is onder bepaalde allochtonen jongeren, ja.

Het zijn voornamelijk de grotere steden waar bepaalde allochtonen jongeren zich misdragen en crimineel gedrag vertonen. Het zijn ook de grotere steden waar de criminaliteit zich huist. Het zijn ook jongeren die in een leeftijdscategorie zitten, waar ze zeer vatbaar en beinvloedbaar zijn. Onder andere voor criminaliteit, groepen en bendes. Mede omdat deze jongeren zich niet begrepen voelen door de maatschappij en beinvloed worden door hun groepering, omhelzen zij de criminaliteit sneller dan autochtonen jongeren.

Vanuit huis worden deze jongeren goed opgevoed en gestimuleerd om goed onderwijs te volgen. Echter is er vaak geen zicht en grip op het doen en laten van deze jongeren door de ouders, vanwege o.a. de taalbarriere.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 22 februari 2010 @ 12:12:47 #142
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78298459
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:08 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Oh my.
Yep...
99% van de lui die over allochtonen praat is geen allochtoon.
pi_78298511
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Buzios het volgende:

[..]

Yep...
Discriminatie is t! want die allochtonen praten wel over blanke kazen!
  maandag 22 februari 2010 @ 12:15:57 #144
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78298555
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:14 schreef Nico_Galijk het volgende:

[..]

Discriminatie is t! want die allochtonen praten wel over blanke kazen!
hahaha, dat bedoel ik nou. En autochtonen mogen niet over zandnegers praten...hypocriet toch ?
En het leuke is...dit zeg ik als allochtoon...
pi_78298622
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Buzios het volgende:

[..]

Doe vooral wat je niet laten kunt, maar doe het niet hypocriet.
Ik zeg niets wat hypocriet is.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:22:47 #146
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78298773
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik zeg niets wat hypocriet is.
Laten we het settlen op tegenstrijdig.
pi_78298792
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:22 schreef Buzios het volgende:

[..]

Laten we het settlen op tegenstrijdig.
Ik settle niet. Vooral niet over leugens, ik zeg niets hypocriet punt.

Ps. "links heeft dit land verziekt"
pi_78298850
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:11 schreef Killaht het volgende:

[..]

"Grootste deel", nee. Waar baseer je dit op, heb je ze geteld?

Dat er een probleem is onder bepaalde allochtonen jongeren, ja.

Het zijn voornamelijk de grotere steden waar bepaalde allochtonen jongeren zich misdragen en crimineel gedrag vertonen. Het zijn ook de grotere steden waar de criminaliteit zich huist. Het zijn ook jongeren die in een leeftijdscategorie zitten, waar ze zeer vatbaar en beinvloedbaar zijn. Onder andere voor criminaliteit, groepen en bendes. Mede omdat deze jongeren zich niet begrepen voelen door de maatschappij en beinvloed worden door hun groepering, omhelzen zij de criminaliteit sneller dan autochtonen jongeren.

Vanuit huis worden deze jongeren goed opgevoed en gestimuleerd om goed onderwijs te volgen. Echter is er vaak geen zicht en grip op het doen en laten van deze jongeren door de ouders, vanwege o.a. de taalbarriere.
Ik zit zelf in die leeftijdscategorie en ik merk dat keer op keer, als ik in de bus/metro/tram/trein/winkelcentrum/stad ben.
pi_78298946
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Buzios het volgende:

[..]

Yep...
Dus? Als je een autochtoon bent heb je automatisch een slechter beeld van de gemiddelde situatie van een criminele allochtoon dan wanneer je allochtoon bent? Dat is een van de domste dingen die ik deze week gehoord heb.
Derevaun Seraun.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:35:22 #150
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78299180
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik zit zelf in die leeftijdscategorie en ik merk dat keer op keer, als ik in de bus/metro/tram/trein/winkelcentrum/stad ben.
En dat is waar je de fout maakt. Je gaat uit van je eigen bevindingen en mening. Maar deze kunnen nooit significant zijn voor heel Nederland, laat staan je eigen dorp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')