Natte handenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Welk trauma heeft Noek overgehouden aan Stairway?
Er zijn toch wel andere leuke kroegen daar, wie komt er uit Utrecht?quote:
Ik heb er drie jaar rondgelopen, maar ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet echt iets zou kunnen verzinnen wat vergelijkbaar is met de Stairway qua groot en makkelijk te vinden en geen heel afgrijselijke muziek...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel andere leuke kroegen daar, wie komt er uit Utrecht?
Mjah, laten we de Boothill maar niet doen inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ian die kwam met Boothill, als dat het enige alternatief is, dan by all means Stairway.
Ik ken Utrecht niet echt, dus de kroegen ook niet.
Muziek die jij niet mag luisteren van je mama.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk niet dat er 100 man komt opdagen, dus grootte is niet heel belangrijk. Enne, wat voor afgrijselijke muziek?
Nee!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
Is er geen Utrechts hiphoptentje, voornamelijk bevolkt door grote negerts?
We vinden heus wel wat, we hebben nog 3 weken.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus eigenlijk gaat het nu gewoon de Stairway worden omdat niemand een alternatief weet?
Noem eens wat AIDS-nummertjes?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat de muziek in de Stairway wel echt Aids was, de vorige keer...
Er zit pal aan het station een Irish Pub?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We vinden heus wel wat, we hebben nog 3 weken.
Da's al de tweede keer dat we hetzelfde postenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zit toch ergens een Ierse Pub, daar ging een groep heen tijdens een stairway-meet.
Dat is dus het probleem, ik ben geen complete muziek-mongool maar ik herkende helemaal NIETS. Het was ook gewoon van een heleboel niets een beetje. Geen rock, geen pop, geen techno, geen hiphop. Gewoon een beetje geluid als het ware...quote:
Ja maar anders komt Noek niet, met haar 12 zintuigenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
Irish Pub? Ieren zijn wel de negers van Europa. Maar alleen zoveel minder aantrekkelijk.
Ha, ik woon op het middelpunt van de 3 middelpuntenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:13 schreef Maanvis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisch_middelpunt_van_Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |