niet geworden, hij is eindelijk uit de kastquote:Op maandag 22 februari 2010 12:03 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
ken is gay geworden
quote:
quote:
quote:
Dankjulliewelquote:Op maandag 22 februari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whoohooooo
Wat is het nou geworden? pinda?
[..]
gelukkig scheldt hij op de duitsers en niet op mij
ik kan bijna niets fout doen bij hem
(lees: ik weet hoe ik zijn humeur goed moet houden)
Waar is het stukje zeep?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:03 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
ken is gay geworden
Ja, die heb ik gemaaktquote:
Deze is ook erg gaaf uit full metal jacketquote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee
dit is een van mijn favoriete scenes
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet geworden, hij is eindelijk uit de kast
of hij is bi..
als in: beter bi dan helemaal ni :
jaaaa geniale film was dat zegquote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Deze is ook erg gaaf uit full metal jacket
mijn aller eerste auto was ook een lada, ook witquote:Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel
[ afbeelding ]
Dit is ze, een Lada Samara uit 1992Nog geen 100.000 op de teller, van de tweede eigenaar en allee slijtage gevoelige onderdelen zijn vorig jaar vervangen
Zaterdag is ze van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Echt waar?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn aller eerste auto was ook een lada, ook wit
Die van mij een fiat uno, ook een wittequote:Op maandag 22 februari 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn aller eerste auto was ook een lada, ook wit
zie de spoliers.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt waar?Wat voor eentje?
fiat is de moeder van lada dus dat telt ookquote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die van mij een fiat uno, ook een witte
Sorry, was te snelquote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie de spoliers.
2107, met chrome gril
heey GFquote:
Giertjequote:
Hai GF!quote:
echt wel, en goed onderhanden genomen met mistlampen, verstralers, striping en een spoilerquote:Op maandag 22 februari 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, was te snel
Maar wauw! Jij hebt echt zo'n Oostblok Lada gehadMijn oom had er ook zo eentje vroeger
GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |