abonnement Unibet Coolblue
pi_258405
Ik wilde dit berichtje eigenlijk posten op het topic 'seki is heel boos', maar ontdekte dat dat niet meer mogelijk was. (begrijpelijk, wnat het duurde nogal lang voordat de hele pagina geladen was).

Lieve mensen, ik ben ontroerd door de vele reacties op een van mijn eerste topics

Nu bloedserieus.

Ik heb het hele verhaal op 'Seki is heel boos' gelezen en mijn aandacht werd niet zozeer getrokken door die hele lastige discussie over Jop, maar vooral door de posts van Tanjalies en Moor. Ik begreep uit jullie posts dat jullie wel erg veel weten over de inhoud van de contracten die met de bewoners van Big Brother en de passagiers van de Bus. (Als jullie de gedetaileerde informatie die jullie af en toe geven over de tv-wereld en de contracten, verzinnen, dan geef ik daar mijn complimenten voor. Maar ik krijg de indruk dat jullie de contracten hebben en in ieder geval gelezen hebben. Als jullie ze hebben, zet ze dan online want dan kunnen we tenminste meepraten. Ik ben eigenlijk wel erg beniewd naar hoe deze contracten eruit zien en hoe ver programmamakers daarin kunnen gaan.

En Tannelies: Als jij de contracten niet kent, is het ook een geintje dat je jezelf uitgeeft voor tv-producer? (Sorry, ik had je willen mailen)

Wat denken jullie hiervan?


de Bus....Je zal er maar in zitten!
pi_258406

Ik denk dat hij uitvoerend-producent is.

  maandag 10 april 2000 @ 22:12:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258407
moor?
(ik heb ze nog ergens volgens mij...)
pi_258408
Tanjalies is Joop van den Ende
gratis en voor niet
pi_258409
quote:
op 04-10-2000 om 10:12 PM schreef Quenda® het volgende:
moor?
(ik heb ze nog ergens volgens mij...)


* Moor ontkent alles en heeft geen 'crimineel verleden' bij de TV.

pi_258410

Tombombadil,


Bingo, je hebt de hoofdprijs.
Dat niemand anders dat door heeft gehad.

pi_258411
LOL
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 12 april 2000 @ 10:08:00 #8
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_258412
Hahaha

Dat ik er al die tijd ben ingetuind. Moor en Tanjalies stonden ook aan de basis van BB, wist je dat niet?

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_258413
TomBomBadil,
je houdt dit toch wel voor jezelf hè?
Ik beloof je, dat je nu alleen een 'aantekening' krijgt. Maar bedenk eens, hoeveel Fokkers je zou kunnen kwetsen als dit uitkomt.

We rekenen op je!
(Er ligt een envelop voor je op de chauffeurs-stoel)

  woensdag 12 april 2000 @ 12:19:00 #10
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_258414
Hoe voelt dat nu? eindelijk de status waar jullie al geruime tijd op wachten! Ik zal er nog een veer bij drukken;Jullie zijn interlectueel
Ik ben online
pi_258415
slijmerd

Ok, je krijgt opslag, Hawkwind, zal 't er met Jo...eh..Tanjalies over hebben.

  woensdag 12 april 2000 @ 12:33:00 #12
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_258416
quote:
op 04-12-2000 om 12:26 PM schreef Moor het volgende:
slijmerd

Ok, je krijgt opslag, Hawkwind, zal 't er met Jo...eh..Tanjalies over hebben.


YES!!!!

Ik ben online
pi_258417
Tja, dus niet. Jammer, want het ging me eigenlijk om de contracten van die passagiers en niet zozeer om de identiteit van Moor en Tanjalies te achterhalen. Ik ga die contracten wel op een andere manier regelen.....
de Bus....Je zal er maar in zitten!
pi_258418
LOL

Stem op de Bus en zie de Iwan 2.0 release!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')