jah man, zijn gezichtsoperatie staat gepland voor volgende weekquote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken? Heet die player van Marijke nou weer Ken? Zitten de juten hem op zn huid of zo?
Hou toch op zeg. Zodra iets ruikt naar knopjes en draadjes kunnen mensen ineens ook niks meer zelfquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de bekendste smoes tegenwoordig
"ik volgde de tomtom"
En daarbij werd je blind en verdween je verkeersinzicht?
snuff?quote:
Met behoud van befkwaliteiten?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah man, zijn gezichtsoperatie staat gepland voor volgende week
Heey LIEVquote:Op maandag 22 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Hoe is het hier?
Morge gierquote:
Gelukkig Irene wust nietquote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kabinet gevallen, gesprek van de dag hier.
[..]
GEWELDIGquote:
tongspier word behoudenquote:
pfff ik al inmiddels dik 2 jaarquote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
snuff?
geintje![]()
nachtmerries zijn kut
al jaren niet echt last meer vangelukkig
heey friemelaarquote:
miss een gevolg van medicijnenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfff ik al inmiddels dik 2 jaar
word soms 5 keer per nacht wakker
Oh gelukkig maarquote:
Jah man, met je gezeur over zuigenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar![]()
Hee weet je wat? Ik ga nu wel vast aardappels schillenMen vindt mij wel weer genoeg gerevalideerd
ga je ook nog strijken?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar![]()
Hee weet je wat? Ik ga nu wel vast aardappels schillenMen vindt mij wel weer genoeg gerevalideerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jah, vind ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar![]()
nee denk niet dat et door de medicijnen komtquote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss een gevolg van medicijnen
had ik ook, maar dromen staan niet bekend als bijwerking, omdat mensen dat niet koppelen en dus ook niet melden
Ah, dus dat leren jouw dochters...quote:
minderquote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee denk niet dat et door de medicijnen komt
de laatste tijd kan ik wel verklaren
komt door een persoon
maar goed ik ga zo douchen
Hou je bek of zo manquote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah man, met je gezeur over zuigen
ga aan het werk ofzo![]()
investeren in de toekomstquote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, dus dat leren jouw dochters...
aangepastquote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek of zo man kutwijf![]()
ga een kind opvoeden
slim...quote:
aaah okeequote:Op maandag 22 februari 2010 11:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crocodile_Dundee
En het was vroegah zo'n lief jochquote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slim...
Ik zei nog tegen Randall laatst, alleen volle portemonaies jatten![]()
(hij liep met de lege portemonaie van opa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |